- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Македонія про міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і вантажів
( Угоду ратифіковано Законом
N 383-IV від 26.12.2002 )
( Про набуття чинності додатково див. Лист Державної
митної служби
N 11/7-09-5779-ЕП від 15.04.2003 )
Дата підписання: Дата ратифікації: Дата набуття чинності: | 05.03.2002 р. 26.12.2002 р. 29.03.2003 р. |
Кабінет Міністрів України та Уряд Республіки Македонія, надалі - "Договірні Сторони",
з метою сприяння розвитку торговельних та економічних відносин між обома країнами,
прагнучи розвивати співробітництво у галузі автомобільних перевезень у рамках ринкової економіки,
піклуючись про захист довкілля, раціональне використання енергії, безпеки на дорогах та поліпшення умов праці водіїв,
визнаючи обопільну зацікавленість від Угоди про автомобільні перевезення,
домовились про наступне:
Частина I
Загальні положення
Стаття 1
Сфера застосування
1. Ця Угода стосується автомобільних перевезень між територіями країн Договірних Сторін транспортними засобами, зареєстрованими на території однієї з Договірних Сторін, перевізниками, що мають право здійснювати перевезення відповідно до національного законодавства.
2. Ця Угода не обмежує права та обов'язки, що випливають з умов міжнародних зобов'язань обох Договірних Сторін.
Стаття 2
Визначення
Для потреб цієї Угоди:
"Перевізник" - означає будь-яку фізичну або юридичну особу, яка має право здійснювати міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і вантажів відповідно до національного законодавства кожної з Договірних Сторін.
"Вантажний транспортний засіб" - означає транспортний засіб (тягач) з двигуном або комбінацію транспортний засіб - причіп (напівпричіп), призначений для перевезень вантажів.
"Перевезення" - означає рух транспортного засобу, навантаженого або порожнього, навіть якщо транспортний засіб, причіп або напівпричіп перевозяться потягом чи пароплавом якусь частину маршруту.
"Дозвіл" - означає документ на перевезення вантажу, з оплатою чи без оплати дорожніх зборів, та який дає право перевізникові здійснювати перевезення в прямому та зворотному напрямках, або по території країни Договірної Сторони згідно правил, чинних на території країни кожної Договірної Сторони.
"Каботаж" - означає транспортну операцію на території країни Договірної Сторони, з місцями завантаження та розвантаження, що знаходяться на цій території, що здійснюється перевізником, транспортний засіб якого зареєстрований на території країни іншої Договірної Сторони. Рух порожнього транспортного засобу по території, між здійсненням міжнародних транспортних операцій, не вважається каботажем.
"Автобус" - означає транспортний засіб, який сконструйований та зроблений для перевезень пасажирів та який, крім місця водія, має понад вісім місць для пасажирів.
"Регулярні перевезення пасажирів" - означає такі перевезення, при яких пасажири перевозяться визначеним маршрутом та за певним розкладом та встановленими тарифами на проїзд. Пасажири при таких перевезеннях сідають та сходять на попередньо визначених місцях для зупинки.
"Човникові перевезення" - означає перевезення, коли повторюються рейси в прямому та зворотному напрямках, при яких попередньо сформовані групи пасажирів перевозяться від місця відправлення до місця призначення. Кожна група складається з пасажирів, які розпочинали поїздку та повертаються на місце відправлення зворотним рейсом. Місце відправлення та місце прибуття - означають відповідно місце, в якому починається подорож та в якому вона закінчується.
Перша зворотна подорож та остання початкова в серії човникових перевезень мають бути порожніми.
На човникові перевезення не впливає факт, коли пасажири зворотну подорож здійснюють з іншою групою, рівно як і те, що перша початкова та остання зворотна подорож здійснюються порожніми.
Човникові перевезення, при яких не менше 80 відсотків пасажирів забезпечуються проживанням, при необхідності з харчуванням або без нього, називаються "човникові із розміщенням".
"Нерегулярні перевезення" - означає всі інші види перевезення пасажирів, які не підпадають під визначення "регулярні пасажирські перевезення" чи під визначення "човникові перевезення". Частота та кількість перевезень не впливає на їх класифікацію як нерегулярних перевезень.
Частина II
Перевезення пасажирів
Стаття 3
Регулярні перевезення
1. Регулярні перевезення пасажирів здійснюються автобусом на підставі дозволів, що видаються Компетентним органом в країні відправлення, призначення або транзиту.
2. Заявку на видачу дозволу потрібно подати до Компетентного органу країни перевізника. У разі схвалення заявки цим органом, дозвіл передається Компетентному органу іншої Договірної Сторони.
3. Змішана Комісія, яка засновується згідно статті 13 цієї Угоди, приймає рішення щодо форми подання заявки на видачу дозволу, терміну дії дозволу та інших необхідних для цього документів.
4. Зміни умов виконання та скасування перевезень здійснюватимуться згідно процедури, наведеної в пункті 2 цієї статті.
Стаття 4
Нерегулярні перевезення
1. Нерегулярні перевезення та човникові перевезення із розміщенням здійснюються автобусом на підставі дозволів, які видаються Компетентним органом країни Договірної Сторони.
2. Дозвіл не потрібен для таких видів перевезень:
а) коли певний транспортний засіб використовується для перевезення певної групи пасажирів протягом поїздки і повертається до місця відправлення (тури з "зачиненими дверима");
б) коли транспортний засіб здійснює перевезення групи пасажирів до місця призначення, а в зворотному напрямку повертається порожнім.
3. Змішана Комісія або Компетентні органи Договірних Сторін щорічно узгоджують контингент дозволів на нерегулярні перевезення пасажирів.
4. Нерегулярні перевезення та човникові перевезення із розміщенням, які здійснюються без дозволів, повинні мати контрольний документ. Умови користування та зміст контрольного документа затверджує Змішана Комісія.
Стаття 5
Загальні положення для пасажирських перевезень
1. Дозволи на перевезення видаються на ім'я перевізника та не можуть бути передані іншому перевізникові.
2. Здійснення каботажу забороняється.
Місцеві подорожі, що організуються для групи пасажирів, яких привіз в це місце певний перевізник, не вважаються каботажними, якщо пасажири внесені до подорожнього листа.
Частина III
Вантажні перевезення
Стаття 6
Дозвільна система
1. За винятком перевезень, що передбачені в статті 7 цієї Угоди, перевізники кожної з Договірних Сторін можуть здійснювати перевезення вантажів на підставі дозволів, а саме:
а) перевезення між територіями країн обох Договірних Сторін;
б) перевезення в/з третіх країн;
в) транзитні перевезення.
2. Каботаж дозволяється тільки у разі спеціального вповноваження країн Договірних Сторін.
Стаття 7
Перевезення без дозволів
1. Дозволи не потрібні для таких видів перевезень:
а) перевезення транспортним засобом, загальна вага якого, включаючи причіп, не перевищує 6 тонн або допустима вантажність якого, включаючи причіп, не перевищує 3,5 тонни;
б) перевезення пошкоджених транспортних засобів або тих, що вийшли з ладу, або перевезення відремонтованих транспортних засобів;
................Перейти до повного тексту