- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
м. Київ | N 796 24 вересня 2010 року |
( Розпорядження скасовано на підставі Розпорядження
Голови ВР
N 876 від 12.10.2010 )
Про внесення змін до Положення про Апарат Верховної Ради України
До законодавчого врегулювання питання діяльності Апарату Верховної Ради України внести зміни до Положення про Апарат Верховної Ради України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 14 березня 2006 року
N 217, виклавши його в новій редакції (додається).
Голова Верховної Ради України | В.ЛИТВИН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням Голови Верховної Ради України
від 24 вересня 2010 року N 796
ПОЛОЖЕННЯ
про Апарат Верховної Ради України
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Апарат Верховної Ради України (далі - Апарат) є органом, який здійснює правове, наукове, організаційне, документальне, інформаційне, кадрове, фінансово-господарське, матеріально-технічне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Верховної Ради України, народних депутатів України.
2. Апарат у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, розпорядженнями Голови Верховної Ради України та Керівника Апарату, іншими нормативно-правовими актами.
3. До складу Апарату входять його структурні підрозділи: головні управління, управління, відділи, секретаріати Голови Верховної Ради України та його заступників, секретаріати комітетів Верховної Ради України, Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації, секретаріати депутатських фракцій, коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, інші структурні підрозділи.
4. Структура Апарату Верховної Ради України, його гранична чисельність відповідно до пункту 35 статті
85 Конституції України затверджуються Верховною Радою України.
5. Штатний розпис Апарату та чисельність працівників структурних підрозділів затверджує в установленому порядку Голова Верховної Ради України.
6. Апарат є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
II. ПРАВОВЕ І НАУКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
7. У сфері правового і наукового забезпечення на Апарат покладаються такі завдання:
підготовка матеріалів, пов'язаних з розробкою законопроектів і законодавчих пропозицій;
розробка або участь в розробці за дорученням керівництва Верховної Ради України проектів законодавчих актів, актів комітетів і комісій Верховної Ради України;
експертиза законопроектів, що вносяться до Верховної Ради України суб'єктами права законодавчої ініціативи, організація наукової експертизи в наукових установах; експертиза актів законодавства щодо їх відповідності
Конституції України і законам України;
участь у доопрацюванні проектів законодавчих актів після першого, другого і наступних читань;
візування законопроектів, що подаються на розгляд Верховної Ради України у другому та наступних читаннях;
здійснення контролю за підготовкою проектів законів та інших актів Верховної Ради України щодо їх юридичного і редакційного оформлення;
подання наукової та правової допомоги комітетам і комісіям Верховної Ради України в підготовці законопроектів, консультування народних депутатів України з цих питань; організація систематизованого обліку законодавства;
підготовка відповідних довідкових та науково-аналітичних матеріалів з питань, що розглядаються Верховною Радою України;
здійснення аналізу практики застосування чинного законодавства з метою його вдосконалення та сприяння реалізації функції парламентського контролю Верховною Радою України та її органами;
оцінка макроекономічної політики та бюджету, податкового законодавства, визначення наслідків внесення змін до законодавства з цих питань;
розробка на основі аналізу практики застосування законодавства України прогнозів розвитку його відповідних галузей;
здійснення взаємовідносин з органами правосуддя щодо відповідності актів Верховної Ради України
Конституції України та законам України;
забезпечення представництва Верховної Ради України в Конституційному Суді України та інших судових органах при розгляді справ;
підготовка наукових висновків з питань європейської інтеграції та міжнародних відносин;
встановлення та розвиток зв'язків з відповідними службами парламентів зарубіжних країн з питань парламентського права, розвитку і вдосконалення законодавства, законопроектної роботи, обміну досвідом; підготовка узагальнюючих матеріалів і пропозицій для Верховної Ради України;
здійснення експертизи пропозицій Президента України щодо прийнятих Верховною Радою України законів;
роз'яснення положень законодавчих актів за зверненнями народних депутатів України, органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, громадян, підприємств, установ, організацій;
підготовка за дорученням керівництва Верховної Ради України висновків з окремих правових питань.
III. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
8. На Апарат покладаються такі завдання у сфері організаційного забезпечення:
організаційне забезпечення реалізації Верховною Радою України своїх конституційних повноважень;
реєстрація законопроектів, внесених на розгляд Верховної Ради України суб'єктами права законодавчої ініціативи, ведення бази даних та контроль за їх проходженням у комітетах Верховної Ради України і Спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації;
підготовка за пропозиціями суб'єктів права законодавчої ініціативи та комітетів Верховної Ради України і Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації проектів перспективних і поточних планів законопроектної роботи Верховної Ради України, проектів порядку денного сесії та розкладу пленарних засідань сесії Верховної Ради України, аналітичних матеріалів про стан їх реалізації;
забезпечення діяльності комітетів Верховної Ради України і Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації та надання їм організаційно-інформаційної і консультативно-методичної допомоги в процесі розробки та опрацювання внесених на розгляд законопроектів, оформленні прийнятих Верховною Радою України актів, а також забезпечення взаємодії комітетів Верховної Ради України в процесі законотворення;
організаційно-методичне забезпечення роботи зареєстрованих у Верховній Раді України депутатських фракцій;
сприяння налагодженню взаємодії з питань законопроектної роботи, комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій з Адміністрацією Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, науковими і громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування;
надання консультативної та організаційної допомоги народним депутатам України, комітетам Верховної Ради України і Спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації у виконанні планів законопроектної роботи, доопрацюванні законопроектів;
методичне і організаційне забезпечення підготовки та проведення пленарних засідань Верховної Ради України, засідань комітетів Верховної Ради України і Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації;
забезпечення народних депутатів України законопроектами та інформаційними матеріалами з питань, що вносяться на розгляд Верховної Ради України;
облік та узагальнення пропозицій і зауважень, висловлених при обговоренні законопроектів та інших питань на засіданнях Верховної Ради України, а також пропозицій і зауважень, що надходять до проектів актів, опублікованих для всенародного обговорення;
забезпечення разом з відповідними комітетами, депутатськими фракціями підготовки "години запитань до Уряду" та парламентських слухань у Верховній Раді України;
організація системи навчання і стажування народних депутатів України, забезпечення взаємодії депутатських фракцій з комітетами у цих питаннях;
здійснення взаємодії з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування у підготовці питань, що вносяться на розгляд Верховної Ради України, її комітетів і Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації;
надання організаційно-методичної допомоги місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування у здійсненні заходів щодо підготовки та проведення виборів народних депутатів України і виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, референдумів; підготовка та узагальнення інформації про хід виборчих кампаній, підсумки виборів та місцевих референдумів;
підготовка матеріалів, пов'язаних з вирішенням питань адміністративно-територіального устрою України, ведення автоматизованої системи "Адміністративно-територіальний устрій України";
організація обліку даних про кількість і склад територіальних громад та органів місцевого самоврядування, надання їм методичної допомоги;
підготовка відповідних аналітичних матеріалів про стан виконання доручень, що містяться в актах Верховної Ради України та її органів;
організація контролю за додержанням термінів розгляду запитів народних депутатів України та виконання доручень, що містяться в актах Верховної Ради України, а також даних на її засіданнях комітетам Верховної Ради України і Спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації, Кабінету Міністрів України, міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади;
організаційне забезпечення проведення у Верховній Раді України нарад, зустрічей та інших заходів;
організація прийому громадян, розгляд їх пропозицій, заяв і скарг, що надходять до Верховної Ради України та її органів, вивчення і узагальнення питань, які порушуються громадянами у зверненнях, внесення пропозицій щодо їх вирішення;
організаційне забезпечення планування та проведення мобілізаційної підготовки у Верховній Раді України на особливий період та на випадок стихійного лиха, аварій та катастроф у мирний час.
IV. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
9. На Апарат покладаються такі завдання у сфері документального забезпечення:
документальне обслуговування Верховної Ради України, її комітетів і комісій, депутатських фракцій, коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, опозиційного уряду;
оформлення законодавчих актів, прийнятих Верховною Радою України, передача їх на підпис Голові Верховної Ради України та Президенту України, розсилка в установленому порядку підписаних актів Верховної Ради України;
забезпечення опублікування зазначених актів Верховної Ради України та інших офіційних матеріалів та надання інформації щодо проходження підписаних законодавчих актів Управлінню комп'ютеризованих систем Апарату, занесення цієї інформації на веб-сайт Верховної Ради України;
складання протоколів засідань Верховної Ради України та засідань Погоджувальної ради депутатських фракцій у Верховній Раді України;
................Перейти до повного тексту