- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 серпня 2010 р. № 777 Київ |
Про затвердження Положення про освітній округ
Затвердити Положення про освітній округ, що додається.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 серпня 2010 р. № 777
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 20 січня 2016 р.
№ 79)
ПОЛОЖЕННЯ
про освітній округ
( У тексті Положення слова "округ (опорний заклад, його філії)" у всіх відмінках і формах числа замінено словами "округ, опорний заклад та його філії" у відповідному відмінку і числі згідно з Постановою КМ
№ 574 від 31.08.2016 )
1. Це Положення визначає правовий статус, порядок утворення та основні засади діяльності освітнього округу (далі - округ).
Округ - об’єднання навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту (далі - суб’єкти округу). До складу округу можуть входити навчальні заклади незалежно від типу та форми власності, у тому числі загальноосвітні навчальні заклади, що є опорними (далі - опорні заклади), та міжшкільні навчально-виробничі комбінати. До діяльності округу можуть залучатися також інші юридичні особи, їх відокремлені підрозділи.
Округ не є юридичною особою і діє на підставі рішення про його утворення.
2. Засновниками (співзасновниками) освітнього округу, опорного закладу та його філій можуть бути представницькі органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради (далі - засновники).
Опорний заклад є юридичною особою, має рахунки в органах Казначейства, самостійний баланс, штамп, печатку і у своєму складі філії та (або) здійснює з урахуванням потреб осіб з інвалідністю (у тому числі тих, що пересуваються на кріслах колісних) організоване підвезення учнів (вихованців) (не менше ніж з трьох селищ, сіл, в яких ліквідовано загальноосвітні навчальні заклади або припинено (зупинено) їх діяльність) і педагогічних працівників (у разі потреби) до опорного закладу і до місця проживання. Кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування учнів (вихованців) філій), як правило, становить не менше 200 осіб.
Філія не є юридичною особою і діє на підставі положення, затвердженого в установленому порядку. Філія виконує функції початкової школи, а також за рішенням засновника - функції основної школи, дошкільного підрозділу навчально-виховного комплексу.
Написання найменування опорного закладу, його філій здійснюється відповідно до встановлених вимог. Найменування філії повинне вказувати на приналежність до опорного закладу, у складі якого вона створена.
3. Округ, опорний заклад та його філії у своїй діяльності керується
Конституцією України, Законами України
"Про освіту",
"Про загальну середню освіту",
"Про місцеве самоврядування в Україні", іншими законодавчими актами, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами МОН, інших центральних органів виконавчої влади, цим Положенням, рішеннями засновника та власними установчими документами.
4. Округ, опорний заклад та його філія утворюється з метою:
створення єдиного освітнього простору;
забезпечення рівного доступу осіб, у тому числі з особливими освітніми потребами, до якісної освіти;
створення умов для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільноїпідготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання;
раціонального і ефективного використання наявних ресурсів суб’єктів округу, їх модернізації.
Головними завданнями округу, опорного закладу та його філій є концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб учнів (вихованців), створення єдиної системи виховної роботи.
5. Засновники для прийняття рішення про створення освітнього округу, опорного закладу та його філій:
проводять аналіз мережі підпорядкованих навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту з урахуванням їх кадрового потенціалу та рівня матеріально-технічного забезпечення;
вивчають стан впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання у навчальних закладах, що входитимуть до складу округу, та якість надання зазначених освітніх послуг;
прогнозують витрати на зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, придбання шкільних автобусів з метою організації підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та до місця проживання, введення у разі потреби додаткових посад педагогічних працівників, створення безбар’єрного середовища для осіб з особливими освітніми потребами;
організовують проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо утворення округу, опорних закладів та їх філій.
................Перейти до повного тексту