1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 2 липня 2025 р. № 796
Київ
Про реалізацію експериментального проекту щодо створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та надання його в оренду
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися із пропозицією Міністерства розвитку громад та територій про реалізацію протягом двох років з дня набрання чинності цією постановою експериментального проекту щодо створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та надання його в оренду (далі - експериментальний проект).
2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту щодо створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та надання його в оренду, що додається.
3. Установити, що:
1) фінансування експериментального проекту здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів, а також у разі залучення кредитних і грантових коштів, коштів міжнародної технічної допомоги в рамках програм допомоги і грантів урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ, інших джерел, не заборонених законодавством;
2) під час реалізації експериментального проекту не застосовуються:
постанова Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 р. № 470 "Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР" (ЗП УРСР, 1984 р., № 12, ст. 80);
постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2008 р. № 682 "Деякі питання реалізації Закону України "Про житловий фонд соціального призначення" (Офіційний вісник України, 2008 р., № 56, ст. 1885);
показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, визначені Міністерством розвитку громад та територій.
4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування:
1) взяти участь у реалізації експериментального проекту;
2) не менше 10 відсотків створеного фонду муніципального (соціального) орендного житла передбачати для проживання:
внутрішньо переміщених осіб похилого віку, які проживали на територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Міністерством розвитку громад та територій, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, чи житлове приміщення яких знищено або пошкоджено (до ступеня, непридатного для проживання);
сімей, у складі яких є особа/особи з інвалідністю (дитина/діти з інвалідністю);
сімей, у складі яких є особи, які за станом здоров’я потребують постійного стороннього догляду, підтриманого проживання;
сімей, до яких хоча б одна дитина з числа дітей-сиріт або дітей, позбавлених батьківського піклування, або дітей, які залишилися без батьківського піклування, влаштована на виховання, а також багатодітних сімей, в яких на момент звернення та під час отримання житлової субсидії проживають троє і більше дітей, та у яких хоча б одна дитина перебуває під опікою/піклуванням;
3) решту відсотків створеного фонду муніципального (соціального) орендного житла передбачати для проживання осіб, визначених Порядком реалізації експериментального проекту щодо створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та надання його в оренду, затвердженим цією постановою.
5. Міністерству розвитку громад та територій не пізніше ніж через два місяці після завершення реалізації експериментального проекту подати Кабінетові Міністрів України:
звіт про результати реалізації експериментального проекту;
пропозиції щодо внесення змін до законодавчих актів.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 71


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 липня 2025 р. № 796
ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту щодо створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та надання його в оренду
1. Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту щодо створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та надання його в оренду (далі - експериментальний проект).
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
1) фонд муніципального (соціального) орендного житла - сукупність квартир у багатоквартирних житлових будинках, збудованих у рамках експериментального проекту;
2) оператор житла - юридична особа комунальної форми власності, яка здійснює управління муніципальним (соціальним) орендним житлом або будівництво та управління таким житлом;
3) орендар муніципального (соціального) орендного житла - особа, що є громадянином України, якій надано в користування квартиру із фонду муніципального (соціального) орендного житла в рамках реалізації експериментального проекту та з якою укладено договір оренди муніципального (соціального) орендного житла відповідно до цього Порядку;
4) отримувач муніципального (соціального) орендного житла - особа, що є громадянином України, яка відповідає вимогам, встановленим цим Порядком, і претендує на отримання для проживання квартири із фонду муніципального (соціального) орендного житла в рамках експериментального проекту;
5) муніципальне (соціальне) орендне житло - квартира в багатоквартирному житловому будинку, збудована в рамках експериментального проекту, що включена до фонду муніципального (соціального) орендного житла.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про житлово-комунальні послуги" і "Про регулювання містобудівної діяльності".
3. Метою експериментального проекту є створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та запровадження механізму надання такого житла в оренду на території України (крім тимчасово окупованих Російською Федерацією територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінрозвитку, для яких не визначена дата завершення тимчасової окупації).
4. Строк реалізації експериментального проекту становить два роки.
5. Координаторами експериментального проекту є Мінрозвитку та Агентство відновлення.
