- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 січня 2016 р. № 96 Київ |
Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
1. Затвердити Порядок видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
А.ЯЦЕНЮК |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 січня 2016 р. № 96
ПОРЯДОК
видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення
( У тексті Порядку слово "Мінекономрозвитку" замінено словом "Мінекономіки" згідно з Постановою КМ
№ 916 від 06.11.2019 )
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії та анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на проведення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту та рішення про призначення визнаної незалежної організації на проведення оцінки відповідності технології виконання нерознімних з’єднань, персоналу, який виконує нерознімні з’єднання, та/або персоналу, який здійснює неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, яке працює під тиском (далі - відповідне рішення про призначення).
4. Видача, переоформлення та видача дубліката відповідного рішення про призначення, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасове припинення і поновлення дії зазначеного рішення, його анулювання здійснюються на безоплатній основі.
Документи, необхідні для видачі відповідного рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії відповідного рішення про призначення та анулювання такого рішення, орган з оцінки відповідності, у тому числі визнана незалежна організація, подає Мінекономіки в паперовій формі особисто, через уповноважену ним особу або надсилає поштою.
Видача та відмова у видачі відповідного рішення про призначення
5. Орган з оцінки відповідності, у тому числі визнана незалежна організація, що претендує на призначення (далі - претендент на призначення), подає Мінекономіки заяву про призначення за формами згідно з додатками 1 і 2.
До заяви про призначення додаються такі документи:
опис сфери призначення (додаток 3) згідно з відповідним технічним регламентом, стосовно якої претендент на призначення заявляє про свою компетентність;
засвідчена претендентом на призначення копія атестата про акредитацію, що засвідчує відповідність претендента на призначення спеціальним вимогам до призначених органів. Сфера акредитації претендента на призначення повинна охоплювати процедури оцінки відповідності та види продукції, стосовно яких він заявляє про свою компетентність;
нотаріально засвідчена копія статуту (положення) відповідної юридичної особи;
довідка про досвід виконання робіт з оцінки відповідності продукції за останні три роки (додаток 4) (для претендента на призначення визнаною незалежною організацією - довідка про досвід виконання робіт з оцінки відповідності (атестації) технології виконання нерознімних з’єднань, персоналу, який виконує нерознімні з’єднання, та/або персоналу, який здійснює неруйнівний контроль, протягом останніх трьох років (додаток 5);
відомості про кваліфікацію персоналу органу з оцінки відповідності (додаток 6);
довідка з інформацією про власні акредитовані випробувальні лабораторії (додаток 7) претендента на призначення для проведення випробувань продукції в межах сфери призначення, стосовно якої він заявляє про свою компетентність (не надається претендентом на призначення визнаною незалежною організацією);
нотаріально засвідчені копії угод, укладених претендентом на призначення з іншими акредитованими випробувальними лабораторіями для проведення видів випробувань у межах сфери призначення, які не проводяться власними лабораторіями претендента на призначення (не надається претендентом на призначення визнаною незалежною організацією);
нотаріально засвідчена копія договору про обов’язкове страхування професійної відповідальності за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам (відповідно до пункту 7 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України
"Про технічні регламенти та оцінку відповідності" до спливу річного строку після набрання чинності порядком та правилами проведення обов’язкового страхування професійної відповідальності призначених органів з оцінки відповідності та визнаних незалежних організацій за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам, подається нотаріально засвідчена копія договору добровільного страхування професійної чи цивільної відповідальності за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам, або підписана претендентом на призначення довідка про наявність коштів у розмірі, достатньому для відшкодування в установленому законодавством порядку фізичним чи юридичним особам збитків, завданих внаслідок провадження ними діяльності як призначеними органами з оцінки відповідності чи визнаними незалежними організаціям).
Претенденти на призначення подають копії документів, зазначених в абзацах третьому і восьмому цього пункту, на електронних носіях. Електронні копії повинні бути підготовлені у Microsoft Word, формат DOC(X) або RTF, а їх текст повинен бути ідентичним тексту документів, поданих у паперовій формі.
