1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 вересня 2021 р. № 932
Київ
Про затвердження Типового положення про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1107 від 30.09.2022 № 416 від 28.04.2023 )
Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 4 Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення" Кабінет Міністрів України постановляє:
( Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1107 від 30.09.2022 )
1. Затвердити Типове положення про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах, що додається.
2. Обласним, Київській міській державним адміністраціям (або обласним, Київській міській військово-цивільним/військовим адміністраціям - у разі їх створення) забезпечити прийняття рішень територіальними комісіями з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах про підтвердження (узгодження) обсягів заборгованості з різниці в тарифах відповідно до вимог Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення" та подання копій протоколів засідань зазначених комісій до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дати проведення їх засідань.
( Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 1107 від 30.09.2022; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 416 від 28.04.2023 )

Прем'єр-міністр України

Д.ШМИГАЛЬ

Інд. 37


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 вересня 2021 р. № 932
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах
1. Територіальна комісія з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах (далі - територіальна комісія) є тимчасовим органом, що утворюється обласними, Київською міською держадміністраціями (або обласними, Київською міською військово-цивільними/військовими адміністраціями - у разі їх створення) (далі - місцева держадміністрація) для реалізації положень Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення" в частині розгляду та підтвердження (узгодження) обсягів заборгованості з різниці в тарифах на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, на теплову енергію, послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води (у тому числі у разі заміни сторони у зобов’язанні та/або у разі правонаступництва), послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися відповідним категоріям споживачів та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відповідним категоріям споживачів, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії, послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування (далі - заборгованість з різниці в тарифах).
Територіальна комісія розглядає та підтверджує (узгоджує) обсяги заборгованості з різниці в тарифах, утвореної після 1 червня 2021 р. станом на 1 липня 2022 р., для теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання і водовідведення, що подали заяву, розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердні документи відповідно до вимог цього Типового положення.
У подальшому територіальна комісія розглядає та підтверджує (узгоджує) обсяги заборгованості з різниці в тарифах для теплопостачальних та теплогенеруючих організацій відповідно до поданої ними заяви, розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердних документів відповідно до вимог цього Типового положення:
протягом дії воєнного стану - щокварталу, станом на перше число місяця, що настає за звітним кварталом;
після припинення або скасування воєнного стану - станом на перше число сьомого місяця після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано.
В окремих випадках (виключно за результатами перевірок контролюючих органів, судових рішень) територіальна комісія може прийняти рішення про переузгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах, що були утворенні до 1 червня 2021 р., розраховані суб’єктами господарювання відповідно до Методики визначення заборгованості з різниці в тарифах, затвердженої Кабінетом Міністрів України, та узгодженні територіальною комісією у 2021 році.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 1107 від 30.09.2022 )
2. Територіальна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінінфраструктури, нормативно-правовими актами НКРЕКП, іншими актами законодавства, розпорядженнями обласної, Київської міської держадміністрації, а також цим Типовим положенням.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 416 від 28.04.2023 )
3. Основними завданнями територіальної комісії є:
1) розгляд розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та проведення їх аналізу, здійснених відповідно до Методики визначення заборгованості з різниці в тарифах, затвердженої Кабінетом Міністрів України, та документів, наданих теплопостачальними та теплогенеруючими організаціями (у тому числі тими, що використовують для виробництва теплової енергії альтернативні джерела енергії), підприємствами централізованого водопостачання і водовідведення (далі - суб’єкти господарювання), які підтверджують розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах (далі - підтвердні документи);
( Підпункт 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1107 від 30.09.2022 )
2) прийняття рішення про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах.
Рішення приймається протягом двох тижнів з дня подання суб’єктом господарювання до територіальної комісії заяви, розрахунків обсягів заборгованості з різниці в тарифах та підтвердних документів.
4. Перелік підтвердних документів, які додаються до заяви:
1) розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах, здійснені відповідно до Методики визначення обсягів заборгованості з різниці в тарифах, затвердженої Кабінетом Міністрів України;
2) копії рішень органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення (затвердження) тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, на теплову енергію, послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води (у тому числі в разі заміни сторони у зобов’язанні та/або у разі правонаступництва), послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, установам і організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, релігійним організаціям, іншим споживачам, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення населенню, а також організаціям та установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, релігійним організаціям, іншим споживачам;
( Підпункт 2 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1107 від 30.09.2022 )
3) копії звернень суб’єкта господарювання до органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення (затвердження) тарифів на теплову енергію та комунальні послуги (за наявності);
4) звіти про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств за формами, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу від 16 грудня 2004 р. № 224 "Про затвердження звітності за формами 1С (звіт про витрати на виробництво послуг)", наказом Мінрегіону від 21 грудня 2015 р. № 326 "Про моніторинг стану реформування і розвитку житлово-комунального господарства", наказом Мінрегіону від 16 грудня 2019 р. № 312 "Про здійснення моніторингу стану розрахунків за житлово-комунальні послуги та інших показників у сфері житлово-комунального господарства", наказами Держстату "Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-підприємництво (річна), "Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 11-мтп (річна) "Звіт про постачання та використання енергії", щодо:
надання послуг з теплопостачання (форма № 1С-теплопостачання);
надання послуг з водопостачання та водовідведення (форма № 1С-водопостачання, водовідведення);
структурного обстеження підприємства (форма № 1-підприємництво (річна);
постачання та використання енергії ( № 11 МТП (річна).
Звіти, зазначені в цьому підпункті, подаються суб’єктом господарювання за відповідний період, в якому виникла заборгованість з різниці в тарифах;
5) звіти за формами, затвердженими постановою НКРЕ від 14 квітня 2011 р. № 606 "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення", та/або постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 11 жовтня 2013 р. № 202 "Про затвердження Правил організації звітності, що подається до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг" та/або постановою НКРЕКП від 31 травня 2017 р. № 717 "Про затвердження Правил організації звітності, що подається суб’єктами господарювання у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", а саме:
звіти про використання палива ліцензіатом з виробництва теплової енергії (форма звітності № 1-НКРЕ-виробництво теплової енергії) та/або виробництво теплової енергії та використання енергетичних ресурсів (форма звітності № 1-НКП-тепло) та/або звіти про виробництво теплової енергії та використання енергетичних ресурсів (форма звітності № 1-НКРЕКП-тепло);
звіти про обсяги транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільними) тепловими мережами і нормативні технологічні витрати теплової енергії (форма звітності № 2-НКРЕ-тепло) та/або звіти про транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільними) тепловими мережами (форма звітності № 2-НКП-тепло) та/або звіти про виробництво, транспортування, постачання теплової енергії (баланс теплової енергії) (форма звітності № 2-НКРЕКП-тепло);

................
Перейти до повного тексту