1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Поправки


Поправки
1992 року до Додатка до Протоколу 1978 року до Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року
(прийняті резолюцією MEPC 52(32) 6 березня 1992 року)
( Про приєднання до Поправок додатково див. Постанову КМ N 771 від 21.09.93 )
Правило 1. Визначення
Після існуючого підпункту b) пункту 8 вводиться наступний новий підпункт c):
"c) Незалежно від положень підпункту a) цього пункту, переустаткування існуючого нафтового танкера відповідно до вимог правила 13F або 13G цього Додатка не вважається значним переустаткуванням для цілей цього Додатка."
Нові правила 13F і 13G
Після існуючого правила 13E вводяться такі нові правила 13F і 13G:
ПРАВИЛО 13F ДОДАТКА I ДО КОНВЕНЦІЇ МАРПОЛ 73/78
Запобігання забрудненню нафтою у випадку зіткнення або посадки на мілину
1. Це правило застосовується до нафтових танкерів дедвейтом 600 т і більше:
a) контракт на будівництво яких укладений 6 липня 1993 року або після цієї дати, або
b) у випадку відсутності контракту на будівництво, кілі яких закладені або котрі знаходяться на подібній стадії будування 6 січня 1994 року або після цієї дати, або
c) поставка яких здійснена 6 липня 1996 року або після цієї дати, або
d) які були піддані значному переустаткуванню:
(i) відносно якого контракт укладений після 6 липня 1993 року; або
(ii) у випадку відсутності контракту - будівельні роботи відносно якого початі після 6 січня 1994 року; або
(iii) яке завершено після 6 липня 1996 року.
2. Кожен нафтовий танкер дедвейтом 5000 т і більше:
a) замість застосовних положень правила 13E відповідає вимогам пункту 3, якщо він не підпадає під дію положень пунктів 4 і 5; і
b) відповідає, якщо можна застосувати, вимогам пункту 6.
3. По всій довжині вантажні танки захищаються баластовими танками або відсіками, що не є нафтовими і паливними танками, таким чином:
a) Бортові танки або відсіки
Бортові танки або відсіки простягаються на усю висоту борту судна або від другого дна до верхньої палуби, не враховуючи округлене з'єднання верхньої палуби з бортом, де воно є. Вони розташовуються таким чином, що вантажні танки знаходяться всередині від теоретичної лінії бортової обшивки, скрізь на відстані не менше величини w, яка, як показано на малюнку 1, виміряється в будь-якому поперечному перерізі під прямим кутом до бортової обшивки, як зазначено нижче:
w = 0,5 + DW / 20000 (м) або
w = 2,0 м, у залежності від того, що менше.
Мінімальна величина w = 1,0 м.
b) Танки або відсіки подвійного дна
У будь-якому поперечному перерізі висота кожного танка або відсіку подвійного дна є така, що відстань h між дном вантажних танків і теоретичною лінією днищевої обшивки, виміряна під прямим кутом до днищевої обшивки, як показано на малюнку 1, становить не менше величини, зазначеної нижче:
h = B/15 (м) або
h = 2,0 м, залежно від того, що менше.
Мінімальна величина h = 1,0 м.
c) Район заокруглення скули або місця без чітко позначеного заокруглення скули
Коли відстані h і w різні, відстань w переважає на рівнях, що перевищують 1,5 h над основною лінією, як показано на малюнку 1.
d) Загальна місткість баластових танків
На танкерах дедвейтом 20000 т і більше для перевезення сирої нафти і на танкерах дедвейтом 30000 т і більше для перевезення нафтопродуктів загальна місткість бортових танків, танків подвійного дна, форпікових танків і ахтерпікових танків становить не менше місткості танків ізольованого баласту, необхідної для відповідності вимогам правила 13. Бортові танки або відсіки і танки подвійного дна, що використовуються відповідно до вимог правила 13, розташовуються настільки рівномірно, наскільки це практично здійснимо, по довжині вантажних танків. Додаткові ємкості ізольованого баласту, передбачені для зменшення напруги від загального вигину корпусу судна, диференту і т.д., можуть розташовуватися в будь-якому місці судна.
