- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 вересня 2009 р. N 972 Київ |
Деякі питання Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 959 від 20.10.2010 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Реорганізувати Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра" шляхом перетворення його у Державний концерн "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра".
2. Затвердити Статут Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра", що додається.
3. Міністерству аграрної політики:
внести в установленому порядку на розгляд Кабінетові Міністрів України проект положення про наглядову раду Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра" та пропозиції щодо її персонального складу і визначення кандидатури на посаду генерального директора Концерну;
забезпечити здійснення заходів, пов'язаних з реорганізацією Національного виробничо-аграрного об'єднання "Масандра".
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 вересня 2009 р. N 972
СТАТУТ
Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра"
Загальні положення
1. Державний концерн "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра" (далі - Концерн) є державним статутним об'єднанням державних підприємств, утвореним на базі Головного заводу марочних вин "Масандра", та правонаступником Національного виробничо-аграрного об'єднання "Масандра", на баланс якого передається все майно, що належало виробничо-аграрному об'єднанню "Масандра".
( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 959 від 20.10.2010 )
Концерн належить до сфери управління Кабінету Міністрів України.
2. Найменування Концерну:
українською мовою:
- повне - Державний концерн "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра";
- скорочене - НВАО "Масандра";
російською мовою:
- повне - Государственный концерн "Национальное производственно-аграрное объединение "Массандра";
- скорочене - НПАО "Массандра";
англійською мовою:
- повне - State concern "Nationale manufactural agricultural union "Massandra";
- скорочене - NMAU "Massandra".
3. Місцезнаходження Концерну: 98600, Україна, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, смт Масандра, вул. Миру, 6.
4. Учасниками Концерну є такі державні підприємства:
00412760 "Лівадія";
00412843 "Гурзуф";
00412754 "Таврида";
00412694 "Алушта";
00412719 "Малоріченське";
00412837 "Морське";
( Абзац восьмий пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ
N 959 від 20.10.2010 )
00412820 "Судак";
00412725 "Привітне".
Учасники Концерну об'єднані на основі їх фінансової залежності від Концерну з централізацією функцій науково-технічного і виробничого розвитку, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та іншої діяльності.
Фінансова залежність учасників Концерну полягає у реалізації Концерном єдиної політики у сфері фінансового планування, обліку і бюджетування, інвестування коштів і залучення фінансових ресурсів та не призводить до обмеження госпрозрахункової господарської діяльності підприємств.
5. До складу Концерну можуть входити інші підприємства в установленому законом порядку.
Юридичний статус Концерну
6. Концерн є юридичною особою з дня його державної реєстрації.
7. Концерн може набувати від свого імені майнових і особистих немайнових прав, нести відповідальність за своїми зобов'язаннями, бути позивачем і відповідачем у суді.
8. Концерн має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку, штамп і бланки із своїм найменуванням, а також фірмовий знак та інші реквізити.
9. Концерн діє на принципах повної господарської самостійності і самоокупності, несе відповідальність за результати своєї господарської діяльності та виконання зобов'язань.
10. Концерн несе відповідальність за своїми зобов'язаннями всім належним йому майном.
11. Концерн не несе відповідальності за зобов'язаннями його учасників, а учасники Концерну не несуть відповідальності за його зобов'язаннями.
12. Держава не несе відповідальності за зобов'язаннями Концерну, а Концерн не несе відповідальності за зобов'язаннями держави.
13. Концерн у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, Указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до
Конституції України та законів України, а також актами Кабінету Міністрів України, цим Статутом та іншими нормативно-правовими актами.
14. Концерн відповідно до законодавства має право:
1) укладати від свого імені договори та угоди;
2) утворювати філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, які діють на основі затверджених ним положень;
3) виступати учасником (засновником) спілок, асоціацій та інших об'єднань з метою забезпечення координації діяльності та захисту своїх інтересів;
4) проводити відповідно до законодавства операції з цінними паперами;
5) залучати до співпраці підприємства і організації, вітчизняних та іноземних спеціалістів;
6) самостійно утворювати цільові фонди;
7) брати участь у реалізації інвестиційних проектів;
8) встановлювати ціни (тарифи) на власну продукцію (роботи, послуги);
9) вживати заходів до розвитку науково-технічного співробітництва з підприємствами, установами та організаціями, в тому числі іноземними, забезпечувати виконання науково-дослідних, проектно-конструкторських та експериментальних робіт, обмінюватися в установленому порядку науково-технічною інформацією, організовувати навчання та стажування спеціалістів, у тому числі за кордоном;
10) здійснювати повноваження з управління об'єктами майнового комплексу учасників Концерну, забезпечувати реалізацію прав держави як власника таких об'єктів для його ефективного використання і розпорядження в установленому законодавством порядку;
11) вести облік землі та майна і здійснювати контроль за їх раціональним використанням;
12) самостійно визначати стратегію та основні напрями розвитку Концерну з урахуванням галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон'юнктури ринку товарів (робіт, послуг), економічної ситуації;
13) реалізовувати власну продукцію (роботи, послуги) та залишки від виробництва алкогольних напоїв за встановленими цінами;
14) закуповувати відповідно до законодавства необхідні для провадження господарської діяльності товари (роботи, послуги) у підприємств, організацій та установ незалежно від форми власності, а також у фізичних осіб.
