- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 29 липня 2022 р. № 846
Київ
Про внесення змін до Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до
Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 р. № 106 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 19, ст. 648; 2020 р., № 54, ст. 1683; 2021 р., № 37, ст. 2233), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 19 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 липня 2022 р. № 846
ЗМІНИ,
що вносяться до Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад
1. У підпункті 8 пункту 2 слова "програми, проекти" замінити словами "проекти (програми)".
2. Пункт 4 після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
"забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;".
У зв’язку з цим абзаци четвертий - восьмий вважати відповідно абзацами п’ятим - дев’ятим.
3. В абзаці третьому пункту 7 цифри "2021" замінити цифрами "2022".
4. Абзац перший пункту 8 викласти в такій редакції:
"8. Здобуття вищої освіти державними службовцями, головами місцевих держадміністрацій, їх першими заступниками та заступниками, посадовими особами місцевого самоврядування на другому (магістерському) рівні вищої освіти за освітньо-професійними програмами підготовки магістрів за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування" здійснюється відповідно до
Порядку прийому на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 р. № 789 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 58, ст. 2031; 2016 р., № 79, ст. 2647), та стандартів вищої освіти.".
5. У пункті 9:
1) абзац третій після слів "питання забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків" доповнити словами ", забезпечення кібербезпеки";
2) абзац п’ятий викласти в такій редакції:
"Зміст спеціальних програм підвищення кваліфікації охоплює питання здійснення завдань, функцій та повноважень окремим (окремими) державним (державними) органом (органами), органом (органами) місцевого самоврядування, враховує особливості виконання учасниками професійного навчання їх посадових (службових) обов’язків у відповідній сфері професійної діяльності.";
3) доповнити пункт після абзацу п’ятого новим абзацом такого змісту:
"Зміст спеціальних програм підвищення кваліфікації не може охоплювати загальні питання державного управління та місцевого самоврядування, а також напрями (теми), які включені до переліку пріоритетних напрямів (тем) підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих держадміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування за загальними професійними (сертифікатними) програмами та короткостроковими програмами, що формується НАДС відповідно до цього Положення.".
У зв’язку з цим абзац шостий вважати абзацом сьомим.
6. Пункт 12 викласти в такій редакції:
"12. Загальні професійні (сертифікатні) програми розробляються з урахуванням вимог відповідних професійних стандартів (у разі наявності), затверджуються відповідними суб’єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами) та підлягають акредитації відповідно до вимог пункту 13 цього Положення.
Загальні короткострокові програми розробляються, затверджуються відповідними суб’єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами) та погоджуються з НАДС.
Спеціальні професійні (сертифікатні) та короткострокові програми розробляються, затверджуються відповідними суб’єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами) та погоджуються з відповідними замовниками освітніх послуг у сфері професійного навчання за такими програмами шляхом прийняття розпорядчого документа.
Суб’єкти надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдери) можуть з власної ініціативи розробляти і затверджувати:
спеціальні професійні (сертифікатні) програми, які акредитуються згідно з вимогами пункту 13 цього Положення;
спеціальні короткострокові програми, які погоджуються з державним органом, до сфери повноважень якого належать питання, включені до змісту програми підвищення кваліфікації, або НАДС (у разі, коли чітко визначити сферу повноважень неможливо).
Суб’єкти надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдери) можуть на основі типових загальних програм підвищення кваліфікації, що затверджуються НАДС, розробляти і затверджувати власні програми підвищення кваліфікації, які не підлягають акредитації/погодженню. Такі програми можуть включати вибіркові (варіативні) модулі, які враховують особливості професійної діяльності учасників професійного навчання.
Розроблення типових загальних програм підвищення кваліфікації забезпечує НАДС. До їх розроблення можуть залучатися представники центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування та/або реалізують державну політику у відповідній (відповідних) сфері (сферах), суб’єктів надання освітніх послуг (провайдерів), що належать до сфери управління таких центральних органів виконавчої влади, суб’єктів надання освітніх послуг (провайдерів), які мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у сфері вищої, післядипломної освіти за відповідною спеціальністю, міжнародних та іноземних установ, організацій, які реалізують проекти (програми) міжнародної технічної допомоги, а також інші фахівці у різних сферах державної політики.
Міжнародні та іноземні установи, організації, які реалізують проекти (програми) міжнародної технічної допомоги в Україні, що мають відповідну державну реєстрацію та в яких бенефіціарами є державні органи, органи місцевого самоврядування, можуть розробляти та реалізовувати програми підвищення кваліфікації з власної ініціативи або у партнерстві з іншими суб’єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами).
Програми підвищення кваліфікації, розроблені з власної ініціативи міжнародними та іноземними установами, організаціями, які реалізують проекти (програми) міжнародної технічної допомоги, затверджуються керівниками відповідних проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
Акредитовані (погоджені) відповідно до цього Положення програми підвищення кваліфікації переглядаються та оновлюються суб’єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами) не рідше ніж один раз на три роки (від дати ухвалення останнього рішення про акредитацію/погодження таких програм) з метою приведення їх змісту у відповідність із законодавством, урахування інноваційних процесів у державному управлінні та місцевому самоврядуванні, а також у разі прийняття/перегляду відповідних професійних стандартів тощо. Такі програми підлягають акредитації відповідно до вимог пункту 13 цього Положення або погодженню згідно з вимогами та в порядку, що визначені цим Положенням.
................Перейти до повного тексту