1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 28 листопада 2012 р. № 955-р
Київ
Про затвердження скоригованого проекту "Капітальний ремонт автомобільної дороги Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) на ділянці км 14 + 080 (Київська область) - км 348 + 000 (Рівненська область)"
1. Затвердити поданий Державним агентством автомобільних доріг скоригований проект "Капітальний ремонт автомобільної дороги Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) на ділянці км 14 + 080 (Київська область) - км 348 + 000 (Рівненська область)", розроблений державним підприємством "Укрдіпродор" та рекомендований до затвердження державним підприємством "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими основними техніко-економічними показниками:
довжина ділянки, кілометрів - 332,33
у тому числі:
категорія I-б - 293,698
категорія II - 38,632
з них:
не підлягають ремонту (обхід м. Житомира) - 21,719
загальна кошторисна вартість у цінах
станом на 23 грудня 2011 р., тис. гривень - 6859467,157
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт - 4881625,283
устатковання - 25084,327
інші витрати - 1952757,547
із загальної кошторисної вартості виконано
станом на 23 грудня 2011 р., тис. гривень - 3653045,208
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт - 2287614,751
інші витрати - 1365430,457
перший пусковий комплекс
категорія дороги - I-б
протяжність, кілометрів - 25,92
ширина проїзної частини, метрів - 2 х 7,5
ширина земляного полотна, метрів - 30-32
ширина узбіччя, метрів - 6
у тому числі:
укріпленої смуги - 1,5
зупинкової смуги - 4,5
кількість смуг руху в двох напрямках - 4
кошторисна вартість першого пускового
комплексу в цінах станом на
23 грудня 2011 р., тис. гривень - 987882,912
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт - 797413,538
устатковання - 9047,041
інші витрати - 181422,333
другий пусковий комплекс
категорія дороги - I-б
протяжність, кілометрів - 28,3
ширина проїзної частини, метрів - 2 х 7,5
ширина земляного полотна, метрів - 27,5-32
ширина узбіччя, метрів - 6-3,75
у тому числі:
укріпленої смуги - 1,5-1,25
зупинкової смуги - 4,5-2,5
кількість смуг руху в двох напрямках - 4
кошторисна вартість другого пускового
комплексу в цінах станом на
23 грудня 2011 р., тис. гривень - 802366,139
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт - 647867,231
устатковання - 7730,233
інші витрати - 146768,675
третій пусковий комплекс
категорія дороги - I-б
протяжність, кілометрів - 32,7
ширина проїзної частини, метрів - 2 х 7,5
ширина земляного полотна, метрів - 27,5-28,8
ширина узбіччя, метрів - 3,75
у тому числі:
укріпленої смуги - 1,25
зупинкової смуги - 2,5
кількість смуг руху в двох напрямках - 4
кошторисна вартість третього пускового
комплексу в цінах станом на
23 грудня 2011 р., тис. гривень - 824001,652
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт - 668686,605
устатковання - 4091,451
інші витрати - 151223,596
четвертий пусковий комплекс
категорія дороги - I-б
протяжність, кілометрів - 26,595
ширина проїзної частини, метрів - 2 х 7,5
ширина земляного полотна, метрів - 27,5-28,8
ширина узбіччя, метрів - 3,75
у тому числі:
укріпленої смуги - 1,25
зупинкової смуги - 2,5
кількість смуг руху в двох напрямках - 4
кошторисна вартість четвертого пускового
комплексу в цінах станом на
23 грудня 2011 р., тис. гривень - 592171,246
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт - 480043,158
устатковання - 4215,602
інші витрати - 107912,486
п’ятий пусковий комплекс
категорія дороги - I-б
протяжність, кілометрів - 31,876
ширина проїзної частини, метрів - 2 х 7,5
ширина земляного полотна, метрів - 27,5-28,8
ширина узбіччя, метрів - 3,75
у тому числі:
укріпленої смуги - 1,25
зупинкової смуги - 2,5
кількість смуг руху в двох напрямках - 4
кошторисна вартість п’ятого пускового
комплексу в цінах станом на
23 грудня 2011 р., тис. гривень - 1072507,781
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт - 661423,907
інші витрати - 411083,874
із кошторисної вартості п’ятого пускового

................
Перейти до повного тексту