1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 листопада 2019 р. № 975
Київ
Про внесення змін до Порядку передачі (повернення) функцій з управління майном державних підприємств, функцій з управління пакетами акцій (частками) у зв’язку з прийняттям рішення про приватизацію або про припинення приватизації об’єкта приватизації
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести зміни до Порядку передачі (повернення) функцій з управління майном державних підприємств, функцій з управління пакетами акцій (частками) у зв’язку з прийняттям рішення про приватизацію або про припинення приватизації об’єкта приватизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 389 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 48, ст. 1663), виклавши його в редакції, що додається.
Прем'єр-міністр України О.ГОНЧАРУК
Інд. 25
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 травня 2018 р. № 389
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 15 листопада 2019 р. № 975)
ПОРЯДОК
передачі (повернення) функцій з управління майном державних підприємств, функцій з управління пакетами акцій (частками) у зв’язку з прийняттям рішення про приватизацію або про припинення приватизації об’єкта приватизації
1. Цей Порядок регулює питання передачі (повернення) функцій з управління майном державних підприємств, функцій з управління пакетами акцій (частками), що належить державі у статутних капіталах господарських товариств, із сфери управління міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, інших державних органів, які відповідно до законодавства виконують функції з управління державним майном, державних господарських об’єднань, Національної академії наук, галузевих академій наук, інших державних господарських організацій, яким державне майно передано у безстрокове безоплатне користування (крім об’єктів, які відповідно до законодавства не підлягають приватизації) (далі - уповноважені органи управління), до сфери управління державних органів приватизації у зв’язку з прийняттям рішення про їх приватизацію, а також повернення об’єктів права державної власності до сфери управління уповноважених органів управління у зв’язку з прийняттям рішення про припинення приватизації об’єкта приватизації.
2. Об’єктами, функції з управління якими передаються (повертаються) згідно з цим Порядком, є:
єдині майнові комплекси державних підприємств, їх структурних підрозділів (далі - підприємства);
пакети акцій (часток), що належать державі у статутних капіталах господарських товариств.
3. Підставою для передачі (повернення) об’єктів, зазначених у пункті 2 цього Порядку, є прийняття державними органами приватизації рішення про приватизацію або про припинення приватизації об’єкта приватизації.
4. Передача об’єктів, зазначених у пункті 2 цього Порядку, здійснюється за рішеннями уповноважених органів управління та державних органів приватизації або в інший спосіб, передбачений пунктами 10 та 14 цього Порядку.
5. Державний орган приватизації у п’ятиденний строк після прийняття рішення про приватизацію об’єкта оприлюднює інформацію про таке рішення на власному офіційному веб-сайті та в одноденний строк після прийняття такого рішення повідомляє про це відповідному уповноваженому органові управління майном підприємства, пакетом акцій (часткою), що належить державі у статутних капіталах господарських товариств.
6. Уповноважений орган управління майном підприємства у п’ятиденний строк з дня отримання повідомлення, зазначеного у пункті 5 цього Порядку, приймає рішення про передачу майна підприємства в управління державному органові приватизації.
7. У разі коли вартість активів підприємства, функції з управління яким передаються, згідно з даними фінансової звітності на останню звітну дату, в тому числі з даними проміжної фінансової звітності, перевищує 50 млн. гривень, державний орган приватизації у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта подає уповноваженому органові управління підприємством кандидатури двох осіб до складу комісії з питань передачі майна підприємства. Уповноважений орган управління майном підприємства у п’ятиденний строк з дня отримання кандидатур затверджує склад комісії з питань передачі майна підприємства і призначає свого представника головою комісії. До складу комісії з питань передачі майна підприємства включаються представники уповноваженого органу управління майном підприємства, державного органу приватизації, а також підприємства, функції з управління яким передаються (за згодою).
Уповноважений орган управління майном підприємства протягом двох тижнів з дня отримання повідомлення, зазначеного у пункті 5 цього Порядку, забезпечує проведення інвентаризації майна підприємства, функції з управління яким передаються (на дату прийняття рішення про приватизацію), та оформлення її результатів, а також приймає рішення щодо визначення балансоутримувача майна, яке не підлягає приватизації (у разі його наявності).
