- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 листопада 2019 р. № 972
Київ
Про реалізацію експериментального проекту із створення "єдиного входу" опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію
З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністра Кабінету Міністрів України щодо реалізації експериментального проекту із створення "єдиного входу" опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію (далі - експериментальний проект).
2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту із створення "єдиного входу" опрацювання звернень громадян, запитів на публічну інформацію, що додається.
3. Покласти виконання функцій "єдиного входу" опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію в рамках реалізації експериментального проекту на державну установу "Урядовий контактний центр" (далі - Урядовий контактний центр).
4. Установити, що:
учасниками експериментального проекту є Урядовий контактний центр, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Державна митна служба, а також органи виконавчої влади, що долучилися до експериментального проекту шляхом підписання меморандуму, примірна форма якого затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р.
№ 128 "Деякі питання реалізації експериментального проекту із створення "єдиного входу" опрацювання звернень громадян, запитів на публічну інформацію" (далі - долучені органи);
експериментальний проект координується безпосередньо Міністром Кабінету Міністрів України;
долучений орган за погодженням з Міністром Кабінету Міністрів України в рамках підписаного меморандуму, зазначеного в абзаці другому цього пункту, має право поширити щодо себе експериментальний проект на звернення, які надійшли до цього органу через його контактний центр та/або довідкову телефонну лінію;
з моменту підписання меморандуму, зазначеного в абзаці другому цього пункту, орган виконавчої влади вважається долученим до експериментального проекту та таким, на якого поширюються всі умови експериментального проекту, визначені цією постановою;
залежно від досягнення показників ефективності опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію, визначених Міністром Кабінету Міністрів України, працівникам Урядового контактного центру в межах видатків на його утримання можуть встановлюватися додаткові стимулюючі виплати (премії).
5. Взяти до відома, що:
реалізація експериментального проекту полягає у прийманні звернень громадян та запитів на публічну інформацію, адресованих Кабінету Міністрів України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Міністерству соціальної політики (лише в частині звернень громадян), Державній митній службі, а також долученим органам, через веб-сайт Урядового контактного центру, через урядову "гарячу лінію", офіційні веб-сайти зазначених органів, не обмежуючи інші передбачені законом способи подання звернень громадян та запитів на публічну інформацію;
передача звернень громадян від учасників експериментального проекту до Урядового контактного центру здійснюється шляхом інтеграції систем електронного документообігу виключно з використанням Інтернету.
6. Секретаріатові Кабінету Міністрів України:
визначити та впровадити технічні рішення, необхідні для реалізації експериментального проекту;
забезпечити опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію через Урядовий контактний центр або через приймальню Кабінету Міністрів України.
7. Міністрові Кабінету Міністрів України:
визначити систему електронного документообігу, на основі якої Урядовий контактний центр буде забезпечувати взаємодію з іншими учасниками експериментального проекту, щодо обміну зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію, а також здійснюватиме підготовку відповідей на них;
забезпечити оприлюднення інформації про реалізацію експериментального проекту на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади;
подати до 31 грудня 2020 р. Кабінетові Міністрів України звіт про результати реалізації експериментального проекту та внести пропозиції щодо внесення необхідних змін до законодавства, яким регулюються питання опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію і впровадження результатів експериментального проекту в роботу органів виконавчої влади.
Прем'єр-міністр України | О.ГОНЧАРУК |
Інд. 81 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 листопада 2019 р. № 972
ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту із створення "єдиного входу" опрацювання звернень громадян, запитів на публічну інформацію
1. Цей Порядок визначає особливості діяльності державної установи "Урядовий контактний центр" (далі - Урядовий контактний центр) в рамках реалізації експериментального проекту із створення "єдиного входу" опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію (далі - експериментальний проект).
2. Під час реалізації експериментального проекту Секретаріат Кабінету Міністрів України, а також Держмитслужба, органи виконавчої влади, що долучилися до експериментального проекту шляхом підписання меморандуму, примірна форма якого затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р.
№ 128 "Деякі питання реалізації експериментального проекту із створення "єдиного входу" опрацювання звернень громадян, запитів на публічну інформацію" (далі - учасники), та Урядовий контактний центр керуються
Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
3. Метою експериментального проекту є досягнення таких критеріїв: скорочення строку розгляду звернень громадян (далі - звернення) та запитів на публічну інформацію (далі - запит);
................Перейти до повного тексту