e) Прийомні колодязі у вантажних танках
Приймальні колодязі у вантажних танках можуть проникати в подвійне дно нижче межі, позначеної відстанню h, за умови, що такі колодязі настільки малі, наскільки це практично здійснимо, і відстань між дном колодязя і днищевою обшивкою становить не менш 0,5 h.
f) Баластові і вантажні трубопроводи
Баластові та інші трубопроводи, такі як вимірювальні і вентиляційні трубопроводи до баластових танків, не проходять через вантажні танки. Вантажні та подібні трубопроводи до вантажних танків не проходять через баластові танки. Звільнення від цієї вимоги може надаватися відносно коротких ділянок трубопроводів за умови, що вони є повністю зварними або рівноцінними по конструкції.
4. a) Танки або відсіки подвійного дна, що вимагаються пунктом 3 b), можуть не передбачатися за умови, що конструкція танкера така, що тиск вантажу і парів на днищеву обшивку, що утворює єдиний бар'єр між вантажем і морською водою, не перевищує зовнішнього гідростатичного тиску, як це виражено наступною формулою:
f x hc x pc x g + 100 D p J dn x ps x g,
де: hc - висота вантажу, що знаходиться в стику з днищевою обшивкою, у метрах;
pc - максимальна щільність вантажу, у т/куб.м;
dn - мінімальне експлуатаційне осідання для будь-яких умов завантаження, у метрах;
ps - щільність морської води, у т/куб.м;
D p - максимальний установчий тиск нагнітального/вакуумного клапана, передбаченого для вантажного танка, у барах;
f - коефіцієнт безпеки = 1,1;
g - стандартне прискорення вільного падіння (9,81 м/с (в ступ. 2)).
b) Будь-яка горизонтальна переборка, необхідна для виконання вищевказаних вимог, розташовується на висоті не менше B/6 або 6 метрів, залежно від того, що менше, але не більш 0,6 D, над основною лінією, де D - теоретична висота борта на міделі.
c) Розташування бортових танків або відсіків відповідає зазначеному в пункті 3a), за винятком того, що нижче рівня 1,5 h над основною лінією, де величина h відповідає зазначеної в пункті 3b), межа вантажного танка може бути вертикальною аж до днищевої обшивки, як показано на малюнку 2.
5. Як альтернатива вимогам, запропонованим у пункті 3, можуть також допускатися інші методи проектування і будівлі нафтових танкерів за умови, що такі методи забезпечують, щонайменше, такий же рівень захисту від забруднення нафтою у випадку зіткнення або посадки на мілину і схвалені в принципі Комітетом по захисту морського середовища на підставі розробленого Організацією.
6. Для нафтових танкерів дедвейтом 20000 т і більше розрахункові пошкодження, запропоновані в пункті 2 b) правила 25, доповнюються наступними розрахунковими пошкодженнями днища типу рекинг:
a) поздовжня протяжність:
(i) судна дедвейтом 75000 т і більше: 0,6 L від носового перпендикуляра,
(ii) судна дедвейтом менше 75000 т: 0,4 L від носового перпендикуляра;
b) поперечна протяжність: В/3 у будь-якому місці днища;
c) вертикальна протяжність: ушкодження зовнішнього корпусу.
7. Нафтові танкери дедвейтом менше 5000 т:
a) обладнуються принаймні танками або відсіками подвійного дна, що мають таку висоту, що відстань h, зазначена в пункті 3b), відповідає наступному:
h = В/15 (м) з мінімальною величиною h = 0,76 м;
у районі заокруглення скули та у місцях без чітко позначеного заокруглення скули межа вантажного танка проходить паралельно лінії плоского днища на міделі, як показано на малюнку 3; і
b) обладнуються вантажними танками, розташованими таким чином, що місткість кожного вантажного танка не перевищує 700 куб.м, якщо бортові танки або відсіки не розташовані відповідно до пункту 3a) згідно з таким:

................
Перейти до повного тексту