1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 жовтня 2018 р. № 798
Київ
Про затвердження Порядку реєстрації паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пунктах пропуску через державний кордон
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 444 від 08.05.2019 )
Відповідно до статті 24 Закону України "Про прикордонний контроль" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок реєстрації паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пунктах пропуску через державний кордон, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 29
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 жовтня 2018 р. № 798
ПОРЯДОК
реєстрації паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пунктах пропуску через державний кордон
1. Цей Порядок визначає механізм здійснення реєстрації паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пунктах пропуску через державний кордон (далі - пункти пропуску).
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
1) реєстрація паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пункті пропуску (далі - реєстрація паспортних документів) - проставлення в паспортному документі або імміграційній картці іноземця або особи без громадянства чи в інших документах, передбачених законодавством, відмітки "В’їзд", внесення відомостей про іноземця або особу без громадянства, їх паспортних даних до відповідного реєстру;
2) реєстр - база даних "Відомості про осіб, які перетнули державний кордон України".
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про прикордонний контроль" та " Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства".
3. У пунктах пропуску здійснюється реєстрація паспортних документів іноземців та осіб без громадянства, які в’їжджають в Україну, крім осіб, які відповідно до частин четвертої та п’ятої статті 16 Закону України "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства" звільняються від реєстрації або паспортні документи яких реєструються в МЗС та його представництвах.
4. Реєстрація паспортних документів проводиться:
1) у разі в’їзду іноземців, які є громадянами держав з візовим порядком в’їзду, або осіб без громадянства - на строк, зазначений у візовій інформаційно-телекомунікаційній системі, а в разі відсутності такої інформації - відповідно до відомостей, зазначених у візовій етикетці;
2) у разі в’їзду іноземців, які є громадянами держав з безвізовим порядком в’їзду, - на строк не більше ніж 90 днів протягом 180 днів, якщо інший строк не визначено міжнародними договорами України;

................
Перейти до повного тексту