- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 6 серпня 2024 р. № 888 Київ |
Деякі питання реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною"
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства соціальної політики стосовно реалізації до 31 грудня 2025 р. експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною" (далі - експериментальний проект) в межах бюджетних асигнувань на відповідний період, передбачених за бюджетною програмою 2501370 "Розвиток системи соціальних послуг".
2. Затвердити такі, що додаються:
Порядок реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною";
Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною".
3. Установити, що:
1) координатором експериментального проекту є Міністерство соціальної політики;
2) учасниками експериментального проекту є:
як відповідальний за включення до переліку надавачів соціальних послуг - учасників експериментального проекту, фінансування соціальних послуг стаціонарного догляду та підтриманого проживання - Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю;
як відповідальний за оцінювання відповідності надавачів соціальних послуг
критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, визначеним постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 185 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 880), та умовам, визначеним Порядком реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною", затвердженим цією постановою, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства про соціальні послуги, зокрема державних стандартів стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, та соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю - Національна соціальна сервісна служба;
як відповідальний за відкриття поточних рахунків із спеціальним режимом використання для зарахування бюджетних коштів для оплати за надані соціальні послуги стаціонарного догляду, підтриманого проживання та зарахування бюджетних коштів для оплати за надані соціальні послуги стаціонарного догляду, підтриманого проживання - акціонерне товариство комерційний банк "ПриватБанк" або інші банківські установи, які погодяться з умовами експериментального проекту та готові будуть до нього долучитися;
інші учасники експериментального проекту - надавачі соціальних послуг, територіальні громади;
3) джерелами фінансування експериментального проекту є кошти державного бюджету.
4. Внести до
Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 р. № 99 "Про Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг" (Офіційний вісник України, 2021 р., № 16, ст. 619), і
Порядку використання коштів державного бюджету на розвиток системи соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1352 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 9, ст. 491; 2024 р., № 16, ст. 1017), зміни, що додаються.
5. Рекомендувати виконавчим органам міських, районних у містах (у разі їх утворення), селищних, сільських рад (у разі їх відсутності - військовим адміністраціям населених пунктів):
визначати осіб, відповідальних за організацію надання соціальних послуг у територіальних громадах;
виявляти внутрішньо переміщених осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, які потребують надання соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання, оцінювати їх індивідуальні потреби та надавати їм необхідну допомогу;
керуватися у своїй діяльності Порядком реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною", затвердженим цією постановою.
6. Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю забезпечити:
формування переліку надавачів соціальних послуг, які братимуть участь в експериментальному проекті, та його розміщення на своєму офіційному веб-сайті;
розміщення щомісяця інформації про граничну чисельність внутрішньо переміщених осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, які можуть отримати бюджетні кошти для організації надання соціальних послуг у межах експериментального проекту;
здійснення щомісяця перерахування бюджетних коштів отримувачам соціальних послуг на їх поточні рахунки із спеціальним режимом використання, відкриті в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк" або в інших банківських установах, які погодяться з умовами експериментального проекту та готові будуть до нього долучитися, для оплати за надані їм соціальні послуги стаціонарного догляду, підтриманого проживання;
надання консультативної підтримки надавачам соціальних послуг для реалізації експериментального проекту;
подання щомісяця до 10 числа наступного періоду Міністерству соціальної політики зведеного звіту про чисельність отримувачів соціальних послуг та суму перерахованих коштів за надані соціальні послуги.
7. Установити, що під час реалізації експериментального проекту Національна соціальна сервісна служба:
здійснює оцінювання відповідності надавачів соціальних послуг, які виявили бажання взяти участь в експериментальному проекті, критеріям та умовам, зазначеним в абзаці третьому підпункту 2 пункту 3 цієї постанови, за результатами якого готує висновок;
здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про соціальні послуги, зокрема державних стандартів стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, та соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, та готує акт про проведення перевірки дотримання вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, соціальних послуг та стосовно дотримання прав дітей;
подає щомісяця до 15 числа наступного періоду Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звіт про результати здійснення такого контролю;
забезпечує методичний супровід виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення), селищних, сільських рад (у разі їх відсутності - військових адміністрацій населених пунктів) щодо реалізації експериментального проекту, у тому числі порядку прийняття рішення про надання в межах експериментального проекту внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання.
