1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 лютого 1993 р. N 98
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1640 від 16.10.98 )
Про Типове положення про управління юстиції обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
Згідно з Указом Президента України від 28 жовтня 1992 року "Про зміни до Положення про місцеву державну адміністрацію" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Типове положення про управління юстиції обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, що додається.
Прем'єр-міністр України
Міністр
Кабінету Міністрів України
Л.КУЧМА

А.ЛОБОВ
Інд.39
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 лютого 1993 р. N 98
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ *
про управління юстиції обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
---------------------
* Надалі - Положення.
1. Управління юстиції обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації ** є місцевим органом Мінюсту.
Управління юстиції утворюється Мінюстом і йому підпорядковується, а також входить до складу обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації за принципом подвійного підпорядкування.
---------------------
** Надалі - управління юстиції.
Управління юстиції в межах своєї компетенції здійснює функції і повноваження місцевої державної адміністрації у галузі забезпечення законності, прав і свобод громадян у вдосконаленні правової роботи на підприємствах, в установах і організаціях, в проведенні заходів для поліпшення організації юридичної допомоги населенню та його правового всеобучу, організаційному забезпеченні діяльності судів.
2. Управління юстиції у своїй діяльності керується Конституцією і законами України і в межах повноважень, визначених цим Положенням, забезпечує виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Мінюсту та інших центральних органів державної виконавчої влади, розпоряджень представника Президента України в області, містах Києві та Севастополі, рішень обласної, Київської та Севастопольської міської Ради народних депутатів, прийнятих у межах їх повноважень.
3. Основними завданнями управління юстиції є:
організаційне забезпечення діяльності міжрайонних (окружних), районних (міських) народних судів при суворому додержанні принципу незалежності суддів і підкорення їх тільки законові;
керівництво державним нотаріатом та відділами запису актів громадянського стану;
сприяння вдосконаленню правової роботи на державних підприємствах, в установах, організаціях, місцевих органах державної виконавчої влади, органах місцевого та регіонального самоврядування;
координація діяльності державних органів щодо юридичної освіти та методичне забезпечення правового всеобучу населення;
організація роботи з кадрами в міжрайонних (окружних), районних (міських) народних судах та підвідомчих установах, підвищення їх кваліфікації;
матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності судів відповідної території і підвідомчих установ.
4. Управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює організаційне забезпечення виконання рішень, ухвал, постанов судів у цивільних справах, постанов у справах про адміністративні правопорушення, вироків, ухвал і постанов судів у кримінальних справах щодо майнових стягнень, а також постанов і рішень інших органів, виконання яких покладено на судових виконавців;
2) бере участь у скликанні разом з обласним, Київським та Севастопольським міськими судами конференцій (зборів) суддів області, міст Києва та Севастополя;
3) забезпечує впровадження інформаційної правової системи колективного користування в судах і установах юстиції, сприяє створенню госпрозрахункових центрів правової інформації та юридичного обслуговування;
4) веде облік законодавства, нотаріальної практики та практики роботи органів запису актів громадянського стану, перевіряє проведення цієї роботи в міжрайонних (окружних), районних (міських) народних судах, державних нотаріальних конторах і органах запису актів громадянського стану та вживає заходів до забезпечення їх нормативними актами;
5) організує роботу по веденню судової статистики та перевіряє її достовірність в міжрайонних (окружних), районних (міських) народних судах і установах юстиції;
6) в установленому порядку здійснює легалізацію обласних (міжобласних), Київських, Севастопольських міських об'єднань громадян і контроль за додержанням ними положень їх статутів;
7) організує роботу державних нотаріальних контор, перевіряє їх діяльність і дає вказівки щодо її поліпшення;
8) розглядає відповідно до законодавства скарги громадян у разі відмови відділами запису актів громадянського стану у переміні прізвища, імені та по батькові;
анулює відновлені або повторно складені записи актів громадянського стану;
видає повторні свідоцтва запису актів громадянського стану;
9) здійснює контроль за одержанням і використанням за призначенням коштів, що надходять до нотаріальних контор і відділів запису актів громадянського стану за рахунок додаткових платних послуг правового і технічного характеру;
10) сприяє вдосконаленню правової роботи на державних підприємствах, в установах, організаціях, місцевих органах державної виконавчої влади, органах місцевого і регіонального самоврядування, вивчає стан цієї роботи і дає рекомендації щодо її поліпшення;
поширює кращі форми і методи роботи з правового забезпечення господарської діяльності державних підприємств, установ та організацій, вживає заходів до підвищення кваліфікації працівників юридичних служб;
здійснює державну реєстрацію нормативних актів відділів, управлінь, інших служб обласної, Київської і Севастопольської міської державної адміністрації та місцевих органів господарського управління і контролю, що зачіпають права і законні інтереси громадян або носять міжвідомчий характер (постанови, накази, інструкції тощо), веде державний реєстр цих актів та готує до видання їх збірники;

................
Перейти до повного тексту