1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 вересня 2005 р. N 939
Київ
Про затвердження Програми формування та розвитку Державної спеціальної служби транспорту на 2005-2015 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1085 від 26.10.2011 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Програму формування та розвитку Державної спеціальної служби транспорту на 2005-2015 роки, що додається.
2. Міністерству інфраструктури щороку до 1 лютого інформувати Кабінет Міністрів України про стан виконання Програми, затвердженої цією постановою.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1085 від 26.10.2011 )
Виконуючий обов'язки
Прем'єр-міністра України

Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 вересня 2005 р. N 939
ПРОГРАМА
формування та розвитку Державної спеціальної служби транспорту на 2005-2015 роки
Загальна частина
Україна є державою з найбільш розгалуженою транспортною мережею у Центральній Європі.
У час коли реформується економіка країни та проводиться структурна перебудова і скорочення Збройних Сил, дуже важливо не допустити зниження економічного та оборонного потенціалу держави.
У забезпеченні зміцнення економічного та оборонного потенціалу держави важливу роль відігравали залізничні війська Збройних Сил, які виконували завдання з технічного прикриття залізниць для здійснення військових і господарських перевезень. На Держспецтрансслужбу, утворену відповідно до Закону України "Про Державну спеціальну службу транспорту" на базі залізничних військ Збройних Сил як спеціалізований державний орган транспорту в системі Мінінфраструктури, покладено значно ширші завдання та функції, ніж на зазначені війська, тому існуюча структура та наявна техніка не можуть забезпечити їх виконання в повному обсязі.
( Абзац третій розділу "Загальна частина" із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1085 від 26.10.2011 )
Ця Програма розроблена відповідно до законів України "Про Державну спеціальну службу транспорту", "Про транспорт", "Про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період" та інших законодавчих актів і спрямована на формування Держспецтрансслужби, її технічного переоснащення, а також виконання покладених на неї завдань.
Мета та основні завдання Програми
Мета Програми полягає у формуванні мобільної, оснащеної сучасною технікою Держспецтрансслужби для забезпечення стійкого функціонування транспорту в мирний час та в умовах воєнного і надзвичайного стану.
Основними завданнями Програми є:
збереження і розвиток інфраструктури та системи підготовки особового складу та мобілізаційних ресурсів;
розроблення і поетапне впровадження раціональної за структурою і економічно доцільної системи органів управління Держспецтрансслужби;
приведення чисельності особового складу Держспецтрансслужби у відповідність з покладеними на неї завданнями з метою забезпечення стабільного функціонування національної транспортної системи;
нарощення виробничих потужностей структурних підрозділів Держспецтрансслужби з технічного прикриття, відновлення і будівництво об'єктів транспорту за рахунок модернізації та переоснащення їх новими зразками техніки, застосування прогресивних конструкцій і технологій;
удосконалення виробничих технологій встановлення загороджень та розмінування вибухонебезпечних предметів на об'єктах національної транспортної системи;
забезпечення співробітництва Держспецтрансслужби з відповідними органами іноземних держав.
Напрями та етапи виконання Програми
Програма виконується за такими основними напрямами:
створення нормативно-правової бази для забезпечення належного функціонування Держспецтрансслужби;
створення ефективної системи управління Держспецтрансслужби;
розроблення нових форм ведення будівельно-відбудовних робіт;
модернізація та створення нової, уніфікованої, високоефективної системи технічного оснащення Держспецтрансслужби;
збереження та накопичення непорушного запасу і мобілізаційного резерву;
удосконалення системи підготовки кадрів;
військово-технічне співробітництво з відповідними органами іноземних держав.
Виконання Програми здійснюється у три етапи.
На першому етапі (до 31 грудня 2005 р.) необхідно визначити обсяги мобілізаційних завдань і завдань в особливий період, у тому числі виробничих можливостей структурних підрозділів Держспецтрансслужби, розпочати їх комплектування військовослужбовцями, які проходять службу за контрактом, та іншими працівниками, а також технічне переоснащення та модернізацію техніки.
На кінець першого етапу у Держспецтрансслужбі буде створено організаційно-штатну структуру, яка забезпечить у подальшому виконання завдань за призначенням.
На другому етапі (до 1 січня 2010 р.) передбачається завершити комплектування структурних підрозділів Держспецтрансслужби військовослужбовцями, які проходять службу за контрактом, та іншими працівниками, розпочати підготовку її особового складу за новими програмами відповідно до завдань, які на неї покладені, продовжити технічне переоснащення Служби, забезпечити перехід до нових технологій виробництва у транспортній сфері.
На третьому етапі (до 31 грудня 2015 р.) здійснюються заходи з удосконалення системи професійної підготовки особового складу Держспецтрансслужби, закінчується робота з реорганізації системи зв'язку, оповіщення та інформаційного забезпечення і створення системи матеріально-технічного забезпечення, накопичення мобілізаційних ресурсів.
Заходи з виконання Програми
У рамках Програми передбачається здійснити такі заходи:
розроблення нормативно-правових актів з питань функціонування Держспецтрансслужби, проходження військової служби її особовим складом;
розроблення програми технічного переоснащення структурних підрозділів Служби;
проведення науково-дослідних робіт шляхом залучення працівників Служби до участі у відновних та невідкладних роботах під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах національної транспортної системи;
проведення науково-дослідних та конструкторських робіт із створення нових зразків техніки, обладнання, відновних конструкцій та їх вдосконалення;
впровадження нових технологій будівництва об'єктів транспортної системи;
переоснащення Служби новими зразками землерийних, ланкоскладальних, укладальних, баластувальних засобів, копрових агрегатів, мобільних ремонтних комплексів за державним замовленням;
оснащення Держспецтрансслужби сучасними мобільними технічними засобами, модульними інвентарними конструкціями, які орієнтовані на передові технології швидкісного будівництва та відновлення об'єктів транспортних комунікацій;
поступове зменшення чисельності військовослужбовців у структурних підрозділах Держспецтрансслужби (з 94 до 52 відсотків) за рахунок інших працівників. При цьому передбачивши поступове припинення комплектування особового складу військовослужбовцями строкової служби і перехід до 2010 року на комплектування його військовослужбовцями, які проходять службу за контрактом;
добір кадрів та комплектування структурних підрозділів Держспецтрансслужби працівниками з відповідним рівнем фахової та освітньої підготовки;
розроблення та запровадження ефективної системи соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, інших працівників, ветеранів залізничних військ Збройних Сил та Держспецтрансслужби;
удосконалення підготовки пунктів управління та розвитку системи зв'язку;
налагодження військово-технічного співробітництва з відповідними органами іноземних держав з метою пріоритетного розвитку техніки та підготовки особового складу Держспецтрансслужби.
Фінансове забезпечення
Забезпечення виконання Програми покладається на її державного замовника - Мінінфраструктури.
( Абзац перший розділу "Фінансове забезпечення" із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1085 від 26.10.2011 )
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
Мінінфраструктури і Мінфін під час складання проектів Державного бюджету України на відповідний рік передбачають відповідно до зазначених у додатку орієнтовних обсягів видатки на фінансування Програми.

................
Перейти до повного тексту