1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Директива


20.03.2008 UA Офіційний вісник Європейського Союзу L 81/45
(До Розділу V "Економічне та галузеве співробітництво" Глава 6. Навколишнє середовище)
ДИРЕКТИВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ 2008/27/ЄС
від 11 березня 2008 року про внесення змін і доповнень до Директиви 2001/18/ЄС про навмисне вивільнення у довкілля генетично модифікованих організмів, що стосуються виконавчих повноважень, наданих Комісії
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ І РАДА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Беручи до уваги Договір про заснування Європейського Співтовариства, зокрема його статтю 95,
Беручи до уваги пропозицію Комісії,
Беручи до уваги висновок Європейського економічно-соціального комітету (-1)
Після консультацій із Комітетом регіонів,
Діючи згідно з процедурою, встановленою у статті 251 Договору (-2),
Оскільки:
(1) Директива Європейського Парламенту і Ради 2001/18/ЄС (-3) передбачає, що деякі інструменти повинні бути ухвалені згідно з Рішенням Ради 1999/468/ЄС від 28 червня 1999 року про встановлення процедур здійснення виконавчих повноважень, наданих Комісії (-4).
(2) До Рішення 1999/468/ЄС були внесені зміни та доповнення Рішенням 2006/512/ЄС, які запровадили регуляторну процедуру з ретельним вивченням для ухвалення інструментів загального характеру і призначених для внесення змін до несуттєвих елементів базового інструменту, ухваленого згідно з процедурою, зазначеною в статті 251 Договору, зокрема, шляхом видалення деяких з таких елементів або шляхом доповнення інструменту новими несуттєвими елементами.
(3) Згідно з заявою Європейського Парламенту, Ради і Комісії (-5) стосовно Рішення 2006/512/ЄС, для того, щоб регуляторна процедура з ретельним вивченням була застосовною до інструментів, ухвалених згідно з процедурою, зазначеною в статті 251 Договору, які вже введені в дію, такі інструменти повинні бути скориговані відповідно до застосовних процедур.
__________
(-1) ОВ С 161, 13.07.2007, с. 45.
(-2) Висновок Європейського Парламенту від 14 листопада 2007 року (ще не опубліковано в Офіційному віснику) та Рішення Ради від 3 березня 2008 року. ОВ L 106, 17.04.2001, с. 1.
(-3) Директива з останніми змінами і доповненнями, внесеними Регламентом (ЄС) № 1830/2003 (ОВ L 268, 18.10.2003, с. 24).
(-4) ОВ L 184, 17.07.1999, с. 23. Рішення зі змінами та доповненнями, внесеними Рішенням 2006/512/ЄС (ОВ L 200, 22.07.2006, с. 11).
(-5) ОВ C 255, 21.10.2006, с. 1.
(4) Комісія повинна бути уповноважена ухвалювати інструменти, необхідні для імплементації Директиви 2001/18/ЄС. Такі інструменти розробляють для адаптації деяких додатків, встановлення критеріїв для нотифікації та встановлення мінімальних порогових значень. Оскільки зазначені інструменти мають загальний характер та розроблені для внесення змін до несуттєвих елементів до Директиви 2001/18/ЄС, зокрема, шляхом її доповнення новими несуттєвими елементами, вони повинні бути ухвалені згідно з регуляторною процедурою з ретельним вивченням, передбаченою в статті 5а Рішення 1999/468/ЄС.
(5) Отже, Директиву 2001/18/ЄС необхідно змінити відповідно.
(6) Оскільки зміни та доповнення, внесені до Директиви 2001/18/ЄС цією Директивою, мають технічний характер і стосуються лише процедури комітету, держави-члени не повинні їх транспонувати. Отже, немає необхідності для цього встановлювати нові положення,
УХВАЛИЛИ ЦЮ ДИРЕКТИВУ
Стаття 1
Зміни та доповнення
Внести до Директиви 2001/18/ЄС такі зміни та доповнення:
1. Статтю 16(2) та (3) викласти в такій редакції:
"2. Критерії та вимоги до інформації, зазначені в параграфі 1, а також будь-які відповідні вимоги до стислого викладу технічного досьє повинні бути встановлені. Такі інструменти, розроблені для внесення змін до несуттєвих елементів цієї Директиви шляхом її доповнення, ухвалюються після консультації з відповідним Науковим комітетом згідно з регуляторною процедурою з ретельним вивченням, зазначеною в статті 30(3). Критерії та вимоги до інформації повинні бути такими, щоб гарантувати високий рівень безпечності для здоров'я людини та довкілля, і повинні ґрунтуватися на доступних наукових даних стосовно такої безпечності та на досвіді, отриманому в результаті вивільнення порівнюваних ГМО.
Вимоги, встановлені в статті 13(2), замінюються вимогами, ухваленими відповідно до першого підпараграфа, а також застосовується процедура, встановлена в статті 13 (3), (4), (5) і (6) та статтях 14 і 15.
3. Перед тим, як зазначена в статті 30 (3) регуляторна процедура з ретельним вивченням буде ініційована з огляду на рішення про критерії та вимоги до інформації, зазначені в параграфі 1, Комісія повинна оприлюднити цю пропозицію для громадськості. Громадськість може подати свої коментарі Комісії протягом 60 днів. Комісія направляє будь-які такі коментарі, разом з їх аналізом, до Комітету, створеному згідно статті 30.";
2. Статтю 21(2) викласти в такій редакції:
"2. Для продуктів, в яких неможливо виключити випадкові або технічно неминучі сліди дозволених ГМО, може бути встановлене мінімальне порогове значення, нижче якого ці продукти не повинні бути марковані відповідно до параграфа 1.

................
Перейти до повного тексту