1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 12 серпня 2009 р. № 898
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 976 від 27.11.2019 )
Про взаємодію органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр"
( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 636 від 28.07.2010 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 636 від 28.07.2010 № 577 від 07.08.2013 № 677 від 26.11.2014 № 82 від 11.02.2016 № 615 від 08.09.2016 ) ( Назву і текст Постанови після слів "органів виконавчої влади" доповнено словами ", Секретаріату Кабінету Міністрів України" згідно з Постановою КМ № 82 від 11.02.2016 )
З метою забезпечення оперативного реагування центральних та місцевих органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування, що надходять на урядову "гарячу лінію" за допомогою засобів телефонного зв'язку, через веб-сайт Урядового контактного центру, Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та Урядову телефонну довідку, Кабінет Міністрів України
постановляє:
( Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 577 від 07.08.2013, № 677 від 26.11.2014, № 82 від 11.02.2016 )
1. Затвердити Порядок взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову "гарячу лінію", Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та Урядову телефонну довідку, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 636 від 28.07.2010, № 577 від 07.08.2013; в редакції Постанови КМ № 677 від 26.11.2014; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 11.02.2016 ) ( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ № 636 від 28.07.2010 )
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 51
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 серпня 2009 р. № 898
ПОРЯДОК
взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову "гарячу лінію", Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та Урядову телефонну довідку
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 636 від 28.07.2010, № 577 від 07.08.2013; в редакції Постанов КМ № 677 від 26.11.2014, № 82 від 11.02.2016 )
1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців, органів місцевого самоврядування (далі - заявники), що надходять на урядову "гарячу лінію" за допомогою засобів телефонного зв'язку та через веб-сайт Урядового контактного центру, а також на Єдиний веб-портал органів виконавчої влади (далі - Урядовий портал) та Урядову телефонну довідку з питань отримання інформації про адміністративні послуги та порядок їх надання.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 636 від 28.07.2010, № 577 від 07.08.2013, № 677 від 26.11.2014; в редакції Постанови КМ № 82 від 11.02.2016 )
2. Державна установа "Урядовий контактний центр" (далі - Центр), органи виконавчої влади та Секретаріат Кабінету Міністрів України спрямовують свою діяльність на забезпечення відповідно до компетенції оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову "гарячу лінію" та Урядовий портал (далі - звернення), та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 636 від 28.07.2010, № 677 від 26.11.2014; в редакції Постанови КМ № 82 від 11.02.2016 )
3. Центр приймає і реєструє звернення, розподіляє відповідно до компетенції органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та здійснює моніторинг їх розгляду.
З цією метою у Центрі створюється і діє електронна база даних звернень (далі - база даних), яка забезпечує доступ до інформації органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, що міститься у цій базі.
( Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 636 від 28.07.2010 )
Органові виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України надається індивідуальний код доступу до бази даних. Як виняток, за письмовим зверненням органу (органів) виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, погодженим з Прем'єр-міністром України, Першим віце-прем'єр-міністром України, віце-прем'єр-міністром України (відповідно до розподілу функціональних повноважень), Державним секретарем Кабінету Міністрів України, коди доступу до бази даних можуть надаватися територіальним органам центральних органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, державним підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери управління відповідного центрального органу виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, а також Укрзалізниці, Адміністрації Держспецтрансслужби, Українському державному підприємству поштового зв'язку "Укрпошта", АТ "Ощадбанк". При цьому відповідальність за дотримання вимог Порядку під час розгляду звернень покладається на відповідний центральний орган виконавчої влади, Секретаріат Кабінету Міністрів України.
( Абзац третій пункту 3 в редакції Постанови КМ № 677 від 26.11.2014; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 615 від 08.09.2016 ) ( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 11.02.2016 )
4. На звернення заводиться електронна реєстраційна картка звернення заявника, в якій зазначаються прізвище, ім'я, по батькові заявника (найменування підприємства, установи, організації, органу місцевого самоврядування, прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця), номер контактного телефону, місце проживання заявника - фізичної особи (місцезнаходження заявника - юридичної особи), електронна адреса, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню надається індивідуальний номер.

................
Перейти до повного тексту