7. Мінекономіки проводить аналіз поданого претендентом на призначення пакета документів та перевіряє повноту відомостей.
У разі подання претендентом на призначення повного пакета документів, необхідних для призначення (наявні усі необхідні документи, що відповідають вимогам щодо їх структури і змісту, встановленим цим Порядком), Мінекономіки не пізніше ніж через 10 днів з дня одержання заяви про призначення та документів, що додаються до неї, надсилає копію заяви про призначення та пакет документів, що додається до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади, на який покладаються функції технічного регулювання у визначеній сфері діяльності (далі - відповідний центральний орган виконавчої влади), для проведення ним оцінювання претендента на призначення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів чи визнаних незалежних організацій (далі - оцінювання претендента на призначення), крім випадку, коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономіки.
8. Відповідний центральний орган виконавчої влади протягом 50 днів з дня одержання ним копії заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, проводить оцінювання претендента на призначення.
Посадові особи відповідних центральних органів виконавчої влади, які проводять оцінювання претендентів на призначення, мають право:
безперешкодно відвідувати за умови пред’явлення службового посвідчення та посвідчення (направлення) на проведення оцінювання претендентів на призначення;
вимагати від претендентів на призначення надання документів і матеріалів, необхідних для проведення оцінювання (які підтверджують відповідність претендента на призначення вимогам до призначених органів чи визнаних незалежних організацій, визначених Законом України
"Про технічні регламенти та оцінку відповідності"), одержувати копії таких документів і матеріалів;
вимагати від посадових осіб претендентів на призначення надання у погоджений з ними строк усних чи письмових пояснень з питань, що виникають під час проведення оцінювання.
9. За результатами оцінювання претендента на призначення відповідний центральний орган виконавчої влади готує письмові пропозиції щодо призначення чи відмови у призначенні претендента на призначення із зазначенням підстав для такої відмови та її обґрунтування і надсилає їх Мінекономіки не пізніше ніж через 50 днів з дня одержання копії заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, крім випадку, коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономіки.
10. У разі коли за результатами аналізу поданого претендентом на призначення пакета документів та/або оцінювання претендента на призначення виявлено недостовірність відомостей та/або невідповідність претендента на призначення вимогам до призначених органів чи визнаних незалежних організацій, Мінекономіки не пізніше ніж через 90 днів з дня одержання від претендента на призначення заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, надсилає претенденту на призначення письмове повідомлення про відмову у видачі відповідного рішення про призначення із зазначенням підстав для такої відмови.
11. У разі усунення претендентом на призначення причин, що стали підставою для відмови у видачі відповідного рішення про призначення, видача такого рішення про призначення або надсилання письмового повідомлення про відмову у видачі рішення про призначення здійснюється в порядку та строки, встановлені у пунктах 5-13 цього Порядку.
Якщо підставою для відмови у видачі відповідного рішення про призначення було виявлення в документах, поданих претендентом на призначення, недостовірних відомостей, заява про призначення може бути повторно подана не раніше ніж через рік з дати письмового повідомлення про відмову у видачі відповідного рішення про призначення.
12. У разі коли за результатами аналізу поданого претендентом на призначення пакета документів та/або оцінювання претендента на призначення встановлено, що претендент на призначення відповідає вимогам до призначених органів чи визнаних незалежних організацій, Мінекономіки видає наказ про призначення органу з оцінки відповідності чи визнаної незалежної організації та оформляє відповідне рішення про призначення за формами згідно з додатками 8 і 9.
Відповідне рішення про призначення складається у двох примірниках, один з яких видається особисто уповноваженій особі призначеного органу чи визнаної незалежної організації або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення, а інший зберігається в Мінекономіки.
Мінекономіки видає призначеному органу чи визнаній незалежній організації примірник відповідного рішення про призначення не пізніше ніж через 90 днів з дня одержання від претендента на призначення заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, та вносить відповідну інформацію до реєстру призначених органів і визнаних незалежних організацій.
13. Відповідне рішення про призначення видається на необмежений строк.
Переоформлення та видача дубліката відповідного рішення про призначення
................Перейти до повного тексту