6. Незалежний нагляд за використанням коштів, спрямованих на створення фонду муніципального (соціального) орендного житла та надання його в оренду, здійснюється партнером із розвитку (або уповноваженим ним виконавцем), якого залучає Мінрозвитку на підставі відповідної угоди (меморандуму).
7. Учасниками експериментального проекту є:
Мінрозвитку;
Агентство відновлення;
служби відновлення та розвитку інфраструктури в областях;
органи місцевого самоврядування (за згодою);
військові адміністрації населених пунктів, начальники яких здійснюють повноваження голів органів місцевого самоврядування відповідного населеного пункту (далі - військові адміністрації населених пунктів).
Орган місцевого самоврядування/військова адміністрація населеного пункту дає згоду на участь у реалізації експериментального проекту шляхом прийняття відповідного рішення та підписання угоди (меморандуму) про участь у реалізації експериментального проекту із Мінрозвитку та Агентством відновлення.
Для участі в експериментальному проекті органи місцевого самоврядування/військові адміністрації населених пунктів надсилають в електронній або паперовій формі звернення до Агентства відновлення із зазначенням інформації:
про наявність земельної ділянки для будівництва муніципального (соціального) орендного житла із можливістю зміни її цільового призначення (у разі необхідності);
про наявність містобудівної документації на місцевому рівні, зокрема діючого генерального плану населеного пункту та/або комплексного плану просторового розвитку території громади, що включає в себе резерв під проектну багатоквартирну житлову забудову;
про наявність інфраструктури (розташування земельної ділянки в зоні доступності до об’єктів соціальної інфраструктури, зокрема закладів загальної середньої освіти, дошкільних установ, медичних закладів, громадського транспорту, закладів соціального захисту населення та адміністративних установ);
про наявність інженерних комунікацій для підключення об’єкта будівництва до електропостачання, водопостачання, газопостачання, водовідведення та електронних комунікаційних мереж;
про наявність можливостей для співфінансування будівництва із місцевого бюджету або готовність залучати інші джерела фінансування, зокрема міжнародні гранти, кошти донорів, інвестиції;
про кількість внутрішньо переміщених осіб та інших категорій осіб, які проживають у відповідній територіальній громаді та перебувають на соціальному квартирному обліку або обліку громадян, що потребують надання житлового приміщення із фондів житла, призначеного для тимчасового проживання відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 31 березня 2004 р. № 422 "Про затвердження Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання та Порядку надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання" (Офіційний вісник України, 2004 р., № 14, ст. 970) і від 29 квітня 2022 р. № 495 "Деякі заходи з формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 39, ст. 2083).
8. Джерелами фінансування експериментального проекту є кошти місцевих бюджетів, а також у разі залучення кредитні і грантові кошти, кошти міжнародної технічної допомоги в рамках програм допомоги і грантів урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ, інші джерела, не заборонені законодавством.
З метою підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів і виконання програм публічних інвестицій у рамках експериментального проекту публічні інвестиції залучаються відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
Співфінансування із місцевих бюджетів передбачається для сплати податку на додану вартість на розроблення проектної документації, закупівлю послуг технічного нагляду в розмірі не більше одного відсотка загальної кошторисної вартості.
Муніципальне (соціальне) орендне житло, побудоване в рамках експериментального проекту, - об’єкти комунальної власності, що використовуються виключно з метою надання такого житла в оренду відповідно до умов експериментального проекту.
Муніципальне (соціальне) орендне житло, побудоване в рамках експериментального проекту, не підлягає піднайму, приватизації, продажу, даруванню, викупу та заставі.
9. Для реалізації експериментального проекту Агентство відновлення:
1) рекомендує органам місцевого самоврядування/військовим адміністраціям населених пунктів перелік проектів повторного використання у будівництві для використання під час будівництва муніципального (соціального) орендного житла та забезпечує оприлюднення такого переліку у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних;
2) забезпечує проведення моніторингу за станом реалізації експериментального проекту та інформування Мінрозвитку щокварталу.
10. Органи місцевого самоврядування/військові адміністрації населених пунктів є замовниками будівництва муніципального (соціального) орендного житла.