У разі проведення підприємством інвентаризації майна не пізніше ніж за три місяці до прийняття державним органом приватизації рішення про приватизацію підприємства інвентаризація, передбачена абзацом другим цього пункту, не проводиться, а акт приймання-передачі майна підприємства складається на підставі такого акта інвентаризації майна підприємства, функції з управління яким передаються.
Передача майна підприємства здійснюється у місячний строк з дня прийняття державним органом приватизації рішення про приватизацію шляхом оформлення акта приймання-передачі майна підприємства, функції з управління яким передаються, за формою згідно з додатком 1. Зазначений акт складається комісією з питань передачі майна підприємства на підставі результатів інвентаризації, проведеної відповідно до абзаців другого або третього цього пункту, і містить перелік майна, що підлягає приватизації, включно з будівлями, спорудами, іншими об’єктами нерухомого майна, обладнанням, інвентарем, сировиною, продукцією, правами вимог, боргами, в тому числі зобов’язаннями підприємства. Акт приймання-передачі майна підприємства складається у чотирьох примірниках, підписується головою та членами комісії.
До акта приймання-передачі майна підприємства, функції з управління яким передаються, додаються:
копія статуту (положення) підприємства (у разі наявності);
контракт, укладений з керівником підприємства, та/або рішення уповноваженого органу управління майном підприємства про призначення керівника або виконуючого обов’язки керівника підприємства;
правовстановлюючі та/або інші документи на нерухоме майно та земельні ділянки (у разі наявності);
копії балансу на останню звітну дату, звіту про фінансові результати (у разі наявності);
перелік майна, що не підлягає приватизації та передачі державному органові приватизації, в тому числі матеріальні носії секретної інформації, разом з інформацією (у разі наявності) щодо прийнятих та/або запланованих уповноваженим органом управління рішень щодо такого майна;
копія аудиторського висновку за останній звітний рік та/або результатів внутрішнього аудиту, проведеного уповноваженим органом управління в попередньому та/або поточному роках (у разі наявності).
Акт приймання-передачі майна підприємства, функції з управління яким передаються, складається на основі інформації, зазначеної в акті інвентаризації. Відповідальність за інформацію, зазначену в акті інвентаризації майна підприємства, що приватизується, несуть відповідно до закону члени інвентаризаційної комісії підприємства та матеріально відповідальні особи на підприємстві.
8. У разі коли вартість активів підприємства, функції з управління яким передаються, згідно з даними фінансової звітності на останню звітну дату, в тому числі з даними проміжної фінансової звітності, не перевищує 50 млн. гривень, комісія з питань передачі майна підприємства не утворюється, інвентаризація майна підприємства, функції з управління яким передаються, уповноваженим органом управління не проводиться.
Передача майна підприємства, зазначеного в абзаці першому цього пункту, здійснюється у місячний строк з дня прийняття державним органом приватизації рішення про приватизацію шляхом складення уповноваженим органом управління майном підприємства переліку майна такого підприємства на підставі даних інвентаризації майна, проведеної не пізніше ніж за три місяці до прийняття державним органом приватизації рішення про приватизацію підприємства (в разі їх наявності), а у разі непроведення такої інвентаризації - на підставі даних Єдиного реєстру об’єктів державної власності та іншої інформації, наявної в розпорядженні уповноваженого органу управління.
Перелік майна підприємства, функції з управління яким передаються, складається у чотирьох примірниках та затверджується уповноваженим органом управління майном підприємства.
До переліку майна підприємства, функції з управління яким підлягають передачі, крім документів, зазначених в абзацах шостому - одинадцятому пункту 7, додаються:
копія акта про інвентаризацію за останні три місяці (за наявності);
копія рішення уповноваженого органу управління про передачу об’єкта приватизації до сфери управління державного органу приватизації;

................
Перейти до повного тексту