1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 вересня 2009 р. N 980
Київ
Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 693 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 21, ст. 1440), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 вересня 2009 р. N 980
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу ( 693-2004-п )
1. В абзаці дев'ятому пункту 2 слово "чотирикратної" замінити словом "п'ятикратної".
2. У пункті 3:
доповнити підпункт 1 абзацами такого змісту:
"цілительства на масову аудиторію;
нових методів профілактики, діагностики, реабілітації та лікарських засобів, які перебувають на розгляді в установленому порядку, але ще не допущені до застосування;";
у підпункті 2:
в абзаці другому слова "його повної фармакологічної назви та найменування виробника, загальних застережень щодо застосування лікарського засобу, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації" замінити словами "вимоги щодо необхідності консультування з лікарем перед застосуванням лікарського засобу";
після абзацу дев'ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
"відсутності у рекламі інформації про послуги народної медицини (цілительства), осіб, які їх надають, про номер, дату видачі МОЗ або уповноваженим ним органом спеціального дозволу на заняття народною медициною (цілительством) та найменування органу, який видав такий дозвіл.".
У зв'язку з цим абзац десятий вважати абзацом одинадцятим;
абзац одинадцятий замінити абзацами такого змісту:
"Штрафи також накладаються на рекламодавців у разі, коли вони розповсюджують рекламу самостійно, і на розповсюджувачів реклами, винних у порушенні порядку розповсюдження та розміщення реклами, зокрема у:
рекламуванні лікарських засобів таким чином, що не зрозуміло, чи є наведене повідомлення рекламою, а рекламований товар лікарським засобом;
рекламуванні послуг народної медицини (цілительства) та осіб, які їх надають без спеціального дозволу на заняття народною медициною (цілительством), виданого МОЗ або уповноваженим ним органом.".
3. У пункті 4:
у підпункті 2:
в абзаці шостому слова "(відведення попередженню менше ніж 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами, відсутності контрасту тексту попередження його фону)" замінити словами "(частина сьома статті 22 Закону)";
абзаци десятий - дванадцятий викласти у такій редакції:
"розповсюдження реклами алкогольних напоїв, тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими вони випускаються, шляхом використання засобів зовнішньої реклами, а також внутрішньої реклами (за винятком розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, в яких такий товар реалізується чи надається споживачеві), а також розміщення реклами зазначених напоїв і виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими вони випускаються, на перших і останніх сторінках газет, обкладинках журналів та інших видань, в усіх виданнях для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих видань та на товарах, призначених переважно для осіб віком до 18 років;

................
Перейти до повного тексту