1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 жовтня 2020 р. № 983
Київ
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 "Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами" (Офіційний вісник України, 2003 p., № 17, ст. 776; 2016 р., № 87, ст. 2837; 2019 р., № 9, ст. 2404) і від 12 липня 2017 р. № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 61, ст. 1859; 2018 р., № 68, ст. 2284) зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Д.ШМИГАЛЬ
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 жовтня 2020 р. № 983
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545
1. У постанові Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585:
1) у назві постанови слова "освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами" замінити словами "повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти";
2) пункт 1 викласти в такій редакції:
"1. Відповідно до частини другої статті 4 Закону України "Про повну загальну середню освіту" установити тривалість здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти:
1) тривалість здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, може бути продовжена на один рік на рівні початкової освіти та/або на один рік на рівні базової середньої освіти відповідно до індивідуальної освітньої траєкторії.
Потреба щодо продовження тривалості навчання визначається командою психолого-педагогічного супроводу не пізніше ніж за півроку до завершення навчання, що зазначається в протоколі засідання, та є підставою звернення до інклюзивно-ресурсного центру для повторної комплексної оцінки розвитку дитини.

................
Перейти до повного тексту