- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 12 вересня 2012 р. № 850 Київ |
Про затвердження Порядку формування державного замовлення на випуск видавничої продукції та її розповсюдження
Затвердити Порядок формування державного замовлення на випуск видавничої продукції та її розповсюдження, що додається.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 вересня 2012 р. № 850
ПОРЯДОК
формування державного замовлення на випуск видавничої продукції та її розповсюдження
1. Цей Порядок визначає механізм формування державного замовлення на випуск видавничої продукції (далі - державне замовлення) та її розповсюдження.
Дія цього Порядку не поширюється на формування державного замовлення на випуск підручників і посібників для забезпечення студентів вищих навчальних закладів, учнів загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів та їх розповсюдження.
2. Метою цього Порядку є визначення основних організаційних та економічних засад формування державного замовлення, регулювання взаємовідносин між замовниками та виконавцями, забезпечення прозорого механізму формування якісного та змістовного наповнення асортименту вітчизняної видавничої продукції для задоволення інформаційних, освітніх і культурних потреб українського суспільства, сприяння формуванню позитивного міжнародного іміджу держави.
3. Державне замовлення здійснюється з метою:
1) сприяння:
розвитку вітчизняного книговидання для підвищення його рівня за кількісними та якісними показниками до рівня провідних держав світу;
виданню творів класиків української літератури та сучасних авторів;
перекладу творів українських авторів іноземними мовами для забезпечення представлення вітчизняної видавничої продукції та її популяризації за кордоном;
максимальному задоволенню культурно-освітніх потреб населення України та українців за кордоном у вітчизняній видавничій продукції;
2) поповнення бібліотечних фондів України видавничою продукцією;
3) підвищення інтересу до читання, виховання культури читання та любові до друкованого слова;
4) забезпечення доступу до надбань світової культури шляхом перекладу та видання державною мовою творів видатних зарубіжних авторів.
4. Центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, установи та організації, які є потенційними державними замовниками на випуск видавничої продукції для державних потреб (далі - потенційні державні замовники), визначають тематику видань, які передбачаються до випуску за державним замовленням, та готують пропозиції до проекту державного замовлення.
5. Для підготовки пропозицій до проекту державного замовлення потенційні державні замовники оголошують інформацію про прийом від видавців пропозицій щодо випуску за державним замовленням видань визначеної тематики (далі - пропозиції) та строки їх подання.
У пропозиціях зазначаються:
відомості про авторів та інших осіб, які братимуть участь у створенні видання;
назва видання з короткою анотацією;
мови, якими пропонується випускати видання;
обсяг видання (зазначається в обліково-видавничих та умовно-друкарських аркушах);
тираж видання;
стан підготовки видання до випуску;
орієнтовна вартість тиражу видання.
6. До пропозицій додаються такі документи:
технічні параметри;
плановий кошторис витрат;
оригінал або нотаріально завірена копія документа (документів), що підтверджує наявність у видавця виключного майнового права на використання твору;
копія свідоцтва про внесення видавця до Державного реєстру України видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції або його дублікат;
документи, що підтверджують платоспроможність видавця.
7. Потенційні державні замовники на підставі прийнятих від видавців пропозицій здійснюють попередній відбір видань для випуску за державним замовленням.
8. Тематичну та змістовну оцінку видань, попередньо відібраних потенційними державними замовниками, здійснюють утворені ними експертні ради.
................Перейти до повного тексту