1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 14 червня 2002 р. N 844
Київ
( Постанова втратила чинність одночасно з набранням чинності Указом Президента на підставі Постанови КМ N 346 від 28.03.2011 )
Про утворення Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1968 від 25.12.2002 N 1106 від 17.07.2003 N 1402 від 04.09.2003 N 1573 від 02.10.2003 N 1197 від 15.12.2005 N 327 від 15.03.2006 N 889 від 04.07.2007 N 643 від 24.06.2009 N 559 від 07.07.2010 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити у складі Міністерства внутрішніх справ на базі департаменту громадянства, паспортної та імміграційної служби, що ліквідується, Державний департамент у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб як урядовий орган державного управління.
2. Затвердити Положення про Державний департамент у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб (додається).
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 643 від 24.06.2009; дію пункту 2 відновлено згідно з Постановою КМ N 559 від 07.07.2010 )
3. Міністерству внутрішніх справ внести у місячний термін в установленому порядку пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у відповідність з цією постановою.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 29
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 червня 2002 р. N 844
ПОЛОЖЕННЯ
про Державний департамент у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб
( У тексті Положення слова "Єдиної державної автоматизованої паспортної системи" замінено словами "Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування" згідно з Постановою КМ N 327 від 15.03.2006 )
1. Державний департамент у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб (далі - Департамент) є урядовим органом, що функціонує у системі МВС, відповідальний перед Кабінетом Міністрів України, підзвітний та підконтрольний Міністрові внутрішніх справ.
Департамент, управління (відділи) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб головних управлінь, управлінь МВС в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - територіальні органи), відділи (сектори) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб міських, районних управлінь, відділів МВС (далі - підрозділи), пункти тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, становлять службу громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб, керівним органом якої є Департамент.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1968 від 25.12.2002; в редакції Постанови КМ N 559 від 07.07.2010 )
2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, а також актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням, наказами Міністра внутрішніх справ та іншими нормативно-правовими актами.
( Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 559 від 07.07.2010 )
3. Основними завданнями Департаменту є:
1) участь у межах своєї компетенції в координації діяльності органів виконавчої влади, пов'язаної з:
вирішенням питань громадянства України;
організацією імміграційної роботи та боротьбою з незаконною міграцією;
додержанням посадовими особами та громадянами правил паспортної системи;
реєстрацією та обліком фізичних осіб за місцем проживання/перебування;
2) організація роботи з розгляду документів стосовно набуття/припинення громадянства України, підготовка матеріалів для розгляду Комісією при Президентові України з питань громадянства;
3) узагальнення практики застосування законодавства з питань громадянства, імміграції іноземців та осіб без громадянства в Україну, реєстрації фізичних осіб за місцем проживання/перебування і розроблення та внесення пропозицій щодо його вдосконалення на розгляд Міністра внутрішніх справ;
4) забезпечення відповідно до законодавства видачі громадянам України, які постійно проживають в Україні, паспортних документів, іноземцям та особам без громадянства документів для в'їзду в Україну, перебування в Україні та виїзду за її межі або постійного проживання на її території;
5) організація реєстрації та обліку фізичних осіб за місцем проживання/перебування;
6) організація роботи із створення Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування;
7) організація контролю за додержанням посадовими особами та громадянами правил паспортної системи, іноземцями та особами без громадянства - правил перебування в Україні, транзитного проїзду через її територію.
4. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує документи з питань набуття/припинення громадянства України на розгляд Комісії при Президентові України з питань громадянства;
2) забезпечує виконання рішень Президента України з питань громадянства;
3) приймає у передбачених законом випадках рішення про оформлення набуття громадянства України;
4) веде облік осіб, які набули/припинили громадянство України;
5) організовує видачу громадянам України паспортних документів;
6) організовує оформлення і видачу іноземцям та особам без громадянства документів для тимчасового перебування або постійного проживання в Україні, а також виїзду за її межі;
7) організовує роботу з підготовки пропозицій щодо визначення в установленому порядку квоти імміграції на календарний рік та з розгляду документів стосовно надання дозволу на імміграцію в Україну іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах;
8) приймає рішення про надання дозволу та відмову у наданні дозволу на імміграцію, про скасування дозволу на імміграцію;
9) веде облік осіб, які подали заяви про надання дозволу на імміграцію, та осіб, яким надано такий дозвіл;
10) організовує в межах компетенції роботу з реєстрації осіб, які подали заяви про надання їм статусу біженця, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання їм статусу біженця, яким надано такий статус та які оскаржили рішення щодо статусу біженця;
( Підпункт 10 пункту 4 в редакції Постанови КМ N 559 від 07.07.2010 )
11) організовує роботу, пов'язану із створенням Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування;
12) формує за участю Адміністрації Держприкордонслужби базу даних про іноземців та осіб без громадянства, в'їзд в Україну яких не дозволяється за наявності підстав, визначених законом;
( Підпункт 12 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1402 від 04.09.2003 )
13) приймає рішення щодо скорочення терміну перебування іноземця або особи без громадянства в Україні;
14) приймає рішення щодо видворення іноземця або особи без громадянства з України;
15) здійснює організаційні заходи, пов'язані з видворенням іноземця або особи без громадянства з України;

................
Перейти до повного тексту