- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 2 серпня 2024 р. № 866 Київ |
Про затвердження Методики оцінки ризиків безпеки в системі освіти, пов’язаних із збройною агресією Російської Федерації проти України
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Методику оцінки ризиків безпеки в системі освіти, пов’язаних із збройною агресією Російської Федерації проти України (далі - Методика), що додається.
2. Міністерству освіти і науки:
подати протягом трьох місяців з дня набрання чинності цією постановою Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо вдосконалення механізму збору інформації та здійснення оцінки ризиків безпеки в системі освіти згідно з Методикою;
здійснювати щокварталу перегляд переліку, зазначеного в абзаці другому цього пункту.
3. Міністерству освіти і науки разом з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури, Міністерством оборони та Апаратом Ради національної безпеки і оборони України (за згодою) забезпечити:
протягом двох місяців з дня набрання чинності цією постановою обмін інформацією для застосування Методики та розроблення переліку, зазначеного в абзаці другому пункту 2 цієї постанови;
подання щороку Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо вдосконалення Методики.
Прем ' єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 серпня 2024 р. № 866
МЕТОДИКА
оцінки ризиків безпеки в системі освіти, пов’язаних із збройною агресією Російської Федерації проти України
Загальна частина
1. Ця Методика розроблена з метою:
1) визначення переліку територіальних громад за рівнем ризику безпеки в системі освіти відповідно до ризику безпеки в системі освіти для закладів освіти, які можуть постраждати або вже постраждали від наслідків бойових дій, та їх ранжування відповідно до такого ризику;
2) розроблення, впровадження та оцінки освітніх політик та сценаріїв розвитку освітнього простору територіальних громад, спираючись на рівні ризику безпеки в системі освіти;
3) встановлення черговості здійснення заходів з організації укриття персоналу та здобувачів освіти закладів освіти в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту та визначення пріоритетності фінансування таких заходів.
Ця Методика застосовується до закладів освіти всіх типів та форм власності.
2. Терміни, що вживаються у цій Методиці, мають таке значення:
відстань - геодезична відстань між двома географічними об’єктами;
мода - значення величини, що трапляється найчастіше у вибірці спостережень;
ризик безпеки в системі освіти - величина значення впливу від бойових дій, інших наслідків від проведення бойових дій на освітній процес у закладі освіти;
рівень ризику безпеки закладу освіти - маркування закладу освіти відповідно до величини значення впливу від бойових дій, інших наслідків від проведення бойових дій на освітній процес у такому закладі;
рівень ризику безпеки територіальної громади - маркування територіальної громади відповідно до величини значення впливу від бойових дій, інших наслідків від проведення бойових дій на освітній процес у закладах освіти, які територіально розташовані в її межах.
3. Маркування рівня ризику безпеки закладу освіти (територіальної громади) в цій Методиці встановлено як "задовільний", "помірний", "високий", "дуже високий" або "непереборний" у порядку підвищення ризику безпеки в системі освіти для відповідного закладу освіти (територіальної громади), або як "нез’ясований" у разі неможливості розрахунку величини ризику безпеки в системі освіти для відповідного закладу освіти (територіальної громади).
Визначення ризику безпеки в системі освіти
4. Величина ризику безпеки в системі освіти обчислюється відповідно до розрахунку ризику безпеки в системі освіти, наведеному в додатку 1, та враховує показники:
1) ризику наближеності до інфраструктури - наявності на певній відстані від закладу освіти об’єктів інфраструктури, які можуть бути цілями обстрілів;
2) ризику небезпеки від ураження ракетою, безпілотнім літальним апаратом або іншими засобами - наявності на певній відстані від закладу освіти наслідків обстрілів, вибухів та інших інцидентів відповідно до наявних історичних даних про такі обстріли, вибухи та інші інциденти;
3) ризику небезпеки від ураження артилерією - наявності на певній відстані від закладу освіти територій, з яких може вестись артилерійський обстріл.
5. Для розрахунку ризику безпеки в системі освіти та рівня ризику безпеки закладу освіти (територіальної громади) використовуються набори даних та інша інформація, отримані з офіційних джерел.
Допускається у разі потреби та їх наявності використання наборів даних та іншої інформації від постачальників таких даних (інформації) та з інших джерел, зокрема відкритих і закритих.
Примірний перелік джерел (постачальників) наборів даних та іншої інформації наведено в додатку 2.
Визначення рівня ризику безпеки закладу освіти
6. Рівень ризику безпеки закладу освіти визначається як:
1) непереборний, коли такий заклад розташований у межах тимчасово окупованої Російською Федерацією території України з невизначеною датою завершення тимчасової окупації або території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, з невизначеною датою завершення бойових дій;
2) дуже високий, коли такий заклад розташований у межах:
території можливих бойових дій із невизначеною датою припинення можливості бойових дій;
відстані до 45 кілометрів від тимчасово окупованої Російською Федерацією території України з невизначеною датою завершення тимчасової окупації або державного кордону України з Російською Федерацією;
відстані до 30 кілометрів від території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, із невизначеною датою завершення бойових дій або державного кордону України з Республікою Білорусь;
відстані до 15 кілометрів від території можливих бойових дій із невизначеною датою припинення можливості бойових дій або державного кордону України з Республікою Молдова в межах придністровського регіону;
3) високий, коли заклад освіти розташований у межах:
відстані до 135 кілометрів від тимчасово окупованої Російською Федерацією території України з невизначеною датою завершення тимчасової окупації або державного кордону України з Російською Федерацією, крім випадків, встановлених абзацом третім підпункту 2 цього пункту;
відстані до 60 кілометрів від території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, із невизначеною датою завершення бойових дій або державного кордону України з Республікою Білорусь крім випадків, встановлених абзацом четвертим підпункту 2 цього пункту;
відстані до 30 кілометрів від території можливих бойових дій із невизначеною датою припинення можливості бойових дій або державного кордону України з Республікою Молдова в межах придністровського регіону, крім випадків, встановлених абзацом п’ятим підпункту 2 цього пункту;
4) помірний, коли заклад освіти розташований у межах:
відстані до 270 кілометрів від тимчасово окупованої Російською Федерацією території України з невизначеною датою завершення тимчасової окупації або державного кордону України з Російською Федерацією, крім випадків, встановлених абзацом третім підпункту 2 та абзацом другим підпункту 3 цього пункту;
відстані до 90 кілометрів від території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, із невизначеною датою завершення бойових дій або державного кордону України з Республікою Білорусь, крім випадків, встановлених абзацом четвертим підпункту 2 та абзацом третім підпункту 3 цього пункту;
................Перейти до повного тексту