- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Закон України
З А К О Н У К Р А Ї Н И
( Закон втратив чинність на підставі Закону
N 1474-VI від 05.06.2009 )
Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2007, N 31, ст.405 )
( Із змінами, внесеними згідно із Законом
N 799-VI від 25.12.2008, ВВР, 2009, N 18, ст.247 )
( В редакції Закону
N 1474-VI від 05.06.2009, ВВР, 2009, N 44, ст.656 )
( Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 2372-VI від 29.06.2010, ВВР, 2010, N 37, ст.492 -
зміни діють до 1 вересня 2012 року
N 2462-VI від 08.07.2010, ВВР, 2010, N 46, ст.548
N 2856-VI від 23.12.2010, ВВР, 2011, N 29, ст.272
N 2995-VI від 03.02.2011, ВВР, 2011, N 33, ст.336
N 3236-VI від 19.04.2011, ВВР, 2011, N 42, ст.435
Кодексом
N 4495-VI від 13.03.2012, ВВР, 2012,
N 44-45, N 46-47, N 48, ст.552
Законом
N 4819-VI від 22.05.2012, ВВР, 2013, N 15, ст.109 )
Цей Закон визначає систему основних заходів, спрямованих на створення належних умов для організації та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні (далі - чемпіонат).
Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
1) будівництво об'єктів чемпіонату - підготовка об'єктів чемпіонату шляхом нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації існуючих будівель і споруд, технічного переоснащення діючих об'єктів чемпіонату;
2) завдання і заходи з підготовки та проведення чемпіонату - завдання і заходи, визначені Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (далі - Програма);
3) захід чемпіонату - футбольний матч чи інший офіційний захід, пов'язаний з організацією чемпіонату;
4) позначення - зареєстровані чи незареєстровані торговельні марки, найменування, емблеми, гасла, підписи, символи, зразки, логотипи, відзняті матеріали, зображення та/або анімації і будь-які заявки на їх охорону чи реєстрацію (у тому числі всі продовження чинності прав і територіальні поширення), пов'язані з чемпіонатом, включаючи Логотип, Приз, Талісман та інші представлення зазначеного чемпіонату, разом з усіма ідентифікуючими відзнятими рекламними матеріалами, звуками та музикою (за наявності), що використовуються з дозволу УЄФА у зв'язку з чемпіонатом;
5) інтелектуальна власність УЄФА - права на позначення та комерційні права, права на винаходи, права на статистичні, інформаційні та інші дані (впорядковані чи записані в базу даних у будь-якій формі або в будь-якому форматі чи в іншому вигляді), права на бази даних (включаючи своєрідні чи інші права), права (зареєстровані чи незареєстровані) на інші об'єкти права інтелектуальної власності УЄФА, а також права, що випливають з відповідних заявок;
6) комерційний партнер - юридична особа, якій УЄФА надала певні комерційні права, крім невідчужуваних;
7) комерційні права - права, пов'язані з чемпіонатом, включаючи права на рекламування, маркетинг, збут, ліцензування, комерційну концесію, спонсорство, опублікування, діяльність друкованих засобів масової інформації, телевізійне мовлення, запис і відтворення заходів чемпіонату;
8) компанія - зареєстрована в Україні відповідно до законодавства юридична особа, уповноважена УЄФА на здійснення організаційних заходів та проведення чемпіонату;
9) концепція забезпечення проведення чемпіонату відповідними галузями або приймаючим містом - розроблений відповідно до вимог УЄФА документ, в якому визначаються стратегія та основні напрями підготовки відповідної галузі або приймаючого міста до проведення чемпіонату;
10) національний координатор - призначений в установленому порядку представник органу державної влади, який згідно з функціональними обов'язками відповідає за підготовку та проведення чемпіонату у відповідній галузі;
11) недозволений маркетинг - вид діяльності, пов'язаний з проведенням чемпіонату (з маркетингу, реклами, зв'язків з громадськістю), що здійснюється з метою отримання прибутку від гудвілу особою, яка не має на це відповідного дозволу УЄФА;
12) об'єкти чемпіонату - спортивна споруда, аеропорт та його складові, автомобільна дорога, залізниця, готель, інший об'єкт містобудування, будівництво яких передбачено Державною цільовою програмою з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу;
13) період підготовки до проведення чемпіонату - строк з 1 січня 2008 року до дати, з якої залишається два тижні до початку проведення чемпіонату;
14) період проведення чемпіонату - проміжок часу, який починається за два тижні до початку проведення чемпіонату і закінчується через два тижні після його проведення;
15) приймаюча асоціація - Федерація футболу України;
16) приймаюче місто - місто, в якому проводитиметься будь-який матч чемпіонату;
17) призначені особи - УЄФА, компанія та їх відповідні працівники, посадові особи, представники або посадові особи асоціацій - членів УЄФА, члени делегацій від кожної національної футбольної асоціації, які беруть участь у чемпіонаті, комерційні партнери та їх відповідні працівники, представники засобів масової інформації або будь-яка інша особа, акредитована УЄФА у зв'язку з проведенням чемпіонату;
18) УЄФА - об'єднання європейських футбольних асоціацій;
19) учасники - команди, які здобули право на участь у чемпіонаті;
20) Логотип - офіційний логотип чемпіонату, визначений УЄФА;
21) Приз - приз чемпіонату;
22) Талісман - офіційний талісман чемпіонату, визначений УЄФА.
