1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 5 липня 2006 р. № 919
Київ
Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 166 від 29.02.2012 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 35 від 25.01.2012 № 166 від 29.02.2012 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 166 від 29.02.2012 )
2. Міністерству соціальної політики разом з:
Державною податковою адміністрацією затвердити у двомісячний строк порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату;
( Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 166 від 29.02.2012 )
Пенсійним фондом України забезпечити застосування Порядку , затвердженого цією постановою, у випадках втрати первинних документів про нарахування та виплату підприємствами, установами, організаціями заробітної плати (доходу), що мали місце до набрання чинності цією постановою.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 35 від 25.01.2012 )
3. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування.
Прем'єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 26
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 липня 2006 р. № 919
ПОРЯДОК
визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 166 від 29.02.2012 )
1. Цей Порядок встановлює механізм визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії застрахованої особи, страховий стаж якої починаючи з 1 липня 2000 р. становить менш як 60 місяців, за основним місцем роботи за період страхового стажу до 1 липня 2000 р. за умови відсутності заробітної плати (доходу) за будь-які інші 60 календарних місяців страхового стажу підряд незалежно від перерв до 1 липня 2000 р. у разі втрати первинних документів про нарахування та виплату підприємствами, установами, організаціями заробітної плати (доходу) у зв'язку із стихійним лихом, аваріями, катастрофами або з інших незалежних від застрахованої особи обставин.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 166 від 29.02.2012 )
2. Заробітна плата (дохід) для призначення пенсії за період страхового стажу застрахованої особи за кожний місяць страхового стажу починаючи з 1 січня 1998 р. визначається за даними Державного реєстру фізичних осіб - платників податків і Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
( Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 166 від 29.02.2012 )
3. За період до 1 січня 1998 р. та у разі відсутності даних у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків і Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування заробітна плата (дохід) застрахованої особи за кожний місяць страхового стажу, який враховується під час призначення пенсії, визначається:
( Абзац перший пункту 3 в редакції Постанови КМ № 166 від 29.02.2012 )
1) за наявності підприємства, установи, організації, де працювала особа, або їх правонаступника - виходячи з розміру середньої заробітної плати за відповідною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації, що склалася у кожному місяці роботи, за який втрачено документи про нарахування та виплату заробітної плати (доходу).

................
Перейти до повного тексту