- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 2 лютого 1993 р. N 83 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 879 від 27.06.2007 )
Про Порядок збору та використання коштів для фінансування витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 390 від 01.06.93
N 1063 від 25.12.93
N 367 від 04.06.94
Розпорядженням КМ
N 693-р від 22.09.94
Постановами КМ
N 168 від 09.03.95
N 1162 від 29.06.99
N 2170 від 29.11.99
N 1804 від 28.12.2001
N 1731 від 05.11.2003 )
1. Установити, що кошти, які надходять відповідно до Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України", направляються на фінансування будівництва, реконструкції, ремонту, утримання автомобільних (позаміських) доріг загального користування, витрат на управління дорожнім господарством, а також інших витрат, передбачених вказаним Законом.
Зазначені кошти, не використані протягом поточного року, зберігають цільове призначення в наступному році.
2. Затвердити Порядок збору та використання коштів для фінансування витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування (додається).
( Пункт 3 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Пункт 4 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Пункт 5 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Пункт 6 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Пункт 7 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 367 від 04.06.94 )
( Пункт 8 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Пункт 9 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Пункт 10 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
11. Визнати такими, що втратили чинність:
пункт 6 постанови Ради Міністрів УРСР від 5 травня 1970 р. N 240 "Про заходи по поліпшенню шляхового господарства в містах і селищах міського типу";
постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1991 р.
N 385 "Про порядок збору та використання коштів на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних шляхів загального користування" (ЗП України, 1992 р., N 1, ст.21) і від 3 лютого 1992 р.
N 49 "Про доповнення Порядку збору та використання коштів на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних шляхів загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1991 р. N 385" (ЗП України, 1992 р., N 3, ст.58).
Прем'єр-міністр України Міністр Кабінету Міністрів України | Л.КУЧМА А.ЛОБОВ |
Затверджений
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 лютого 1993 р. N 83
ПОРЯДОК
збору та використання коштів для фінансування витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування
( Розділ I втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Розділ II втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Розділ III втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
( Розділ IV втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 1731 від 05.11.2003 )
V. Збір за проїзд автомобільними дорогами України
( Пункт 13 виключено на підставі Постанови КМ
N 1804 від 28.12.2001 )
13. Збір за проїзд по автомобільних дорогах транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, справляється з власників транспортних засобів України у розмірах, передбачених у додатку N 3 до цього Порядку.
Збір за проїзд по автомобільних дорогах транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, не справляється з Міноборони за транспортування міжконтинентальних балістичних ракет РС-22 маршрутами від місць постійної дислокації (зберігання) до місць ліквідації. Відповідальність за підготовку та підтримання у безаварійному стані ділянок автомобільних доріг та штучних споруд під час транспортування ними зазначених вантажів, а також їх відновлення в разі виявлення пошкоджень, що виникли внаслідок транспортування цих вантажів, покладається на Міноборони.
( Пункт 14 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 1162 від 29.06.99 )
Збір за проїзд на автомобільних дорогах не справляється з власників транспортних засобів, що перевозять трактори та інші сільськогосподарські машини з габаритами за висотою до 4,5 метра, у разі відсутності на маршруті заїзду до міської, житлової чи промислової зони, що має наземні комунікації, та за умови погодження в установленому порядку маршруту і умов руху дорогами загального користування з Укравтодором та наявності дозволу Державтоінспекції МВС.
( Пункт доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 2170 від 29.11.99 )
14. Дозвіл на проїзд транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, надається відповідними підрозділами Державтоінспекції МВС при наявності погодження з дорожніми, комунальними, залізничними та іншими підприємствами і організаціями і після внесення власниками цих засобів плати за проїзд. У разі необхідності супроводження таких транспортних засобів патрульними автомобілями ДАІ оплата за їх використання здійснюється окремо.
15. Контроль за оплатою збору власниками транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, покладається на дорожні органи та органи Державтоінспекції МВС, яким надається право у випадках виявлення порушень стягувати з порушників двократну суму збору.
В разі виявлення порушень органами державтоінспекції 25 процентів від стягненої суми перераховується на рахунок ГУДАІ МВС, а решта - на відповідний банківський рахунок корпорації "Укравтодор".
( Пункт із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 367 від 04.06.94,
N 168 від 09.03.95 )
16. Кошти, стягнені за порушення порядку оплати збору за проїзд транспортних засобів автомобільними дорогами України, використовуються дорожніми підприємствами і організаціями на поліпшення утримання автомобільних доріг, а підрозділами Державтоінспекції - на поліпшення їх матеріально-технічного забезпечення.
17. Збір за проїзд автомобільними дорогами України повинен коригуватися, виходячи з росту рівня цін, тарифів і вартості послуг, якщо їх зростання перевищує 15 процентів.
( Додаток 1 виключено на підставі Постанови КМ
N 1804 від 28.12.2001 )
( Додаток 2 виключено на підставі Постанови КМ
N 1804 від 28.12.2001 )
Таблиця 1
РОЗМІР
збору за проїзд великовагових транспортних засобів іноземних власників з загальною масою понад 36 тонн на кілометр відстані
------------------------------------------------------------
Загальна маса, тонн | Збір, німецькі марки
------------------------------------------------------------
Понад 36 до 40 0,45
від 40 до 45 0,5
від 45 до 50 0,55
від 50 до 55 0,65
від 55 до 60 0,9
від 60 до 65 1,25
від 65 до 70 1,6
від 70 до 75 2,1
від 75 до 80 2,8
від 80 до 85 3,7
від 85 до 90 4,6
від 90 до 95 5,6
від 95 до 100 7
Понад 100 - за кожну тонну додатково 2,5 німецької марки
Таблиця 2
РОЗМІР
збору за проїзд великовагових транспортних засобів іноземних власників, у яких навантаження на одиничну вісь перевищує 10 тонн, на кілометр відстані
------------------------------------------------------------
Навантаження на одиничну | Збір, німецькі марки
вісь,тонн |
------------------------------------------------------------
Понад 10 до 10,5 0,15
від 10,5 до 11 0,35
від 11 до 11,5 0,65
від 11,5 до 12 1,05
від 12 до 12,5 1,55
від 12,5 до 13 2,25
від 13 до 13,5 3,25
від 13,5 до 14 4,4
від 14 до 14,5 5,2
від 14,5 до 15 6,25
від 15 до 15,5 7,4
від 15,5 до 16 8,55
Понад 16 - за кожні 0,5 тонни додатково 1,15 німецької марки
Таблиця 3
РОЗМІР
збору за проїзд великовагових транспортних засобів іноземних власників, у яких навантаження на здвоєні осі перевищує 16 тонн, на кілометр відстані
------------------------------------------------------------
Навантаження на здвоєну | Збір, німецькі марки
вісь, тонн |
................Перейти до повного тексту