- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 жовтня 2017 р. № 779 Київ |
Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс"
1. Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс", що додаються.
2. Визнати такою, що втратила чинність,
постанову Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 р. № 166 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету міським бюджетам мм. Дніпра, Києва, Львова та Одеси на проведення робіт, пов’язаних із створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 27, ст. 783).
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2017 р. № 779
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс"
1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" (далі - субвенція).
2. Головним розпорядником субвенції є Мінсоцполітики.
Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами (далі - розпорядники) визначаються за рішеннями відповідних рад про такі бюджети згідно із законодавством.
3. Субвенція спрямовується місцевим бюджетам згідно з
переліком міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад, що мають намір створити та забезпечити функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс", затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2017 р. № 736 "Деякі питання створення та забезпечення функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 88, ст. 2702), на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт приміщень для центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" (далі - будівництво).
4. Центри надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, у форматі "Прозорий офіс" (далі - центри) створюються з урахуванням вимог
Закону України "Про адміністративні послуги" ,
Примірного положення про центр надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 р. № 118 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 16, ст. 557),
Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 588 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 66, ст. 2396), нормативних вимог щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також за наявності:
окремого приміщення (приміщень) з обладнаними робочими місцями для адміністраторів (фронт-офіс) для прийому громадян;
окремого приміщення (приміщень) для оброблення документів з обладнаними робочими місцями для працівників (бек-офіс);
рецепції;
залу очікування (з розрахунку не менше ніж одне сидяче місце для очікування на одне робоче місце адміністратора);
туалетів для відвідувачів у приміщенні (фронт-офіс);
системи електронного управління чергою;
кімнати для дітей;
архівного приміщення;
кімнати для відпочинку (побутової кімнати), туалетів для персоналу у приміщенні (бек-офіс);
обладнаних робочих місць для адміністраторів (фронт-офіс) (робочого стола, стільця для адміністратора, стільця для відвідувача, комп’ютера, принтера, сканера);
обладнаних робочих місць для працівників (бек-офіс) (робочого стола, стільця для працівника, комп’ютера, принтера).
5. Будівництво центру здійснюється на умовах співфінансування за рахунок субвенції та власних коштів відповідного місцевого бюджету. Частка коштів місцевого бюджету не може бути менше ніж 10 відсотків загальної вартості будівництва згідно з проектно-кошторисною документацією.
6. Строк будівництва центру не може перевищувати 24 місяців з дня отримання субвенції розпорядником.
7. Для отримання субвенції місцева рада звертається до Мінсоцполітики із заявою, до якої додається:
рішення місцевої ради про створення центру та його будівнитво;
проект будівництва центру;
письмовий звіт експертної організації за результатами експертизи проекту будівництва центру.
Письмовий звіт експертної організації за результатами експертизи проекту будівництва центру повинен підтверджувати, зокрема, врахування потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
8. Місцева рада може одночасно подати декілька проектів будівництва центрів, які вона має намір створити на своїй території.
9. У заяві потрібно зазначити:
відомості про загальну вартість будівництва згідно з проектно-кошторисною документацією;
пропозиції щодо частки співфінансування за рахунок субвенції у відсотках до загальної вартості будівництва згідно з проектно-кошторисною документацією, загальної суми субвенції та обсягів фінансування в поточному і наступному фінансових роках у межах загальної суми субвенції.
10. Заяви розглядаються робочою групою, утвореною Мінсоцполітики.
11. Документи, визначені у пункті 7 цих Порядку та умов, робоча група розглядає за участю уповноваженого представника місцевої ради.
................Перейти до повного тексту