1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 серпня 2019 р. № 779
Київ
Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 765 від 21.07.2021 )
Відповідно до абзацу сьомого частини другої статті 18 Закону України "Про позашкільну освіту" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти, що додається.
2. Міністерству освіти і науки з урахуванням пропозицій Міністерства культури, Міністерства молоді та спорту розробити та затвердити у шестимісячний строк Порядок реєстрації здобувачів позашкільної освіти з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 серпня 2019 р. № 779
ПОРЯДОК
організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти
( У тексті Порядку слово "дитини" замінено словом "особи" згідно з Постановою КМ № 765 від 21.07.2021 )
1. Цей Порядок визначає вимоги до організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти незалежно від підпорядкування, типу та форми власності з метою забезпечення рівних прав та можливостей осіб з особливими освітніми потребами на якісну позашкільну освіту, розвитку їх здібностей та обдарувань з урахуванням індивідуальних потреб та інтересів, зокрема потреб у професійному визначенні, соціалізації та інтеграції в суспільство.
2. Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти включає забезпечення:
безперешкодного доступу до будівель, споруд і приміщень згідно з будівельними нормами, державними стандартами та правилами;
принципів універсального дизайну в освітньому процесі;
розумного пристосування (за потреби);
відповідної матеріально-технічної та навчально-методичної бази, у тому числі інформаційно-комунікаційними технологіями, навчально-дидактичним обладнанням та матеріалами;
допоміжними засобами навчання (за потреби);
доступності інформації в різних формах (шрифт Брайля, збільшений шрифт, електронний формат тощо);
індивідуалізації освітнього процесу для вихованців, учнів, слухачів (далі - здобувачі позашкільної освіти) з особливими освітніми потребами, зокрема складення індивідуальної програми розвитку.
3. Засновник закладу позашкільної освіти забезпечує створення у закладі позашкільної освіти інклюзивного освітнього середовища.
Керівник закладу позашкільної освіти несе відповідальність за організацію та якість інклюзивного навчання відповідно до законодавства.
4. Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до закладу позашкільної освіти відбувається за заявою повнолітньої особи або одного з батьків (законного представника) особи.

................
Перейти до повного тексту