8. Обласним, Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям) забезпечити проведення обласними центрами соціальних служб для надавачів соціальних послуг - учасників експериментального проекту навчальних заходів з питань організації надання соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання.
9. Міністерству соціальної політики забезпечити:
розроблення до 1 квітня 2025 р. в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери функціоналу для монетизації соціальних послуг;
разом з Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю надання учасникам експериментального проекту методичної допомоги з питань реалізації експериментального проекту;
за результатами експериментального проекту відкриття поточних рахунків із спеціальним режимом використання для зарахування бюджетних коштів на оплату наданих соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання в інших банківських установах;
подання до 1 березня 2026 р. Кабінетові Міністрів України звіту про результати реалізації експериментального проекту, а також пропозиції щодо внесення змін до законодавчих актів.
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 серпня 2024 р. № 888
ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною"
1. Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом "гроші ходять за людиною" (далі - експериментальний проект).
3. Метою реалізації експериментального проекту є визначення порядку організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання (далі - соціальні послуги) за принципом "гроші ходять за людиною", що сприятиме:
створенню умов для задоволення потреб та конституційних прав і свобод внутрішньо переміщених осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, організації належної якості їх життя та соціалізації (ресоціалізації) в територіальній громаді;
розвитку ринку надавачів соціальних послуг та їх підтримці;
зменшенню впливу негативних наслідків внутрішнього переміщення, зумовленого збройною агресією Російської Федерації проти України, шляхом надання соціальних послуг під час соціальної адаптації та інтеграції внутрішньо переміщених осіб похилого віку, осіб з інвалідністю у територіальній громаді, що приймає;
задоволенню потреби внутрішньо переміщених осіб похилого віку, осіб з інвалідністю в соціальних послугах;
запобіганню потраплянню внутрішньо переміщених осіб похилого віку, осіб з інвалідністю до інтернатних закладів та установ системи соціального захисту населення.
4. Реалізація експериментального проекту ґрунтується на системному підході до організації надання соціальних послуг стаціонарного догляду та підтриманого проживання та передбачає налагодження ефективної комунікації та взаємодії між Мінсоцполітики, Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю (далі - Фонд), Нацсоцслужбою, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення), селищних, сільських рад (у разі їх відсутності - військовими адміністраціями населених пунктів) (далі - уповноважений орган).
5. Експериментальний проект реалізується за рахунок коштів, передбачених у загальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 2501370 "Розвиток системи соціальних послуг" (далі - бюджетні кошти), та інших джерел, не заборонених законодавством.
6. Особами, які потребують надання соціальних послуг у межах експериментального проекту, є дієздатні внутрішньо переміщені особи похилого віку, особи з інвалідністю, які залишили або покинули своє місце проживання у зв’язку з обставинами, зазначеними у
статті 1 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб", та перемістилися з територій, на яких ведуться бойові дії, або з тимчасово окупованих Російською Федерацією територій, включених до
переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації Російською Федерацією, а також особи, в яких внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, житлове приміщення знищене або пошкоджене (до ступеня непридатного для проживання) та інформацію про яке внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (за технічної можливості) (далі - особи, які потребують надання соціальних послуг).
Отримувачами бюджетних коштів є особи, визначені в абзаці першому цього пункту, які відповідно до абзаців восьмого, дев’ятого, одинадцятого, дванадцятого пункту 11 цього Порядку потребують надання соціальних послуг та з якими укладено договір про надання соціальних послуг (далі - отримувачі соціальних послуг).
7. Надавачами соціальних послуг у межах експериментального проекту є юридичні особи та фізичні особи - підприємці, включені до розділу "Надавачі соціальних послуг" Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, які надають соціальні послуги стаціонарного догляду/ підтриманого проживання (далі - надавачі соціальних послуг).
