- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
УГОДА
МІЖ КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ І УРЯДОМ ТУРКМЕНИСТАНУ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО І ВЗАЄМОДОПОМОГУ З ПИТАНЬ ДОДЕРЖАННЯ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА
( Угоду затверджено Постановою КМ
N 1389 від 25.10.2001 )
Кабінет Міністрів України і Уряд Туркменистану, які надалі іменуються Сторонами.
виходячи з важливості міжнародного співробітництва і взаємодопомоги з питань додержання податкового законодавства і бажаючи з цією метою надавати один одному якомога більш широке сприяння, домовились про таке:
Стаття 1
Визначення термінів
Для цілей цієї Угоди терміни, що вживаються, означають:
"податкове законодавство" - сукупність юридичних норм, що встановлюють види податків і порядок їх справляння на території даної Сторони і регулюють відносини, пов'язані з виникненням, зміною та припиненням податкових зобов'язань:
"порушення податкового законодавства" - протиправна дія або бездіяльність, яка виявляється у невиконанні або неналежному виконанні платником податків зобов'язань перед бюджетом, за яку законодавством Сторони встановлена юридичну відповідальність:
"компетентні податкові органи":
стосовно України - Державна податкова адміністрація України:
стосовно Туркменистану - Головна державна податкова служба Туркменистану:
"податкова служба, що запитує" - компетентний податковий орган Сторони, який робить запит про надання допомоги з податкових питань (надалі - запит про сприяння):
"податкова служба, яку запитують" - компетентний податковий орган Сторони, який одержує запит про сприяння.
Стаття 2
Сфера дії Угоди
Сторони через компетентні податкові органи з метою забезпечення належного виконання податкового законодавства здійснюють взаємне сприяння:
у запобіганні та припиненні порушень податкового законодавства;
у наданні інформації про додержання податкового законодавства юридичними та фізичними особами;
у наданні інформації про національні податкові системи і поточні зміни податкового законодавства;
у створенні і функціонуванні комп'ютерних систем, що забезпечують роботу податкових органів;
в організації роботи з платниками податків і податковими органами, включаючи розробку методичних рекомендацій по забезпеченню контролю за додержанням податкового законодавства;
у галузі навчання кадрів і обміну спеціалістами;
з інших питань, які потребують спільних дій.
Положення цієї Угоди не перешкоджають співробітництву компетентних податкових органів згідно з іншими угодами, укладеними між Сторонами.
Стаття 3
Форма і зміст запиту про сприяння
Запит про сприяння направляється у письмовому вигляді з додатком необхідних для його розгляду документів. У надзвичайній ситуації запит про сприяння може бути зроблено в усній формі з подальшим його письмовим підтвердженням у можливо короткі терміни.
Запит про сприяння повинен включати:
найменування податкової служби, що запитує;
найменування податкової служби, яку запитують;
мету і причину запиту;
назву (ім'я) та адресу платника податку, стосовно якого робиться запит;
стислий виклад суті запиту і пов'язаних з ним юридичних обставин із зазначенням періоду, що розглядається, і конкретних видів податків.
Податкова служба, яку запитують, має право зажадати додаткову інформацію щодо отриманого запиту про сприяння.
Запит на одержання інформації та відповідь на нього складаються російською мовою.
Стаття 4
Порядок виконання запиту про сприяння
Компетентні податкові органи надають один одному допомогу згідно з національним законодавством і в межах своєї компетенції.
Податкова служба, що запитує, може бути за її проханням сповіщена про час і місце проведення дій, здійснюваних на виконання запиту про сприяння, а її представники при додатковому узгодженні можуть бути присутніми при їх проведенні.
................Перейти до повного тексту