1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 3 вересня 2008 р. N 776
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 366 від 13.05.2020 )
Про внесення змін до Програми розвитку державної служби на 2005-2010 роки
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до Програми розвитку державної служби на 2005-2010 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2004 р. N 746 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 23, ст. 1554), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 19
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 вересня 2008 р. N 776
ЗМІНИ,
що вносяться до Програми розвитку державної служби на 2005-2010 роки
1. Розділ II доповнити:
1) після абзацу десятого новим абзацом такого змісту:
"створення системи управління якістю в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;".
У зв'язку з цим абзаци одинадцятий - п'ятнадцятий вважати відповідно абзацами дванадцятим - шістнадцятим;
2) абзацом такого змісту:
"- інституціонального розвитку державних органів.".
2. У розділі IV:
1) доповнити розділ після абзацу шостого новим абзацом такого змісту:
"відповідності системи державного управління в Україні базовим показникам SIGMA;".
У зв'язку з цим абзаци сьомий - тридцять третій вважати відповідно абзацами восьмим - тридцять четвертим;
2) в абзаці чотирнадцятому цифри і слово "2007 року" замінити цифрами і словом "2008 року";
3) абзац п'ятнадцятий виключити;
4) абзац сімнадцятий викласти у такій редакції:
"проведення щорічного конкурсу "Приязна адміністрація";";
5) виключити:
в абзаці двадцять п'ятому слова і цифри "в 2005 році";
в абзаці тридцять другому слова і цифри "у 2005 році";
в абзаці тридцять третьому слова і цифри "у період до 2007 року".
3. У розділі V:
1) в абзаці другому слова і цифри "протягом 2005-2006 років" замінити словами і цифрами "протягом 2008-2010 років";
2) доповнити розділ після абзацу дванадцятого новим абзацом такого змісту:
"проведення щорічного конкурсу "Кращий державний службовець";".
У зв'язку з цим абзаци тринадцятий - двадцятий вважати відповідно абзацами чотирнадцятим - двадцять першим;
3) абзац двадцять перший викласти у такій редакції:
"вдосконалення законодавчого врегулювання процедури притягнення державних службовців до дисциплінарної відповідальності.".
4. У розділі VI:
1) абзаци четвертий і дев'ятий викласти у такій редакції:
"розроблення та прийняття нормативно-правових актів з питань визначення принципів та особливостей організації державної служби і системи державних органів відповідно до європейських стандартів, у тому числі запобігання вчиненню корупційних дій;";
"удосконалити, у тому числі шляхом внесення відповідних змін до законодавства, порядок призначення на посаду та звільнення з посади державних службовців;";
2) в абзаці тринадцятому цифри і слово "2006 році" замінити цифрами і словом "2010 році";
3) в абзаці чотирнадцятому слова і цифри "не пізніше ніж у 2007 році" виключити;
4) доповнити розділ після абзацу двадцять сьомого новим абзацом такого змісту:
"запобігання виникненню законодавчих колізій, що створюють можливості для корупційних дій та інших зловживань на державній службі.".
У зв'язку з цим абзац двадцять восьмий вважати абзацом двадцять дев'ятим.
5. У розділі VII:
1) доповнити розділ після абзацу четвертого новими абзацами такого змісту:
"Раціоналізація системи управління державною службою передбачає, в першу чергу, створення інституціональної спроможності державних органів здійснювати комплекс заходів, спрямованих на адаптацію державної служби України до стандартів ЄС, зокрема:
використання таких інструментів інституціонального розвитку Європейської Комісії, як Twinning і TAIEX, які є необхідними для адаптації законодавства України до законодавства ЄС та встановлення робочих зв'язків між державними службовцями України та країн ЄС;
створення, забезпечення функціонування і розвиток мережі груп аналізу політики в усіх державних органах як інституціональної основи для координації процесу формування державної політики;
ініціювання, підготовку та реалізацію спільних з міжнародними фінансовими організаціями проектів інституціонального розвитку у сфері державної служби.".
У зв'язку з цим абзаци п'ятий - дев'ятий вважати відповідно абзацами дев'ятим - тринадцятим;
2) абзац дванадцятий виключити;
3) доповнити розділ абзацами такого змісту:
"відбору державних службовців з урахуванням рівня професійної компетентності та забезпеченням публічного, прозорого і справедливого оцінювання кандидатів на зайняття посад усіх рівнів.
Одним із шляхів раціоналізації системи управління державної служби є стандартизація діяльності органу виконавчої влади, зокрема визначення єдиних стандартів і процедур його діяльності, розроблення методичних рекомендацій щодо запровадження в органах виконавчої влади системи управління якістю відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001-2001, що дасть змогу забезпечити належну якість надання державних послуг та їх адресність.".
