1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Указ


У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про Концепцію виховної роботи у Збройних Силах та інших військових формуваннях України
( Із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 28/2004 від 12.01.2004 )
З метою підвищення рівня виховної роботи у Збройних Силах та інших військових формуваннях України, визначення напрямів і засад її перебудови відповідно до сучасних вимог
постановляю:
1. Затвердити Концепцію виховної роботи у Збройних Силах та інших військових формуваннях України (додається).
2. Міністрові оборони України, Командувачу Національної гвардії України, Голові Державного комітету у справах охорони державного кордону України, Міністрові внутрішніх справ України, Голові Служби безпеки України, Міністрові України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи вжити заходів до усунення серйозних недоліків у виховній роботі у військових підрозділах, перебудови її відповідно до затвердженої цим Указом Концепції, зміцнення органів виховної роботи та підвищення їх статусу.
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 4 вересня 1998 року
N 981/98
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 4 вересня 1998 року N 981/98
КОНЦЕПЦІЯ
виховної роботи у Збройних Силах та інших військових формуваннях України
1. Передумови розроблення Концепції
У виховній роботі серед військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань України є серйозні недоліки. Про це свідчать факти порушення військовослужбовцями військової дисципліни, вчинення ними злочинів та інших правопорушень, існування у стосунках між військовослужбовцями нестатутних відносин. Відбувається падіння престижу військової служби.
Цьому певною мірою сприяє наявність низки невирішених проблем. До них перш за все належать:
відсутність єдиної системи поглядів на завдання, напрями та порядок управління духовними процесами;
недосконалість нормативно-правової бази військово-гуманітарної діяльності;
невизначеність меж повноважень і відповідальності органів виховної роботи;
нагальна потреба розвитку кадрового, інтелектуального, технічного, науково-аналітичного потенціалу органів виховної роботи, підвищення їх престижу, авторитету і статусу.
Нинішній стан справ вимагає концептуального визначення єдиних підходів до виховання захисника Батьківщини з урахуванням економічної, суспільно-політичної, демографічної ситуації, становища молоді в суспільстві, формування нового світогляду, морально-етичних, національно-історичних основ поведінки.
2. Мета Концепції
Концепція має накреслити шляхи і засоби перебудови виховної роботи у військових формуваннях та привести її у відповідність із вимогами забезпечення оборони держави, захисту її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності.
Метою Концепції є:
забезпечення єдності навчання, виховання, розвитку і психологічної підготовки військовослужбовців;
координація зусиль та вироблення однакових поглядів на проблему виховання військовослужбовців, визначення ролі органів виховної роботи, що створюються при військових управліннях військових формувань;
створення та вдосконалення педагогічних засобів, форм і методів виховання військовослужбовців, узгодження дій державних та військових органів управління щодо цілеспрямованої підготовки молоді до військової служби.
Виховна робота у Збройних Силах та інших військових формуваннях України - система організаційних, морально-психологічних, інформаційних, педагогічних, правових, культурно-просвітницьких та військово-соціальних заходів, спрямованих на формування і розвиток у воїнів професійно необхідних психологічних якостей, моральної самосвідомості, що має забезпечити високу бойову і мобілізаційну готовність органів управління, з'єднань і частин, зміцнення військової дисципліни та правопорядку, згуртування військових колективів.
Ця робота повинна здійснюватися відповідно до вимог Конституції та законів України, Воєнної доктрини України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, стати невід'ємною складовою повсякденної діяльності Збройних Сил та інших військових формувань України.

................
Перейти до повного тексту