Для реалізації експериментального проекту органи місцевого самоврядування/військові адміністрації населених пунктів забезпечують:
формування переліку потреб територіальної громади в муніципальному (соціальному) орендному житлі із урахуванням абзацу чотирнадцятого пункту 7 цього Порядку;
реалізацію прав і виконання обов’язків замовника будівництва муніципального (соціального) орендного житла;
будівництво муніципального (соціального) орендного житла;
визначення операторів житла, що провадять діяльність на території відповідної територіальної громади;
здійснення заходів із відведення земельних ділянок для нового будівництва муніципального (соціального) орендного житла;
організацію та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення нового будівництва муніципального (соціального) орендного житла;
підключення об’єкта будівництва муніципального (соціального) орендного житла до інженерних мереж і в разі наявної можливості до електронних комунікаційних мереж;
надання муніципального (соціального) орендного житла отримувачам муніципального (соціального) орендного житла;
формування переліку муніципального (соціального) орендного житла;
застосування проектів повторного використання у будівництві, рекомендованих Агентством відновлення, або проектних рішень для повторного використання у будівництві чи проектів, реалізованих на території відповідної територіальної громади.
11. Будівництво муніципального (соціального) орендного житла в рамках експериментального проекту здійснюється відповідно до законодавства.
Органи місцевого самоврядування/військові адміністрації населених пунктів виконують функції замовника будівництва муніципального (соціального) орендного житла безпосередньо або можуть доручити вчинення дій, спрямованих на виконання функцій замовника будівництва, на підставі та в межах, встановлених договором доручення, відповідно до законодавства.
12. Закупівля товарів, робіт і послуг у рамках реалізації експериментального проекту здійснюється відповідно до закону.
13. Муніципальне (соціальне) орендне житло має відповідати вимогам будівельних норм, зокрема вимогам ДБН В.2.2-15:2019 "Житлові будинки. Основні положення" до житла II категорії, ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення" і мати у своєму складі протирадіаційні укриття та/або споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційних укриттів згідно з вимогами ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту".
У муніципальному (соціальному) орендному житлі, побудованому в рамках експериментального проекту, внутрішні опоряджувальні роботи виконуються в повному обсязі.
Органи місцевого самоврядування/військові адміністрації населених пунктів можуть встановлювати додаткові вимоги до муніципального (соціального) орендного житла.
14. Проектна документація на будівництво муніципального (соціального) орендного житла може розроблятися із застосуванням проектів повторного використання у будівництві або проектних рішень для повторного використання у будівництві. Розроблення проектної документації та здійснення експертизи в цьому випадку проводиться відповідно до Порядку розроблення, здійснення експертизи та застосування проектів повторного використання у будівництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 жовтня 2022 р. № 1160 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 83, ст. 5108).
15. Отримувачі муніципального (соціального) орендного житла мають відповідати одночасно всім зазначеним критеріям:
1) не мають власного житлового приміщення загальною площею більше ніж 13,65 кв. метра на кожну особу із складу сім’ї, розташованого на території, не включеній до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінрозвитку, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, чи в яких житлове приміщення незалежно від розміру загальної площі знищено або пошкоджено (до ступеня, непридатного для проживання) і відомості про таке приміщення внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, або щодо такого приміщення наявні акт комісійного обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації, та/або звіт із технічного обстеження, складені відповідно до Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. № 473 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 37, ст. 1981);
2) у складі сім’ї є особи, які працюють/служать та/або зареєстровані як фізична особа - підприємець/перебувають на обліку фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, і провадять відповідну діяльність не менше шести місяців; а також особи, які не працюють/не служать або які зареєстровані в Державній службі зайнятості як безробітні чи перебувають на обліку як такі, що шукають роботу, і мають дохід за інформацією ДПС, Пенсійного фонду України, Державної служби зайнятості;
3) середньомісячний сукупний дохід сім’ї є меншим від суми, визначеної за формулою:
Д = Всер х Кper х Sнорм х Кс х Кд,
де Д - максимальний розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї, гривень;
Всер - середній розмір орендної плати за 1 кв. метр муніципального (соціального) орендного житла, гривень;
Кper - коригувальний коефіцієнт, який враховує відмінність розмірів орендної плати за 1 кв. метр залежно від регіонального розташування квартири, наведений у додатку 1;
Sнорм - нормативна площа муніципального (соціального) орендного житла на 1 особу, яка становить 13,65 кв. метра загальної площі на одну особу;
Кс - кількість членів сім’ї;
Кд - коефіцієнт дохідності, що дорівнює 3.