До участі в експериментальному проекті допускаються надавачі соціальних послуг за таких умов:
забезпечення інфраструктурної доступності, що включає:
географічне розташування в межах населеного пункту (місто, село, селище); відстань від місця надання соціальних послуг до медичних, реабілітаційних, закладів освіти не перевищує 5 кілометрів у разі переміщення пішки або 20 кілометрів з використанням транспортних засобів;
транспортні зв’язки та пасажирський транспорт: у міській місцевості відстань від місця надання соціальних послуг до зупинки пасажирського транспорту не перевищує 800 метрів, у сільській місцевості - повинен бути пасажирський транспорт;
забезпечення одночасного надання соціальної послуги стаціонарного догляду не більш як 35 особам, соціальної послуги підтриманого проживання - не більш як восьми особам;
забезпечення проживання отримувачів соціальних послуг у кімнатах, розрахованих на проживання однієї особи, а за бажанням отримувачів соціальних послуг - двох осіб;
організація простору для дозвілля отримувачів соціальних послуг;
забезпечення для отримувачів соціальної послуги підтриманого проживання можливості самостійного приготування та вживання їжі, прання особистих речей;
наявність POS-терміналів для проведення розрахунків за надані соціальні послуги.
Надавачі соціальних послуг, які бажають взяти участь в експериментальному проекті, надсилають на поштову адресу/адресу електронної пошти Нацсоцслужби заяву про проведення оцінювання їх відповідності
критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, визначеним постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 185 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 880), та умовам, визначеним абзацами третім - десятим цього пункту. Форма заяви затверджується Мінсоцполітики.
Протягом п’яти робочих днів з дати отримання від надавача соціальних послуг, який виявив бажання взяти участь в експериментальному проекті, заяви про потребу в проведенні оцінювання відповідності надавача соціальних послуг умовам, визначеним цим Порядком, та зазначеним критеріям Нацсоцслужба проводить оцінювання, у тому числі стосовно дотримання надавачем соціальних послуг вимог державних стандартів стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, та соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю (далі - державні стандарти соціальних послуг), затверджених Мінсоцполітики, за результатами якого готує висновок про відповідність/невідповідність надавача соціальних послуг зазначеним критеріям та умовам, визначеним цим Порядком (далі - висновок відповідності/невідповідності), який надсилає надавачу соціальних послуг на його поштову адресу/адресу електронної пошти протягом трьох робочих днів. Форма висновку відповідності/ невідповідності затверджується Мінсоцполітики.
8. Після отримання від Нацсоцслужби висновку відповідності надавачі соціальних послуг надсилають на поштову адресу/адресу електронної пошти Фонду заяву про участь в експериментальному проекті за формою, затвердженою Мінсоцполітики, та висновок відповідності.
До заяви про участь в експериментальному проекті надавачі соціальних послуг додають документи, що підтверджують наявність POS-терміналів.
Заяву про участь в експериментальному проекті може бути подано також через електронний кабінет надавача соціальних послуг, розміщений на Соціальному веб-порталі електронних послуг Мінсоцполітики, який функціонує в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (далі - кабінет надавача соціальних послуг) (за технічної можливості).
До запровадження Єдиної інформаційної системи соціальної сфери надавачі соціальних послуг використовують електронний кабінет надавача соціальних послуг, який функціонує в програмному комплексі "Інтегрована інформаційна система "Соціальна громада", шляхом отримання модулів шифрування та адреси криптопошти.
Протягом п’яти робочих днів з дати надходження від надавача соціальних послуг заяви та висновку про відповідність Фонд розглядає такі заяву та висновок і формує перелік надавачів соціальних послуг, які братимуть участь в експериментальному проекті (далі - перелік), який розміщує на своєму офіційному веб-сайті.
