1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 червня 2007 р. N 868
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 99 від 06.02.2013 )
Про затвердження типових положень про орган (відділ) ведення Державного реєстру виборців та про регіональний орган (відділ) адміністрування Державного реєстру виборців
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 790 від 29.07.2009 N 1198 від 11.11.2009 )
Відповідно до частини другої статті 34 Закону України "Про Державний реєстр виборців" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Типове положення про орган (відділ) ведення Державного реєстру виборців;
Типове положення про регіональний орган (відділ) адміністрування Державного реєстру виборців.
2. Міністерству закордонних справ визначити у своєму складі структурний підрозділ, який здійснюватиме функції органу ведення та регіонального органу адміністрування Державного реєстру виборців і затвердити положення про нього.
Обласним, Київській та Севастопольській міським, районним, районним у мм. Києві та Севастополі державним адміністраціям, виконавчим органам міських (районних у містах) рад затвердити положення про відповідний орган (відділ).
3. Рекомендувати Верховній Раді Автономної Республіки Крим вжити заходів до забезпечення здійснення виборчою комісією Автономної Республіки Крим повноважень регіонального органу адміністрування Державного реєстру виборців відповідно до Закону України "Про Державний реєстр виборців" і затвердженого цією постановою Типового положення про регіональний орган (відділ) адміністрування Державного реєстру виборців.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 39
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 червня 2007 р. N 868
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про орган (відділ) ведення Державного реєстру виборців
1. Органом (відділом) ведення Державного реєстру виборців (далі - відділ ведення Реєстру) є:
1) у районі, районі в мм. Києві та Севастополі - структурний підрозділ апарату відповідно районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, який утворюється головою місцевої держадміністрації, йому підзвітний та підконтрольний і підпорядковується керівникові апарату місцевої держадміністрації;
2) у місті обласного (республіканського в Автономній Республіці Крим) значення без районного поділу - виконавчий орган міської ради, який утворюється міською радою, їй підзвітний та підконтрольний і підпорядковується виконавчому комітету міської ради та міському голові;
3) у районі в місті обласного значення з районним поділом - виконавчий орган районної в місті ради (або структурний підрозділ створеного у районі виконавчого органу міської ради), який утворюється районною у місті (або міською) радою, їй підзвітний та підконтрольний і підпорядковується виконавчому комітету районної у місті (або міської) ради, голові районної у місті ради (або міському голові).
Стосовно виборців, що проживають (перебувають) за кордоном, функції відділу ведення Реєстру здійснює відповідний структурний підрозділ МЗС.
2. Відділ ведення Реєстру у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, МЗС, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, голови обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, міської (районної в місті) ради, виконавчого комітету міської (районної в місті) ради та міського голови (голови районної у місті ради), регіонального органу адміністрування Державного реєстру виборців, а також положенням про відділ.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1198 від 11.11.2009 )
3. Основними завданнями відділу ведення Реєстру є:
ведення Реєстру, до якого вносяться відомості про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають на території села, селища, міста районного значення, які входять до складу відповідного району, міста обласного (республіканського в Автономній Республіці Крим) значення без районного поділу, району в місті обласного значення з районним поділом, району в мм. Києві та Севастополі, а також про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають за межами України;
складення та уточнення списків виборців на виборчих дільницях.
4. Відділ ведення Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує ведення Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних Реєстру; знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України "Про Державний реєстр виборців" та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими відповідно до зазначеного Закону, з використанням візуального та автоматизованого контролю повноти та коректності персональних даних Реєстру;
( Підпункт 1 пункту 4 в редакції Постанови КМ N 1198 від 11.11.2009 )
2) веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;
( Підпункт 2 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1198 від 11.11.2009 )
3) забезпечує у взаємодії з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України захист Реєстру у процесі його створення та ведення;
4) установлює на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер територіального виборчого округу (зазначає закордонний виборчий округ) та номер виборчої дільниці, до яких належить виборець;
( Підпункт 4 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 790 від 29.07.2009 )
5) надає на письмову вимогу виборця інформацію про його персональні дані, внесені до Реєстру;
6) надсилає на виборчу адресу виборця довідку про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру, та веде облік осіб, яким видана така довідка;
7) проводить у разі потреби перевірку зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві;
8) здійснює щоквартальне поновлення бази даних Реєстру та щорічне уточнення персональних даних Реєстру;
9) забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складення, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях відповідно до законодавства;
10) надає в установленому порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;
11) розглядає запити та звернення виборців, а також звернення політичних партій у порядку, встановленому Законом України "Про Державний реєстр виборців";
12) проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;
13) здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5. Відділ ведення Реєстру має право одержувати в установленому порядку від виборців, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій інформацію, необхідну для ведення Реєстру і виконання покладених на нього завдань.
6. Відділу ведення Реєстру заборонено збирати, вносити до Реєстру та зберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані виборців), не передбачені Законом України "Про Державний реєстр виборців".
7. Відділ ведення Реєстру взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із структурними підрозділами районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закордонними дипломатичними установами України, а також закладами, установами та організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян і окремими громадянами.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 790 від 29.07.2009 )
8. Відділ ведення Реєстру очолює керівник, який має вищу освіту, як правило, юридичну, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра та стаж роботи за фахом на державній службі не менш як три роки на посаді не нижчій ніж посада головного спеціаліста чи має практичний досвід роботи, аналогічної функціям, покладеним на цей відділ, на керівних посадах не менш як п'ять років.
( Абзац перший пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 790 від 29.07.2009 )
Керівник відділу ведення Реєстру призначається на посаду та звільняється з посади головою районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, міським головою (головою районної у місті ради), Міністром закордонних справ.
9. Керівник відділу ведення Реєстру:
забезпечує виконання Закону України "Про Державний реєстр виборців" на відповідній території;
здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
розподіляє обов'язки між працівниками відділу;
видає накази у випадках та в порядку, визначених Законом України "Про Державний реєстр виборців", організовує і контролює їх виконання;

................
Перейти до повного тексту