6. У розділі VIII:
1) абзац третій викласти у такій редакції:
"створення умов для залучення кваліфікованої молоді на державну службу з перспективою подальшого професійного зростання;";
2) в абзаці шостому слова "освітній галузі" замінити словами "галузі знань";
3) доповнити абзац дев'ятий після слів "із залученням" словами "спеціально уповноваженого";
4) доповнити розділ:
після абзацу одинадцятого новими абзацами такого змісту:
"удосконалення механізму вивчення потреб державних органів у професійному навчанні державних службовців з метою їх ефективного задоволення, а також здійснення подальшого планування таких потреб;
адаптацію програм професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування до стандартів ЄС;
створення гнучкої системи організації тренінгового навчання державних службовців з метою набуття ними практичних навичок, необхідних для виконання службових обов'язків;
створення умов для періодичного стажування та навчання державних службовців у відповідних органах та установах інших держав, у тому числі за рахунок міжнародної технічної допомоги;
організацію та проведення спільних заходів органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій з метою розв'язання проблем державного управління та місцевого самоврядування, у тому числі із залученням молоді.".
У зв'язку з цим абзаци дванадцятий - двадцять перший вважати відповідно абзацами сімнадцятим - двадцять шостим;
після абзацу двадцять першого новими абзацами такого змісту:
"правове регулювання відносин України з ЄС;
інформаційна політика ЄС та європейська модель налагодження зв'язків державних структур з громадськістю;".
У зв'язку з цим абзаци двадцять другий - двадцять шостий вважати відповідно абзацами двадцять четвертим - двадцять восьмим;
абзацом такого змісту:
"Реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування повинне здійснюватися з урахуванням європейських стандартів з метою створення ефективної системи підготовки висококваліфікованих державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.".
7. У розділі IX:
1) виключити:
в абзаці двадцять третьому слова і цифри "у 2007 році";
в абзаці двадцять восьмому слова і цифри "протягом 2005-2007 років";
2) доповнити:
абзац двадцять дев'ятий після слів "мережі в" словами "спеціально уповноваженому";
розділ абзацом такого змісту:
"єдину базу даних про вакантні посади державних службовців усіх державних органів, які розміщувати на офіційних веб-сайтах спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань державної служби та інших державних органів.".
8. Доповнити Програму розділом IX-1 такого змісту:
"Розділ IX-1. Очікувані результати та ефективність Програми
У результаті виконання завдань і заходів, передбачених Програмою, буде забезпечено:
формування ефективного інституту державної служби, який базуватиметься на принципах стабільності, професіоналізму, політичної неупередженості та відповідатиме європейським стандартам;
прийняття нового законодавства про державну службу з урахуванням стандартів ЄС;
удосконалення структури державних органів з метою забезпечення ефективного надання державних послуг;
підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок державних службовців відповідно до європейських стандартів;
формування інституціональної спроможності системи державної служби з метою її наближення до стандартів ЄС;
запровадження у системі державних органів електронного урядування;
створення ефективного механізму запобігання проявам корупції на державній службі.
Результати виконання завдань і заходів Програми відображаються в заключному аналітичному звіті про її виконання.".
9. Розділ X викласти у такій редакції:
"Розділ Х. Фінансове забезпечення
Фінансування Програми здійснюється відповідно до орієнтовного обсягу, зазначеного у додатку.
Обсяг фінансування завдань і заходів Програми визначається щороку виходячи з обсягів видатків, передбачених з цією метою у Державному бюджеті України на відповідний рік.".