Якщо у надавача соціальних послуг відбулися зміни, які впливають на організацію надання соціальних послуг (зміна адреси надання соціальних послуг, збільшення/зменшення кількості ліжко-місць, припинення надання соціальних послуг, визначених експериментальним проектом, тощо), надавач соціальних послуг протягом п’яти календарних днів з дати виникнення таких змін надсилає на поштову адресу/адресу електронної пошти Фонду/через кабінет надавача соціальних послуг відповідне повідомлення, на підставі якого Фонд вносить до переліку відповідні зміни щодо його доповнення або виключення з нього надавачів соціальних послуг.
9. Бюджетні кошти в межах експериментального проекту спрямовуються отримувачам соціальних послуг на їх поточні рахунки із спеціальним режимом використання, відкриті в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк" (далі - АТ "ПриватБанк") або в інших банківських установах, які погодяться з умовами експериментального проекту та готові будуть до нього долучитися (далі - інші банківські установи), для оплати соціальних послуг, які надаються надавачами соціальних послуг, включеними до переліку.
10. Особа, яка потребує надання соціальних послуг, подає уповноваженому органу за своїм задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за місцем свого звернення незалежно від задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) заяву в паперовій або в електронній формі про потребу в наданні соціальних послуг у межах експериментального проекту (далі - заява), що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики.
Для забезпечення надання допомоги особі, яка потребує надання соціальних послуг, в отриманні соціальних послуг у межах експериментального проекту уповноважений орган визначає відповідальну особу з числа соціальних менеджерів, фахівців із соціальної роботи, соціальних працівників (далі - відповідальна особа).
Якщо особа, яка потребує надання соціальних послуг, за станом здоров’я не може самостійно подати заяву до уповноваженого органу, відповідальна особа приймає заяву за місцем проживання (перебування) особи, яка потребує надання соціальних послуг.
Під час подання заяви пред’являються:
громадянином України - паспорт громадянина України/тимчасове посвідчення громадянина України/е-паспорт громадянина України; для іноземців та осіб без громадянства - довідка про звернення за захистом в Україні/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту/посвідчення біженця/паспортний документ іноземця та посвідка на тимчасове проживання або посвідка на постійне проживання;
документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, внесені до паспорта громадянина України.
До заяви додається копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою МОЗ (для осіб з інвалідністю).
Якщо в державних електронних інформаційних ресурсах наявні необхідні відомості, відповідні документи/копії не подаються. Зазначені відомості, необхідні для надання соціальних послуг, отримуються уповноваженим органом:
через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів;
через інформаційні системи або бази даних.
Під час розгляду заяви також враховується неможливість утримування особами, які зобов’язані згідно із законодавством утримувати осіб, які потребують надання соціальних послуг, через об’єктивні причини, зокрема участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України, перебування на тимчасово окупованій території України, перебування у полоні, визнання особи зниклою безвісти, внутрішнє переміщення, перебування за кордоном у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України, перебування у місцях позбавлення або обмеження волі, під домашнім арештом, застосування заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), запобіжні заходи у вигляді тримання під вартою; психічні та поведінкові розлади внаслідок впливу психоактивних речовин (крім вживання тютюну та кофеїну).
11. Уповноважений орган протягом п’яти робочих днів з дати отримання заяви:
перевіряє інформацію про чисельність осіб, які можуть отримати бюджетні кошти для організації надання соціальних послуг у межах експериментального проекту, яка щомісяця розміщується на офіційному веб-сайті Фонду. У разі неможливості отримання бюджетних коштів у місяці подання заяви особі, яка потребує надання соціальних послуг, відмовляють у наданні соціальних послуг у межах експериментального проекту. У такому разі уповноважений орган повинен забезпечити надання особі, яка потребує надання соціальних послуг, відповідних соціальних послуг.
За бажанням особи, яка потребує надання соціальних послуг, її заява, за якою відмовлено у зв’язку з відсутністю бюджетних коштів у місяці подання заяви, може бути розглянута наступного місяця в порядку черговості;
проводить за місцем проживання/перебування особи, яка потребує надання соціальних послуг, визначення ступеня її індивідуальних потреб відповідно до державних стандартів соціальних послуг, затверджених Мінсоцполітики;
проводить перевірку відомостей щодо включення особи, яка потребує надання соціальних послуг, до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, шляхом інформаційної взаємодії між інформаційними системами Мінсоцполітики.
За результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особа потребує надання:
соціальної послуги стаціонарного догляду:
для осіб похилого віку та осіб з інвалідністю з фізичними та/або сенсорними порушеннями сумарний результат оцінки можливостей виконання елементарних і складних дій повинен становити не більш як 31 бал (включно) (V група рухової активності);
для осіб похилого віку з когнітивними порушеннями (деменція, хвороба Альцгеймера) - сумарний результат за категоріями "Організація харчування", "Зовнішній вигляд, дотримання правил особистої гігієни", "Здоров’я", "Утримання помешкання", "Дотримання правил безпеки та поведінки в разі надзвичайних ситуацій", "Знання ресурсів громади", "Міжособистісні відносини", "Обізнаність у юридичній сфері" повинен становити не більш як 104 бали (включно), а рівень навичок проживання за іншими категоріями повинен бути щонайбільше задовільним;
соціальної послуги підтриманого проживання:
для осіб похилого віку та повнолітніх дієздатних осіб з інвалідністю з фізичними та/або сенсорними порушеннями - сумарний результат оцінки можливостей виконання елементарних та складних дій повинен становити не менш як 32 бали та не більш як 99 балів (включно);
для повнолітніх дієздатних осіб з інтелектуальними та/або психічними порушеннями - рівень навичок проживання за категоріями "Організація харчування", "Зовнішній вигляд", "Дотримання правил особистої гігієни", "Здоров’я", "Утримання помешкання", "Дотримання правил безпеки та поведінки у разі надзвичайних ситуацій", "Міжособистісні відносини" повинен бути щонайменше задовільним, а сумарний результат за цими категоріями повинен становити не менш як 78 балів (включно), за іншими категоріями - щонайменше базовим, а сума балів за такими категоріями - не менш як 64 (включно).
Якщо за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, сума балів є більшою, ніж визначено в цьому пункті, особі може бути відмовлено в наданні соціальних послуг у межах експериментального проекту.
12. Якщо за результатами визначення ступеня індивідуальних потреб особа потребує надання соціальних послуг, відповідальна особа надає їй перелік та допомагає (за потреби) обрати надавача соціальних послуг.
Відповідальна особа готує висновок про результати комплексного визначення потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг (далі - висновок), за формою, затвердженою Мінсоцполітики, у якому зазначається найменування надавача соціальних послуг, якого обрала особа, яка потребує надання соціальних послуг, та передає його уповноваженому органу.
Уповноважений орган:
приймає не пізніше ніж протягом двох робочих днів на підставі висновку рішення про надання або відмову в наданні особі, яка потребує надання соціальних послуг, соціальної послуги в межах експериментального проекту (далі - рішення) за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
надсилає копію рішення та висновку особі, яка потребує надання соціальних послуг, та обраному нею надавачу соціальних послуг для інформування про потребу в організації надання соціальних послуг;
надає допомогу особі, яка потребує надання соціальних послуг, у відкритті нею поточного рахунка із спеціальним режимом використання в АТ "ПриватБанк" або в інших банківських установах;
організовує взаємодію між особою, яка потребує надання соціальних послуг, та надавачем соціальних послуг, включеним до переліку, якого вона обрала з метою укладення договору про надання соціальних послуг в межах експериментального проекту (далі - договір). Примірна форма договору затверджується Мінсоцполітики;
надає організаційну допомогу у вирішенні питань, пов’язаних із проїздом осіб, які потребують надання соціальних послуг, до надавачів соціальних послуг.
Усі витрати на проїзд осіб, які потребують надання соціальних послуг, здійснюються за рахунок їх коштів.
13. Для отримання бюджетних коштів особа, яка потребує надання соціальних послуг, відкриває поточний рахунок із спеціальним режимом використання в АТ "ПриватБанк" або в інших банківських установах:
................Перейти до повного тексту