- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 30 серпня 2022 р. № 979 Київ |
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 серпня 2022 р. № 979
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти
1. В абзаці третьому розділу "Посади педагогічних працівників" переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. № 963 (Офіційний вісник України, 2000 р., № 24, ст. 1015; 2012 р., № 54, ст. 2162; 2015 р., № 62, ст. 2023), слова "загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням" та "дошкільного навчального закладу" виключити.
2. У
Положенні про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 61, ст. 1859; 2021 р., № 60, ст. 3786; 2022 р., № 39, ст. 2082):
1) доповнити
Положення пунктом 34-1 такого змісту:
"34-1. У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) для осіб, які здобувають загальну середню освіту та тимчасово перебувають за кордоном, або для осіб, які перебувають на тимчасово окупованих територіях, під час переходу між рівнями освіти строк дії висновку, який використовувався у процесі здобуття освіти на попередньому рівні освіти, продовжується на період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду). Повторна комплексна оцінка має бути проведена не пізніше ніж через три місяці після припинення чи скасування воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду), повернення здобувача освіти з-за кордону або повернення тимчасово окупованої території, на якій проживає здобувач освіти, під загальну юрисдикцію України та відновлення конституційного ладу України на цій території.";
2) у додатках до Положення:
пункти 5 та 8 додатка 5 викласти в такій редакції:
"5. Напрями оцінки
Оцінка фізичного стану
Компетенція (знання, здібності, уміння, навички) |
Потреби |
Рекомендації |
Оцінка мовленнєвого стану
Компетенція (знання, здібності, уміння, навички) |
Потреби |
Рекомендації |
Оцінка когнітивної сфери
Компетенція (знання, здібності, уміння, навички) |
Потреби |
Рекомендації |
Оцінка емоційно-вольової сфери
Компетенція (знання, здібності, уміння, навички) |
Потреби |
Рекомендації |
Потреби в адаптації, модифікації програм навчальних предметів, допоміжних засобів для навчання та в розумному пристосуванні (у разі потреби)
Назва |
Потреби |
Рекомендації |
Адаптація |
|
|
Модифікація |
|
|
Допоміжні засоби для навчання |
|
|
Розумне пристосування/ безбар’єрне середовища |
|
|
Інше |
|
|
|
|
|
"; |
"8. Рекомендації
Рекомендації |
Заходи |
Період проведення |
Відповідальний за проведення |
Рекомендації для асистента вчителя (вихователя) |
|
|
|
Рекомендації для вчителів (вихователів/викладачів) |
|
|
|
Рекомендації для практичного психолога |
|
|
|
Рекомендації для вчителя-логопеда |
|
|
|
Рекомендації для вчителя-реабілітолога |
|
|
|
Рекомендації для корекційного педагога (вчителя-дефектолога) |
|
|
|
Рекомендації для батьків або законних представників: |
|
|
|
потреба в асистенті учня, супроводі під час інклюзивного навчання |
|
|
|
консультація лікаря |
|
|
|
консультація фахівця із соціальної роботи/ соціального працівника |
|
|
|
інше |
|
|
|
Рекомендації щодо створення безбар’єрного середовища в закладі освіти"; |
|
|
|
пункт 6 додатка 6 викласти в такій редакції:
"6. Загальні висновки
Особливі освітні потреби (наявність): так див. зображення _________________________ (зазначити категорію (категорії) (тип (типи) особливих освітніх потреб (труднощів) ні див. зображення |
Адаптація/модифікація освітньої програми (навчальних предметів) |
Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги |
Індивідуальний навчальний план: так див. зображення ні див. зображення |
Повторна психолого-педагогічна оцінка: запланована (період, дата) за бажанням |
|
|
|
". |
................Перейти до повного тексту