- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 31 серпня 2011 р. № 923 Київ |
Про затвердження Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату
Відповідно до
статті 10 Закону України "Про нотаріат" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
3. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2012 року.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
Інд. 70 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 31 серпня 2011 р. № 923
ПОЛОЖЕННЯ
про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату
1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату (далі - Комісія), яка утворюється при Мін'юсті.
2. У своїй діяльності Комісія керується
Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, цим Положенням, наказами Мін’юсту, а також регламентом роботи Комісії.
2-1. Основними засадами роботи Комісії є законність, об’єктивність, колегіальність прийняття рішень та їх обов’язковість.
2-2. Формою роботи Комісії є засідання.
3. Основними завданнями Комісії є:
визначення рівня професійної підготовленості осіб, які мають намір займатися нотаріальною діяльністю;
вирішення питання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
визначає дату складання кваліфікаційного іспиту на право на зайняття нотаріальною діяльністю;
розглядає подання територіальних органів Мін’юсту про допуск осіб, які мають намір скласти кваліфікаційний іспит на право на зайняття нотаріальною діяльністю, до його складення;
забезпечує проведення кваліфікаційного іспиту на право на зайняття нотаріальною діяльністю, що здійснюється у формі електронного анонімного тестування;
розглядає подання Мін’юсту, територіальних органів Мін’юсту, Нотаріальної палати України про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
5. До складу Комісії входить сім осіб, делегованих Мін’юстом з числа нотаріусів та/або представників Мін’юсту, та сім нотаріусів, делегованих Нотаріальною палатою України. Персональний склад Комісії затверджується Мін’юстом.
Члени Комісії під час виконання своїх повноважень є рівноправними.
Нотаріус може бути делегований до складу Комісії за умови, що:
він має стаж роботи нотаріусом не менш як 12 років;
щодо нього не застосовувалися дисциплінарні стягнення (державний нотаріус) або його діяльність не зупинялася (приватний нотаріус) у зв’язку з допущеними порушеннями законодавства;
щодо нього не застосовувалося анулювання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Строк повноважень персонального складу Комісії становить три роки, починаючи з дня його затвердження.
У разі закінчення строку повноважень персонального складу Комісії та відсутності пропозицій Нотаріальної палати України щодо делегування нотаріусів до нового складу Комісії, особи, які були делеговані Нотаріальною палатою України до попереднього складу Комісії, за їх письмовою згодою, поданою на запит Мін’юсту, входять до нового складу Комісії.
Якщо нотаріус відмовився входити до нового складу Комісії, Мін’юст делегує з числа нотаріусів та/або представників Мін’юсту осіб у кількості, необхідній для затвердження нового складу Комісії.
Член Комісії може бути достроково відкликаний за рішенням органу, який його делегував до складу Комісії.
6. Голова Комісії визначається Мін’юстом.
Комісія має право обрати з числа членів Комісії кандидатуру голови Комісії та надіслати Мін’юсту пропозицію щодо визначення відповідної особи головою Комісії. Така пропозиція має для Мін’юсту рекомендаційний характер.
Одна і та сама особа не може бути головою Комісії два строки, визначені частиною другою
статті 10 Закону України "Про нотаріат", поспіль.
Заступник голови Комісії обирається з числа членів Комісії на її засіданні шляхом відкритого голосування.
7. Голова Комісії організовує роботу Комісії, розподіляє обов’язки між її членами, веде засідання, за рішенням Комісії підписує запити, листи та інші документи в межах повноважень Комісії, надає доручення секретарю Комісії.
8. Секретар Комісії призначається з числа представників Мін’юсту.
Секретар Комісії виконує доручення голови Комісії, пов’язані із забезпеченням підготовки та організацією проведення засідань Комісії, ведення протоколів, головує на першому засіданні Комісії після затвердження її нового складу, якщо голову Комісії Мін’юстом не визначено, а також здійснює інші повноваження, визначені регламентом Комісії.
9. На час роботи Комісії члени Комісії звільняються від виконання службових обов’язків (обов’язків державного нотаріуса) із збереженням середнього заробітку.
Підставою для звільнення від виконання службових обов’язків (обов’язків державного нотаріуса) є повідомлення про проведення засідання Комісії та участь у засіданні Комісії.
Участь приватного нотаріуса у засіданні Комісії є поважною причиною відсутності його на робочому місці.
................Перейти до повного тексту