1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 лютого 2016 р. № 82
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 976 від 27.11.2019 )
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 і від 18 січня 2012 р. № 21
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" (Офіційний вісник України, 2009 p., № 65, ст. 2269; 2010 p., № 57, ст. 1953; 2013 p., № 66, ст. 2385; 2014 p., № 97, ст. 2802) і від 18 січня 2012 p. № 21 "Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя" (Офіційний вісник України, 2012 p., № 5, ст. 171) зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК
Інд. 17
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 лютого 2016 р. № 82
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 і від 18 січня 2012 р. № 21
1. У постанові Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898:
1) у постанові:
назву та текст постанови після слів "органів виконавчої влади" доповнити словами ", Секретаріату Кабінету Міністрів України";
вступну частину після слів "веб-сайт Урядового контактного центру" та пункт 1 після слів "урядову "гарячу лінію" доповнити словами ", Єдиний веб-портал органів виконавчої влади";
2) у Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову "гарячу лінію" та Урядову телефонну довідку, затвердженому зазначеною постановою:
назву, пункти 1 і 2 Порядку викласти в такій редакції:
"ПОРЯДОК
взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову "гарячу лінію", Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та Урядову телефонну довідку
1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців, органів місцевого самоврядування (далі - заявники), що надходять на урядову "гарячу лінію" за допомогою засобів телефонного зв'язку та через веб-сайт Урядового контактного центру, а також на Єдиний веб-портал органів виконавчої влади (далі - Урядовий портал) та Урядову телефонну довідку з питань отримання інформації про адміністративні послуги та порядок їх надання.
2. Державна установа "Урядовий контактний центр" (далі - Центр), органи виконавчої влади та Секретаріат Кабінету Міністрів України спрямовують свою діяльність на забезпечення відповідно до компетенції оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову "гарячу лінію" та Урядовий портал (далі - звернення), та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.";
пункти 3, 8-10 і 12 після слів "орган виконавчої влади" в усіх відмінках і формах числа доповнити словами ", Секретаріат Кабінету Міністрів України" у відповідному відмінку;
пункт 4 викласти в такій редакції:
"4. На звернення заводиться електронна реєстраційна картка звернення заявника, в якій зазначаються прізвище, ім'я, по батькові заявника (найменування підприємства, установи, організації, органу місцевого самоврядування, прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця), номер контактного телефону, місце проживання заявника - фізичної особи (місцезнаходження заявника - юридичної особи), електронна адреса, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню надається індивідуальний номер.";
пункт 6 доповнити абзацом такого змісту:
"Секретаріату Кабінету Міністрів України відповідно до компетенції надсилаються звернення, що адресовані Кабінету Міністрів України, Прем'єр-міністру України, Першому віце-прем'єр-міністру України, віце-прем'єр-міністрам України, Міністру Кабінету Міністрів України.";
пункти 11 і 14 викласти в такій редакції:

................
Перейти до повного тексту