Середній розмір орендної плати за 1 кв. метр муніципального (соціального) орендного житла визначається шляхом ділення плати за оренду однокімнатної квартири по Україні, за даними Держстату станом на січень поточного року, які оприлюднюються на офіційному веб-сайті Держстату, на соціальну норму житла, встановлену в розмірі 35,22 кв. метра.
Період, за який враховуються доходи, становить шість місяців, що передує місяцю, в якому розглядається питання про встановлення відповідності критеріям.
Під час обчислення середньомісячного сукупного доходу не враховується щорічна державна грошова допомога, яку отримує особа або один із членів її сім’ї, щодо якої встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України.
Розрахунок середньомісячного доходу для осіб, які отримували хоча б один із таких видів доходу, як: стипендія, допомога при народженні (усиновленні) дитини, допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога по догляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу, допомога особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, державна соціальна допомога малозабезпеченій сім’ї, - здійснюється шляхом ділення загальної суми сукупного доходу за період, за який враховуються доходи, на кількість місяців, у яких його отримано.
У разі коли на час встановлення відповідності критерію допустимого середньомісячного сукупного доходу сім’ї особа є непрацюючим пенсіонером, що в останньому місяці періоду, за який враховуються доходи, не мав інших доходів, крім пенсії, її середньомісячний сукупний дохід розраховується із урахуванням розміру нарахованої пенсії за місяць, що передує місяцю, попередньому до місяця встановлення відповідності такому критерію.
До середньомісячного сукупного доходу осіб враховуються доходи відповідно до Порядку обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 632 "Деякі питання виплати державної соціальної допомоги" (Офіційний вісник України, 2020 р., № 61, ст. 1981).
Члени сім’ї визначаються відповідно до Бюджетного кодексу України та Сімейного кодексу України.
16. Отримувачами муніципального (соціального) орендного житла можуть бути:
1) за соціальною ознакою:
внутрішньо переміщені особи;
особи, що зазнали домашнього насильства або жорстокого поводження в сім’ї (крім особи кривдника) та можуть підтвердити цей факт;
діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, після завершення перебування у відповідних закладах для таких дітей, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім’ї або завершення строку піклування над такими дітьми, а також особи з їх числа - у разі відсутності в них у власності житла;
дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім’ї;
багатодітні сім’ї;
сім’ї з дітьми до 3-х років;
особи з інвалідністю (разом із членами їх сімей) та сім’ї, у складі яких є дитина/діти з інвалідністю;
особи, які за станом здоров’я потребують постійного стороннього догляду, підтриманого проживання, або мають у складі сім’ї таку особу;
2) ветерани війни (разом із членами їх сімей):
учасники бойових дій відповідно до пунктів 19-25 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
особи з інвалідністю внаслідок війни відповідно до абзацу третього пункту 4 і пунктів 11-16 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
3) члени сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України;
4) особи, щодо яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, після їх звільнення або мають у складі сім’ї таку особу;
5) особи за професійною ознакою:
медичні працівники закладів охорони здоров’я державної або комунальної форми власності, що розташовані на території відповідної територіальної громади;
педагогічні, науково-педагогічні, наукові працівники закладів освіти державної або комунальної форми власності, що розташовані на території відповідної територіальної громади;
працівники підприємств житлово-комунального господарства державної або комунальної форми власності, що розташовані на території відповідної територіальної громади;
соціальні працівники;
військовослужбовці.
Внутрішньо переміщені особи є отримувачами муніципального (соціального) орендного житла в межах території перебування на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.
Для участі в експериментальному проекті внутрішньо переміщені особи та інші категорії осіб (крім осіб, які потребують соціальних послуг з догляду, підтриманого проживання), зазначені в цьому пункті, не повинні одержувати допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 332 "Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1418; 2023 р., № 69, ст. 3990), зокрема шляхом відмови від такої допомоги, або отримувати грошову компенсацію за найм (оренду) житлових приміщень відповідно до Порядку виплати грошової компенсації особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за найм (оренду) ними житлових приміщень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 березня 2025 р. № 252 "Деякі питання виплати грошової компенсації особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за найм (оренду) ними житлових приміщень" (Офіційний вісник України, 2025 р., № 28, ст. 1849).
