- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 серпня 1997 р. N 929
Київ
Про хід підготовки народного господарства до роботи в осінньо-зимовий період 1997/98 року
З метою забезпечення стабільної роботи народного господарства в осінньо-зимовий період 1997/98 року Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Визнати хід підготовки народного господарства до роботи в осінньо-зимовий період 1997/98 року критичним, а дії керівників центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій щодо виконання раніше прийнятих рішень Кабінету Міністрів України, спрямованих на збільшення обсягів видобутку і виробництва енергетичних ресурсів, забезпечення економічного їх споживання та поліпшення розрахунків за них, а також на підготовку об'єктів промисловості і житлово-комунального господарства до роботи в зимовий період, незадовільними.
Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади проаналізувати хід підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 1997/98 року на розширених засіданнях колегій та попередити керівників підприємств про їх персональну відповідальність за стан справ у цій сфері.
Невиконання заходів щодо забезпечення підготовки народного господарства до роботи в осінньо-зимовий період вважатиметься невиконанням прямих службових обов'язків керівника і показником його невідповідності займаній посаді.
Персональну відповідальність за підготовку народного господарства до роботи в осінньо-зимовий період 1997/98 року покласти на керівників центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям в тижневий термін розробити комплекс конкретних додаткових заходів щодо підготовки народного господарства до роботи в осінньо-зимовий період 1997/98 року.
3. Міністерству економіки, Міністерству енергетики, Міністерству вугільної промисловості, Державному комітетові нафтової, газової та нафтопереробної промисловості разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади, виходячи із затверджених макроекономічних показників, розробити і затвердити у двотижневий термін уточнені баланси електричної і теплової енергії, вугільної продукції, природного газу та топкового мазуту на період до кінця 1997 року і на І квартал 1998 року. У зазначених балансах передбачити, зокрема, видобуток, завезення за імпортом та виробництво перелічених видів ресурсів в обсягах, що дадуть змогу створити необхідні запаси палива і забезпечити безперебійне постачання в осінньо-зимовий період 1997/98 року галузям економіки, комунально-побутовим споживачам та населенню енергії і палива, а також скорочення споживання енергетичних ресурсів.
Міністерству економіки, Міністерству фінансів, Міністерству енергетики, Міністерству вугільної промисловості, Державному комітетові нафтової, газової та нафтопереробної промисловості разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади на основі уточнених балансів визначити фактичні обсяги електричної і теплової енергії, вугільної продукції, природного газу і топкового мазуту, необхідні для задоволення потреб народного господарства та його стабільної роботи в осінньо-зимовий період 1997/98 року, а також погодити графіки їх поставок і джерела фінансування.
4. Міністерству вугільної промисловості, Міністерству промислової політики, Міністерству енергетики, Міністерству економіки, Державній податковій адміністрації разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади встановити з 1 вересня 1997 р. порядок розрахунків за вугільну продукцію, яка реалізується підприємствами, що належать до сфери управління Міністерства вугільної промисловості, споживачам усіх форм власності, згідно з яким отримані кошти повинні у повному обсязі забезпечувати відрахування на заробітну плату і соціальні виплати, а також внесення податків та інших обов'язкових платежів, але їх частка не може бути нижчою ніж 60 відсотків вартості коксівного вугілля і 50 відсотків - вугілля іншого призначення.
5. Державному комітетові по матеріальних резервах, Міністерству енергетики, Міністерству вугільної промисловості, Міністерству економіки забезпечити у вересні - грудні 1997 р. додаткове закладення до державного резерву на електростанціях 3,2 млн. тонн вугільної продукції з доведенням її запасів до 6 млн.тонн.
Державному комітетові по матеріальних резервах, Міністерству фінансів, Головному управлінню Державного казначейства, Міністерству вугільної промисловості визначити джерела та механізм, а також узгодити графік щодекадного виділення бюджетних коштів рівними частками для оплати вугільної продукції, яка поставлятиметься підприємствами, що належить до сфери управління Міністерства вугільної промисловості, на електростанції для закладення до державного резерву.
6. Міністерству економіки разом з Державним комітетом по матеріальних резервах і Міністерством фінансів опрацювати питання та подати Кабінетові Міністрів України до 5 вересня 1997 р. узгоджені пропозиції щодо перегляду рівнів накопичення та відпуску із державного резерву окремих видів продукції, спрямування виручених коштів на закупівлю вугільної продукції у підприємств, що належать до сфери управління Міністерства вугільної промисловості, та закладення її до державного резерву.
7. Міністерству фінансів, Міністерству економіки, Міністерству енергетики, Міністерству вугільної промисловості, Міністерству агропромислового комплексу, Державному комітетові по матеріальних резервах розробити до 5 вересня 1997 р. пропозиції щодо механізму платежів за вугільну продукцію, що поставляється на електростанції, за рахунок видатків державного бюджету на закупівлю сільськогосподарської продукції для державних потреб із зменшенням заборгованості за спожиту енергію підприємств агропромислового комплексу.
................Перейти до повного тексту