- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 7 грудня 2016 р. № 916 Київ |
Про затвердження Порядку ведення Реєстру органів з оцінки відповідності
Затвердити Порядок ведення Реєстру органів з оцінки відповідності, що додається.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 грудня 2016 р. № 916
ПОРЯДОК
ведення Реєстру органів з оцінки відповідності
( У тексті Порядку слово "Мінагрополітики" замінено словом "Мінекономіки" згідно з Постановою КМ
№ 916 від 06.11.2019 )
( У тексті Порядку слово "Мінекономіки" замінено словом "Мінагрополітики" згідно з Постановою КМ
№ 489 від 19.05.2021 )
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Реєстру органів з оцінки відповідності, вимоги до його змісту, процедуру внесення до зазначеного Реєстру відомостей про орган з оцінки відповідності.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
Реєстр органів з оцінки відповідності (далі - Реєстр) - перелік органів з оцінки відповідності та відомостей про них;
технічна помилка - описка, друкарська, граматична, арифметична помилка, допущена під час внесення відповідних відомостей до Реєстру.
3. Держателем Реєстру є Мінагрополітики, яке забезпечує його ведення. Реєстр ведеться державною мовою та розміщується на офіційному веб-сайті Мінагрополітики.
4. Реєстр є електронною базою даних.
5. Програмне забезпечення Реєстру повинне забезпечувати:
автоматизацію процесу внесення відомостей до Реєстру та змін до нього;
здійснення контролю за повнотою внесення відомостей до Реєстру, передбачених цим Порядком;
ведення відомостей в електронній формі та створення їх електронного архіву;
зберігання відомостей про органи з оцінки відповідності протягом 75 років з дати включення відповідного органу з оцінки відповідності до Реєстру;
проведення інших дій, визначених цим Порядком.
6. Реєстр містить такі відомості про органи з оцінки відповідності:
ідентифікаційний код юридичної особи згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, повне та скорочене (за наявності) найменування;
місцезнаходження;
інформацію для зв’язку (телефон, факс, адресу електронної пошти тощо);
інформацію про матеріально-технічну базу, у тому числі про наявність лабораторій;
кількість кваліфікованого персоналу, який працює на постійній основі;
................Перейти до повного тексту