17. Органами місцевого самоврядування/військовими адміністраціями населених пунктів із урахуванням вимог законодавчих актів можуть додатково до зазначених у пункті 16 цього Порядку визначатися інші категорії осіб - отримувачів муніципального (соціального) орендного житла, яким воно може надаватися в оренду виходячи із потреби територіальних громад. До цих категорій застосовуються критерії, визначені пунктом 15 цього Порядку.
18. Орган місцевого самоврядування/військова адміністрація населеного пункту проводить аналіз потреб у забезпеченні муніципальним (соціальним) орендним житлом внутрішньо переміщених осіб та інших категорій осіб, які відповідають вимогам цього Порядку, для встановлення пріоритету надання такого житла із урахуванням:
строку, протягом якого внутрішньо переміщені особи та інші категорії осіб перебувають на обліку у виконавчому органі для отримання житла;
належності до категорії або кількох категорій, визначених пунктом 16 цього Порядку.
У разі коли отримувачами муніципального (соціального) орендного житла є особи, які відповідають одночасно кільком категоріям, визначеним пунктом 16 цього Порядку, то пріоритетне право на отримання такого житла має особа, що сукупно має найбільшу кількість таких відповідностей.
У разі коли отримувачі муніципального (соціального) орендного житла одночасно відповідають одній і тій самій категорії або однаковій кількості категорій, визначених пунктом 16 цього Порядку, пріоритет для отримання муніципального (соціального) орендного житла має особа, строк перебування якої на соціальному квартирному обліку або обліку громадян, що потребують надання житлового приміщення із фондів житла, призначеного для тимчасового проживання, у територіальній громаді (адміністративно-територіальній одиниці) є більш тривалим.
Інформація про перелік муніципального (соціального) орендного житла та надання такого житла в оренду оприлюднюється на офіційних веб-сайтах органів місцевого самоврядування/військових адміністрацій населених пунктів, операторів житла із дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних не пізніше п’яти робочих днів з дати укладення договору оренди муніципального (соціального) орендного житла, а також у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.
19. Орган місцевого самоврядування/військова адміністрація населеного пункту та/або оператор житла визначає відповідність внутрішньо переміщених осіб та інших категорій осіб вимогам цього Порядку на підставі:
1) копій документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України повнолітніх членів сім’ї;
2) у разі відсутності в документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, відомостей про задеклароване/зареєстроване місце проживання - витягу із реєстру територіальної громади (крім осіб, місце проживання яких зареєстроване на територіях активних бойових дій або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінрозвитку, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації);
3) копії реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
4) копії документа, що підтверджує право власності або користування житлом (крім випадків, коли таке право власності або користування зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно) (крім житла, розташованого на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінрозвитку, для яких не визначена дата завершення тимчасової окупації);
5) відомостей про трудову діяльність із реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та відомостей із Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та нарахованих податків і зборів отримувача муніципального (соціального) орендного житла та повнолітніх членів його сім’ї, а також інших документів, що підтверджують доходи;
6) документів, що підтверджують родинні стосунки між отримувачем муніципального (соціального) орендного житла та членами його сім’ї;
7) копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб" (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 70, ст. 2312) отримувача та членів його сім’ї (подається внутрішньо переміщеними особами);
8) копії довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності або витягу із рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (для осіб з інвалідністю - подається в разі потреби);
9) копії медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років (у разі потреби);
10) витягу із Єдиного державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі (у разі потреби);
11) електронного посвідчення ветерана, що підтверджує статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, або копії посвідчення встановленого зразка згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 р. № 302 "Про порядок виготовлення та видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів" (ЗП України, 1994 р., № 9, ст. 218; Офіційний вісник України, 2018 р., № 68, ст. 2294; 2025 р., № 48, ст. 3286), або витягу із Єдиного державного реєстру ветеранів війни, оформленого відповідно до вимог пункту 15 Положення про Єдиний державний реєстр ветеранів війни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 700 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 66, ст. 2262).
20. Електронна інформаційна взаємодія, передбачена цим Порядком, здійснюється засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" відповідно до вимог Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 "Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів" (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216; 2023 р., № 11, ст. 721).

................
Перейти до повного тексту