1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Меморандум


Меморандум про взаєморозуміння стосовно розвитку морських магістралей регіону Організації Чорноморського Економічного Співробітництва
Статус Меморандуму див.
( Меморандум затверджено Постановою КМ N 1391 від 05.12.2007 )
Офіційний переклад
Уряди держав - учасниць Організації Чорноморського Економічного Співробітництва (ОЧЕС) (далі - Сторони),
підтверджуючи свій намір працювати разом над розвитком інтегрованої й взаємосумісної транспортної системи серед країн Чорноморського та Каспійського регіонів;
пам'ятаючи Спільну декларацію міністрів транспорту держав - членів ОЧЕС про сполучення Чорноморської транспортної мережі з Транс'європейською транспортною системою в рамках Євро-Азійських транспортних сполучень, яку було прийнято 28 січня 2005 року в Салоніках;
усвідомлюючи те, що розвиток технічно та адміністративнО сумісних транспортних сполучень між країнами Чорноморського регіону та ЄС є питанням надзвичайної важливості для економічного зростання, яке забезпечує сталу мобільність пасажирів та вантажів;
беручи до уваги те, що Європейська комісія з метою розширення Транс'європейської транспортної системи до сусідніх з ЄС країн, тобто в межах Балканів, Східної Європи, чорноморського та південно-середземноморського басейну, створила Групу високого рівня, яка складається з представників третіх країн, Європейської комісії та держав - членів ЄС;
визнаючи високу важливість концепції "Морських магістралей", описаної в Рішенні N 884/2004/ЕС Європейського парламенту й Ради від 29 квітня 2004 року та її можливість стати корисним маркетинговим інструментом сприяння зниженню перевантаженості доріг та (або) поліпшення доступу до периферійних й острівних регіонів та держав;
зважаючи на те, що морські магістралі призначені для того, щоб сконцентрувати потоки вантажів на морських шляхах підвезення матеріальних засобів таким чином, щоб поліпшити вже існуючі морські сполучення та створити нові рентабельні, регулярні й постійні морські сполучення для перевезення вантажів та пасажирів між державами - членами ОЧЕС та (або) між державами - членами ОЧЕС і державами - членами ЄС, створюючи, за можливості, реальну конкурентну альтернативу наземному транспортові;
визнаючи потребу в однорідних, безпечних та екологічно чистих системах морського транспорту для сприяння:
a) конкурентоспроможності й взаємосполучуваності систем контролю руху (VTMIS, AIS тощо), розроблених сторонами, при цьому дотриманню світових стандартів можна було б сприяти в подальшому для спрощення обміну відповідною інформацією. Ці дії в майбутньому могли б відбуватися також за підтримки Європейської системи морської безпеки;
b) поліпшенню обміну інформацією між контрольними органами влади держави порту;
визнаючи те, що співробітництво має задовольняти нагальні потреби та інтереси Сторін,
досягли такого взаєморозуміння:
Стаття 1
Сторони будуть розвивати й розширювати співробітництво з політичних питань, які стосуються розвитку Морських магістралей і (або) їхнього розширення, що вже створено в Європейському Союзі, до регіону ОЧЕС, та підтримувати бізнес-ініціативи на основі взаємної вигоди.
Сторони будуть досягати цієї мети в межах відповідних сфер своєї компетенції з урахуванням національного законодавства країн ОЧЕС, а також відповідних чинних міжнародних конвенцій.
Стаття 2
Співробітництво, яке зазначено в статті 1 цього Меморандуму про взаєморозуміння, охоплює, inter alia, такі аспекти:
- заохочення та поліпшення співробітництва й обміну інформацією між адміністраціями портів, організаціями та іншими заінтересованими органами країн ОЧЕС у сферах транспортних операцій, матеріально-технічного забезпечення та інфраструктури;
- сприяння підготовці персоналу портів ОЧЕС та обмінові знаннями між портами ОЧЕС та (або) між портами ОЧЕС і портами ЄС;
- заохочення та поліпшення обміну досвідом (передовою практикою) між портами ОЧЕС та (або) між портами ОЧЕС і портами ЄС стосовно розвитку портів і запровадження нових технологій;
- визначення проектів, які становлять спільний Інтерес для країн ОЧЕС та які можна далі розвивати з метою поліпшення злагодженості й сприяння переходу від одного виду транспорту до іншого,

................
Перейти до повного тексту