1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення регуляторних бар'єрів для розвитку мережі індустріальних парків в Україні
Верховна Рада України
постановляє:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. Статтю 93 Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27) після частини шостої доповнити новою частиною такого змісту:
"7. Якщо орендарем земельної ділянки є ініціатор створення індустріального парку, така земельна ділянка або її частини передаються ним у суборенду учасникам індустріального парку відповідно до земельного законодавства України без попереднього погодження з орендодавцем, якщо це не суперечить договору оренди такої земельної ділянки".
У зв'язку з цим частини сьому - десяту вважати відповідно частинами восьмою - одинадцятою.
2. Статтю 8 Закону України "Про оренду землі" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 10, ст. 102) доповнити частиною дев'ятою такого змісту:
"Якщо орендарем земельної ділянки є ініціатор створення індустріального парку, така земельна ділянка або її частини передаються ним у суборенду учасникам індустріального парку відповідно до земельного законодавства України без попереднього погодження з орендодавцем, якщо це не суперечить договору оренди такої земельної ділянки".
3. У Законі України "Про індустріальні парки" (Відомості Верховної Ради України, 2013 р., № 22, ст. 212):
1) у частині першій статті 1:
у пункті 1 слова "органів державної влади та органів місцевого самоврядування" замінити словами "ініціаторів створення індустріальних парків";
у пункті 3 слова "промислового виробництва" замінити словами "переробної промисловості";
доповнити пунктом 6-1 такого змісту:
"6-1) транскордонний індустріальний парк - індустріальний парк, що створюється і функціонує на підставі міжнародного договору України, який укладається між урядами держав або уповноваженими ними ініціаторами створення. Порядок створення і функціонування таких індустріальних парків регулюється міжнародними договорами України";
у пункті 7 слова "із забезпечення реалізації державної політики у сфері інвестиційної діяльності та управління національними проектами" замінити словами "що забезпечує формування та реалізацію державної інвестиційної політики";
пункт 8 після слів "набув право на земельну ділянку" доповнити словами "та/або інший об'єкт (частину об'єкта) нерухомого майна";
2) у статті 11:
частину п'яту після слів "передаватися учасникам індустріального парку" доповнити словами "та/або керуючій компанії";
частину шосту доповнити словами "без попереднього погодження з орендодавцем, якщо це не суперечить договору оренди такої земельної ділянки";
3) у статті 14:
частину третю доповнити словами "шляхом її розміщення на своєму офіційному веб-сайті";
частину п'яту викласти в такій редакції:
"5. Для надання державної підтримки, передбаченої законодавством, уповноважений державний орган створює, веде та розміщує на своєму офіційному веб-сайті Реєстр індустріальних парків, до якого індустріальні парки включаються за заявою ініціаторів створення. Індустріальний парк може бути включений до Реєстру індустріальних парків за умови, що на час включення у його межах відсутній цілісний майновий комплекс, що дає змогу здійснювати виробництво продукції.
Майнові права інтелектуальної власності на Реєстр індустріальних парків (бази даних) належать державі в особі уповноваженого державного органу. Держава, органи державної влади, їх посадові особи користуються Реєстром індустріальних парків (базами даних) на безоплатній основі. На майнові права на комп'ютерні програми та бази даних для ведення Реєстру індустріальних парків поширюються вимоги статті 18 Закону України "Про адміністративні послуги" ;
4) частини третю і п'яту статті 16 викласти в такій редакції:
"3. Прийняття рішення про включення індустріального парку до Реєстру індустріальних парків здійснюється в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. При прийнятті рішення враховуються такі критерії:
1) доступність трудових ресурсів, необхідних для розвитку індустріального парку згідно з концепцією;
2) наявність та/або можливість залучення ініціатором створення фінансових та матеріально-технічних ресурсів, необхідних для розвитку індустріального парку згідно з концепцією;
3) підтримка індустріального парку з боку органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади;
4) очікувані результати функціонування індустріального парку згідно з концепцією щодо залучення інвестицій, створення нових робочих місць, експорту продукції, залучення суб'єктів малого та середнього підприємництва;
5) наявність підписаних меморандумів про наміри та/або договорів з потенційними учасниками індустріального парку";
"5. Уповноважений державний орган зобов'язаний протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про включення індустріального парку до Реєстру індустріальних парків письмово повідомити центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику та політику у сфері державної митної справи, та відповідні місцеві державні адміністрації про ініціатора створення, керуючу компанію та учасників такого індустріального парку";
5) у статті 17:
пункт 7 частини першої викласти в такій редакції:
"7) інформація про орієнтовні сумарні обсяги споживання енергоресурсів, води тощо, а також про необхідну транспортну інфраструктуру та план забезпечення відповідними ресурсами індустріального парку";

................
Перейти до повного тексту