15. Концерн зобов'язаний виконувати вимоги до охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.
16. Концерн у своїй діяльності взаємодіє з органами державної влади, органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями.
17. Статути учасників Концерну, розроблені та затверджені в установленому законодавством порядку, не повинні суперечити цьому Статуту.
Мета і основні напрями діяльності Концерну
18. Концерн засновано з метою забезпечення координації виробничої, наукової, комерційної та інших видів діяльності його учасників для реалізації спільних економічних і соціальних проектів.
19. Метою Концерну є:
1) набуття Україною статусу провідного виробника марочного вина;
2) збереження, оновлення та територіальне розширення виноградників;
3) збереження професійних знань та досвіду у сфері вирощування винограду та виробництва вина шляхом забезпечення наступності поколінь працівників агропромислових підприємств;
4) посилення потенціалу галузі шляхом збільшення обсягу виробництва вина, а також підвищення ефективності менеджменту та маркетингу;
5) забезпечення розвитку виноградарства, садівництва та виноробної промисловості на основі власної сировинної бази, задоволення потреб держави у виноробній та іншій продукції;
6) зміцнення галузевої та міжгалузевої кооперації у сфері вирощування винограду, виробництва виноробної та іншої продукції;
7) вжиття комплексу заходів до підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, що виробляється учасниками Концерну.
20. Основними напрямами діяльності Концерну є:
1) виробництво, закупівля, переробка, збереження і реалізація алкогольних напоїв та іншої продукції;
2) виробництво і реалізація:
спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв;
товарів народного споживання, продукції виробничо-технічного призначення та сувенірів;
тари та упакування з різних матеріалів;
3) здійснення імпорту, експорту, оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, а також імпорту, експорту, оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями;
4) забезпечення витримки і реалізації колекційних вин;
5) здійснення оптової і роздрібної торгівлі:
пестицидами та агрохімікатами;
насінням і садивним матеріалом;
6) провадження:
виробничо-демонстраційної та туристичної діяльності, надання готельних послуг;
господарської діяльності у сфері теплопостачання (виробництво, транспортування, постачання та використання теплової енергії);
інформаційно-рекламної діяльності;
інноваційної діяльності;
будівельної діяльності (вишукувальні та проектні роботи з будівництва, зведення несучих та огороджуючих конструкцій, будівництво та монтаж інженерних і транспортних мереж);
зовнішньоекономічної діяльності;
видавничої діяльності;
7) користування надрами, не пов'язане з видобуванням корисних копалин;
8) експлуатація інженерних споруд (підвалів тунельного типу для забезпечення витримки виноматеріалів та колекційних вин);
9) організація та проведення на території України і за її межами виставок, аукціонів, ярмарків;
10) надання:
фізичним та юридичним особам виробничих, сервісних, консультаційних, інформаційних та юридичних послуг;
послуг з міжнародних і внутрішніх перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом;
брокерських послуг і послуг митно-ліцензійного складу;
11) проведення:
лізингових операцій;
експедирування митних вантажів;
навчання та підвищення кваліфікації кадрів, конференцій;
12) виконання дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт;
13) правове забезпечення інших підприємств на договірній основі.
Концерн має право провадити інші види господарської діяльності, що не заборонені законодавством.
Концерн одержує ліцензії, патенти та інші документи дозвільного характеру відповідно до законодавства.
21. Роботи, що потребують спеціальних знань і допуску до державної таємниці, виконуються особами, підготовленими в установленому для таких робіт порядку, за наявності у них відповідних документів.
22. Захист державної таємниці здійснюється відповідно до законодавства.
23. Відомості про виробництво, управління фінансами та іншою діяльністю Концерну, що не є державною таємницею, є комерційною таємницею Концерну.
Учасники Концерну
24. Учасники Концерну зберігають статус юридичної особи.
25. Учасники Концерну мають право:
1) брати участь в управлінні Концерном шляхом забезпечення членства директорів учасників у правлінні Концерну;
2) самостійно від свого імені укладати договори та угоди з підприємствами, установами та організаціями;
3) залучати інвесторів для модернізації матеріально-технічної бази;
4) реалізовувати переважне право переробляти власну сировину на обладнанні Концерну та його учасників;
5) здійснювати збут власної продукції, крім продукції, виробленої безпосередньо Концерном, згідно з цим Статутом та законодавством;
6) вносити на розгляд органів управління Концерну пропозиції щодо визначення напрямів його діяльності;
7) одержувати від Концерну фінансову, технічну, технологічну, маркетингову та іншу допомогу;
8) ініціювати утворення тимчасових комісій та постійних комітетів з питань забезпечення розвитку Концерну та реалізації узгодженої та ефективної фінансової, технічної, інвестиційної і маркетингової політики;
9) користуватися в повному обсязі інформацією, що надходить до Концерну, отримувати послуги, що надаються Концерном;
10) сплачувати внески в порядку та розмірах, визначених правлінням Концерну;
11) здійснювати інші повноваження, передбачені цим Статутом та статутами учасників Концерну.
................Перейти до повного тексту