10. Додаток до Програми викласти у такій редакції:
"Додаток
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
розвитку державної служби на 2008-2010 роки
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Орієнтовний| У тому числі за |
| завдання | показника |---------------------| заходу | розпорядник |фінансування| обсяг | роками |
| | |усього| за роками | | бюджетних |(державний, | фінансу- | |
| | | |--------------| | коштів | місцевий | вання, |-------------------|
| | | |2008|2009|2010| | | бюджет, | тис. |2008 | 2009 | 2010 |
| | | | | | | | | інші) | гривень | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Удосконалення |кількість | 1 | 1 | | |розроблення проекту|Головдержслужба|державний | 300 | 300 | | |
|системи та |проектів | | | | |Концепції | |бюджет | | | | |
|структури |нормативно- | | | | |удосконалення | | | | | | |
|органів |правових | | | | |системи та | | | | | | |
|виконавчої влади |актів | | | | |структури органів | | | | | | |
| | | | | | |виконавчої влади | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |кількість | 1 | 1 | | |формування реєстрів| - " - | - " - | 850 | 850 | | |
| |реєстрів | | | | |державних функцій | | | | | | |
| |державних | | | | |та послуг за | | | | | | |
| |функцій | | | | |результатами | | | | | | |
| | | | | | |горизонтального | | | | | | |
| | | | | | |функціонального | | | | | | |
| | | | | | |обстеження органів | | | | | | |
| | | | | | |виконавчої влади | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |оновлення | 2 | | 1 | 1 |запровадження | - " - | - " - | 1200 | | 600 | 600 |
| |реєстрів | | | | |механізму | | | | | | |
| |державних | | | | |постійного | | | | | | |
| |функцій | | | | |оновлення реєстрів | | | | | | |
| | | | | | |державних функцій | | | | | | |
| | | | | | |та послуг | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |кількість | 2 | | 1 | 1 |проведення | - " - | - " - | 1600 | | 750 | 850 |
| |конкурсів | | | | |щорічного конкурсу | | | | | | |
| | | | | | |"Приязна | | | | | | |
| | | | | | |адміністрація" | | | | | | |
|-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
|2. Посилення в |кількість | 30 | 10 | 10 | 10 |застосування | - " - |державний | 4600 |1200 | 1600 | 1800 |
|органах |проектів Twinning| | | | |інструментів | |бюджет, | | | | |
|виконавчої влади |-----------------+------+----+----+----|інституціональної | |міжнародна | | | | |
|інституціональної|кількість заходів| 75 | 25 | 25 | 25 |розбудови Twinning,| |технічна | | | | |
|спроможності, |TAIEX | | | | |TAIEX і SIGMA та | |допомога | | | | |
|необхідної для |-----------------+------+----+----+----|забезпечення | | | | | | |
|адаптації |чисельність | 1800 |600 |600 |600 |діяльності | | | | | | |
|національного |учасників заходів| | | | |Адміністративного | | | | | | |
|законодавства до |TAIEX | | | | |офісу програми | | | | | | |
|законодавства |-----------------+------+----+----+----|Twinning | | | | | | |
|ЄС |кількість | 12 | 2 | 4 | 6 | | | | | | | |
|(acquis |заходів, | | | | | | | | | | | |
|communautaire) |проведених за | | | | | | | | | | | |
| |участю експертів | | | | | | | | | | | |
| |SIGMA | | | | | | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |частка | 90 | 40 | 60 | 90 |забезпечення |Головдержслужба|державний | 11550 |3550 | 3750 | 4250 |
| |центральних | | | | |адаптації державної| |бюджет | | | | |
| |органів | | | | |служби до | | | | | | |
| |виконавчої влади,| | | | |стандартів ЄС | | | | | | |
| |в яких | | | | | | | | | | | |
| |здійснюються | | | | | | | | | | | |
| |заходи, відсотків| | | | | | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |кількість | 42 | 7 | 15 | 20 |забезпечення | - " - | - " - | 6753 |1253 | 2600 | 2900 |
| |документів з | | | | |інституціоналізацїї| | | | | | |
| |питань державної | | | | |та розвитку мережі | | | | | | |
| |політики | | | | |груп аналізу | | | | | | |
| | | | | | |політики в системі | | | | | | |
| | | | | | |центральних органів| | | | | | |
| | | | | | |виконавчої влади | | | | | | |
|-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
|3. Організація |кількість | 3 | 1 | 1 | 1 |дослідження історії| - " - | - " - | 1500,5 |700,5| 800 | |
|наукових |академічних | | | | |державної служби в | | | | | | |
|досліджень і |видань | | | | |Україні | | | | | | |
|прикладних |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
|розробок у сфері |кількість | 4 | | 1 | 3 |розроблення | - " - | - " - | 2850 | | 1400 | 1450 |
|державної служби |реалізованих | | | | |механізму | | | | | | |
|та з питань її |пілотних | | | | |оцінювання | | | | | | |
|адаптації до |проектів | | | | |професійних, | | | | | | |
|стандартів ЄС | | | | | |ділових і | | | | | | |
| | | | | | |моральних якостей | | | | | | |
| | | | | | |кандидатів на | | | | | | |