Стаття 2. Органи управління з організації та проведення чемпіонату
1. Організацію та проведення чемпіонату забезпечують:
Кабінет Міністрів України;
центральні органи виконавчої влади;
місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
2. УЄФА, приймаюча асоціація і компанія беруть участь в організації та проведенні чемпіонату відповідно до договору про проведення чемпіонату.
Стаття 3. Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування під час організації та проведення чемпіонату
1. Кабінет Міністрів України:
здійснює підтримку та співпрацю з приймаючою асоціацією, УЄФА з питань організації та проведення чемпіонату;
координує діяльність центральних та місцевих органів виконавчої влади, пов'язану з організацією та проведенням чемпіонату;
затверджує Програму з урахуванням пропозицій відповідних органів місцевого самоврядування;
схвалює концепції забезпечення проведення чемпіонату відповідними галузями;
призначає національних координаторів та визначає їх основні завдання;
здійснює контроль за виконанням завдань і заходів з організації та проведення чемпіонату.
2. Центральні органи виконавчої влади в межах своєї компетенції:
співпрацюють з приймаючою асоціацією, УЄФА та компанією з метою дотримання вимог УЄФА;
забезпечують виконання завдань і заходів з підготовки та проведення чемпіонату у відповідних галузях;
розробляють і затверджують в установленому порядку галузеві програми з підготовки та проведення чемпіонату;
розробляють та подають Кабінету Міністрів України концепцію забезпечення проведення чемпіонату відповідними галузями (безпеки та правопорядку, медичного забезпечення, аеропортів, громадського транспорту та управління дорожнім рухом тощо) з урахуванням вимог та рекомендацій УЄФА;
проводять аналіз стану виконання завдань і заходів з підготовки та проведення чемпіонату, забезпечують подання поточних та періодичних звітів про стан підготовки до чемпіонату у відповідних галузях та готують у разі необхідності пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів.
3. Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції:
співпрацюють з приймаючою асоціацією, УЄФА та компанією з метою дотримання вимог УЄФА;
забезпечують виконання завдань і заходів з підготовки та проведення чемпіонату;
розробляють і затверджують в установленому порядку відповідні регіональні та міські програми з підготовки та проведення чемпіонату;
проводять аналіз стану виконання завдань і заходів з підготовки та проведення чемпіонату, забезпечують подання поточних та періодичних звітів про стан підготовки до проведення чемпіонату відповідних адміністративно-територіальних одиниць та приймаючих міст і готують у разі необхідності пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів.
Відповідні органи місцевого самоврядування розробляють та затверджують концепцію приймаючого міста.
Стаття 4. Співпраця з приймаючою асоціацією
1. Приймаюча асоціація співпрацює з УЄФА, Кабінетом Міністрів України, центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування з метою забезпечення виконання зобов'язань, визначених у відповідних договорах про проведення чемпіонату, надає експертну допомогу з питань організації та проведення чемпіонату, вносить пропозиції Кабінету Міністрів України щодо виконання укладених договорів, завдань і заходів з підготовки до проведення чемпіонату, готує відповідні звіти до УЄФА, надає відповідні пропозиції до проекту Програми, відповідних галузевих, регіональних та міських програм, вносить пропозиції стосовно змін до відповідних проектів нормативних актів.
Стаття 5. Затвердження та фінансування Програми
1. З метою забезпечення належної організації підготовки до проведення чемпіонату Кабінет Міністрів України затверджує Програму.
2. Відповідно до Програми центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування розробляють і затверджують відповідні галузеві, регіональні та міські програми з підготовки та проведення чемпіонату.
3. Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів бюджетів та інших джерел, не заборонених законом. Фінансування Програми за рахунок бюджетних коштів здійснюється у межах видатків, що передбачаються щороку відповідним головним розпорядникам у Державному бюджеті України і місцевих бюджетах на відповідний рік.
Стаття 5.1. Особливості здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за кошти, розпорядником яких є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади із забезпечення підготовки та реалізації в Україні інфраструктурних проектів для виконання завдань і заходів з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та інших міжнародних спортивних подій, для виконання завдань і заходів Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу ( 357-2010-п )
( Назва статті 5.1 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2995-VI від 03.02.2011 )
1. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти, розпорядником яких є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади із забезпечення підготовки та реалізації в Україні інфраструктурних проектів для виконання завдань і заходів з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та інших міжнародних спортивних подій, для виконання завдань і заходів
Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу може здійснюватися за процедурою закупівлі в одного учасника без погодження з Уповноваженим органом у сфері закупівель, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення з ним переговорів.
2. Процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником після погодження із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади із забезпечення підготовки та реалізації в Україні інфраструктурних проектів для виконання завдань і заходів з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та інших міжнародних спортивних подій.
3. Для застосування процедури закупівлі в одного учасника замовник подає до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади із забезпечення підготовки та реалізації в Україні інфраструктурних проектів для виконання завдань і заходів з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та інших міжнародних спортивних подій такі документи:
лист-звернення на адресу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади із забезпечення підготовки та реалізації в Україні інфраструктурних проектів для виконання завдань і заходів з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та інших міжнародних спортивних подій із зазначенням умов застосування цієї процедури, предмета закупівлі, конкретного найменування товару, роботи чи послуги, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну (строку) поставок товарів (виконання робіт, надання послуг);
підтверджену документально інформацію про відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами);
проект договору про закупівлю товарів, робіт чи послуг із додатками;
засвідчений замовником план закупівель;
засвідчені замовником в установленому законодавством порядку копії експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника;
засвідчені замовником копії договорів або інших документів, що підтверджують наявність в учасника авторських прав, у разі закупівлі, пов'язаної із захистом авторських прав.
4. Замовник протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника забезпечує публікацію у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, яка повинна містити:
найменування та місцезнаходження замовника;
найменування, кількість товару і місце його поставки, вид робіт та місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання;
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника, з яким проведено переговори;
ціну пропозиції;
реєстраційний рахунок замовника, відкритий в органах Державного казначейства України (у разі здійснення закупівлі за рахунок бюджетних коштів).
Обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника повинно містити:
умови застосування процедури закупівлі;
посилання на експертні нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Оприлюднення інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника не вважається запрошенням до участі у процедурі закупівлі для невизначеного кола осіб.
5. Замовник інформує Уповноважений орган у сфері закупівель про проведення процедури закупівлі в одного учасника протягом п'яти робочих днів.
6. Інформація про результати проведення процедури закупівлі безоплатно публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань закупівель протягом семи днів з дня укладення договору про закупівлю.
В інформації про результати проведення процедури закупівлі обов'язково зазначаються:
найменування та місцезнаходження замовника;
найменування предмета закупівлі;
кількість та місце поставки товарів або вид і місце проведення робіт чи надання послуг;
дата оприлюднення та номер інформації про проведення процедури закупівлі, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель;
дата оприлюднення відомостей щодо рішення спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади із забезпечення підготовки та реалізації в Україні інфраструктурних проектів для виконання завдань і заходів з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та інших міжнародних спортивних подій про погодження або відмову у погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника опублікованих у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель;
дата укладення договору про закупівлю;
ціна договору про закупівлю;
повне найменування переможця процедури закупівлі.
( Закон доповнено статтею 5.1 згідно із Законом
N 2462-VI від 08.07.2010; із змінами, внесеними згідно із
Законом
N 2995-VI від 03.02.2011 )
Стаття 6. Виконання завдань і заходів з підготовки та проведення чемпіонату
1. Завдання і заходи з підготовки та проведення чемпіонату є обов'язковими для виконання всіма органами виконавчої влади, які беруть участь в організації підготовки та проведення чемпіонату. Органи місцевого самоврядування забезпечують виконання завдань і заходів відповідно до закону.
2. Завдання і заходи з підготовки та проведення чемпіонату включаються до відповідних розділів Державної програми економічного і соціального розвитку України на кожний рік та відповідних розділів програм соціально-економічного розвитку приймаючих міст та областей.
Стаття 7. Організація будівництва об'єктів чемпіонату
1. Будівництво об'єктів чемпіонату здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
................Перейти до повного тексту