| | | | | | |посади державних | | | | | | |
| | | | | | |службовців | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |кількість | 3 | | 1 | 2 |удосконалення | - " - | - " - | 3800 | | 1700 | 2100 |
| |прикладних | | | | |механізму та | | | | | | |
| |розробок | | | | |процедури | | | | | | |
| | | | | | |публічного | | | | | | |
| | | | | | |адміністрування | | | | | | |
| | | | | | |відповідно до | | | | | | |
| | | | | | |стандартів ЄС | | | | | | |
|-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
|4. Поглиблення |кількість | 45 | 10 | 15 | 20 |виконання планів | - " - |державний | 1500 | 300 | 460 | 740 |
|міжнародного |міжнародних | | | | |співробітництва і | |бюджет, | | | | |
|співробітництва |заходів | | | | |проведення спільних| |міжнародна | | | | |
|у сфері державної| | | | | |заходів у рамках | |технічна | | | | |
|служби та | | | | | |міжурядових та | |допомога | | | | |
|державного | | | | | |міжвідомчих | | | | | | |
|управління | | | | | |договорів про | | | | | | |
| | | | | | |співробітництво у | | | | | | |
| | | | | | |сфері державної | | | | | | |
| | | | | | |служби, з питань | | | | | | |
| | | | | | |державного | | | | | | |
| | | | | | |управління та | | | | | | |
| | | | | | |адміністративної | | | | | | |
| | | | | | |реформи | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |кількість | 11 | 2 | 4 | 5 |посилення ролі |Головдержслужба|державний | 2200 | 400 | 800 | 1000 |
| |заходів, | | | | |України у | |бюджет | | | | |
| |проведених | | | | |міжнародних | | | | | | |
| |міжнародними | | | | |організаціях, що | | | | | | |
| |організаціями | | | | |беруть участь у | | | | | | |
| |за участю | | | | |вирішенні питань | | | | | | |
| |України | | | | |державного | | | | | | |
| | | | | | |управління та | | | | | | |
| | | | | | |державної служби | | | | | | |
| | | | | | |(насамперед в | | | | | | |
| | | | | | |Організації | | | | | | |
| | | | | | |економічного | | | | | | |
| | | | | | |співробітництва та | | | | | | |
| | | | | | |розвитку, | | | | | | |
| | | | | | |Європейському | | | | | | |
| | | | | | |інституті | | | | | | |
| | | | | | |державного | | | | | | |
| | | | | | |управління, | | | | | | |
| | | | | | |Організації | | | | | | |
| | | | | | |Чорноморського | | | | | | |
| | | | | | |економічного | | | | | | |
| | | | | | |співробітництва), з| | | | | | |
| | | | | | |урахуванням сплати | | | | | | |
| | | | | | |членських внесків | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |кількість | 12 | 2 | 4 | 6 |здійснення заходів | - " - | - " - | 250 | | 100 | 150 |
| |організаційних | | | | |щодо залучення | | | | | | |
| |заходів | | | | |іноземних партнерів| | | | | | |
| | | | | | |з метою проведення | | | | | | |
| | | | | | |в Україні у 2017 | | | | | | |
| | | | | | |році Глобального | | | | | | |
| | | | | | |форуму ООН з питань| | | | | | |
| | | | | | |державного | | | | | | |
| | | | | | |управління | | | | | | |
| |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
| |кількість | 1 | | | 1 |забезпечення | - " - |державний | 7000 | | | 7000 |
| |інвестиційних | | | | |підготовки | |бюджет, | | | | |
| |проектів | | | | |спільного із | |міжнародна | | | | |
| | | | | | |Світовим банком | |технічна | | | | |
| | | | | | |інвестиційного | |допомога | | | | |
| | | | | | |проекту | | | | | | |
| | | | | | |"Інституціональний | | | | | | |
| | | | | | |розвиток та | | | | | | |
| | | | | | |модернізація | | | | | | |
| | | | | | |державної служби" | | | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Прозорість і відповідальність у сфері державної служби |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|5. Запобігання |кількість | 2,1 |0,6 | 1 |1,5 |підвищення |Головдержслужба|державний | 2800 | 500 | 900 | 1400 |
|проявам корупції |державних | | | | |кваліфікації | |бюджет | | | | |
|на державній |службовців, що | | | | |працівників органів| | | | | | |
|службі та на |підвищили | | | | |державної влади та | | | | | | |
|службі в органах |кваліфікацію, | | | | |органів місцевого | | | | | | |
|місцевого |тисяч | | | | |самоврядування з | | | | | | |
|самоврядування | | | | | |питань боротьби з | | | | | | |
| | | | | | |корупцією | | | | | | |
| | | | | | |відповідно до | | | | | | |
| | | | | | |рекомендацій GRECO | | | | | | |
|-----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------|
|6. Інформування |кількість | 28 | 3 | 10 | 15 |проведення | - " - | - " - | 3900 |1100 | 1400 | 1400 |
|громадськості з |інформаційних | | | | |інформаційно- | | | | | | |
|питань |заходів | | | | |рекламної | | | | | | |
|функціонування | | | | | |соціальної | | | | | | |
|та розвитку | | | | | |кампанії, | | | | | | |
|державної служби | | | | | |запровадження | | | | | | |

................
Перейти до повного тексту