1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 вересня 2015 р. № 772
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 802 від 07.10.2015 № 700 від 20.09.2017 № 120 від 21.02.2018 № 1011 від 11.12.2019 № 335 від 06.05.2020 № 1029 від 06.10.2021 )
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору, що додається.
Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК
Інд. 17
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 вересня 2015 р. № 772
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору
( У тексті Порядку слово "МІП" замінено словом "МКМС" згідно з Постановою КМ № 1011 від 11.12.2019 ) ( У тексті Порядку слово "МКМС" замінено словом "МКІП" згідно з Постановою КМ № 335 від 06.05.2020 )
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених МКІП у державному бюджеті за програмою "Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програми є МКІП.
Одержувачами бюджетних коштів можуть бути підприємства та організації, що належать до сфери управління МКІП, статутна діяльність яких передбачає забезпечення та здійснення заходів бюджетної програми (далі - одержувачі бюджетних коштів).
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 120 від 21.02.2018 )
3. Бюджетні кошти спрямовуються на захист національного інформаційного простору, зокрема на:
1) розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, а також сценаріїв заходів, мультимедійних проектів, аудіо- та відеоінформаційної продукції, навчально-методичного та технічного забезпечення для планування, організації та реалізації інформаційних та комунікаційних кампаній;
( Підпункт 1 пункту 3 в редакції Постанови КМ № 700 від 20.09.2017 )
2) створення та поширення інформаційного продукту, спрямованого на забезпечення захисту національного інформаційного простору, у провідних світових та вітчизняних засобах масової інформації, Інтернеті та друкованих виданнях;
( Підпункт 2 пункту 3 в редакції Постанови КМ № 120 від 21.02.2018 )
3) оплату послуг:
з перекладу з іноземних та на іноземні мови готової інформаційної продукції (зокрема статей, книжкових видань, літературних та аудіовізуальних творів, інформаційних відеосюжетів) та розміщення її в засобах масової інформації;
у сфері формування та вивчення громадської думки;
у сфері підбору, пошуку, фіксації та обробки інформаційних даних та матеріалів, моніторингу інформаційного поля, розроблення, наповнення та підтримки програмного забезпечення, баз даних, добирання, аналізу, зіставлення та опрацювання фактів та інформації;
з вироблення та доставки інформаційних стендів та конструкцій для розміщення в органах влади, установах та організаціях інформаційних матеріалів та продукції;
( Підпункт 3 пункту 3 в редакції Постанови КМ № 700 від 20.09.2017 )
4) виробництво та поствиробництво, розповсюдження та демонстрування соціальної реклами, поліграфічної, видавничої, цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції;
( Підпункт 4 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 802 від 07.10.2015, № 700 від 20.09.2017, № 120 від 21.02.2018 )
5) проведення та організацію інформаційних, комунікаційних кампаній та проектів, публічних заходів, у тому числі міжнародних, всеукраїнських конференцій, засідань за круглим столом, панельних дискусій, стратегічних сесій, селекторних нарад, прес-конференцій, медіа-мостів, телемарафонів, презентацій (в частині оплати послуг з оренди приміщень, забезпечення учасників необхідними матеріалами та інших послуг, безпосередньо пов’язаних з проведенням заходів);
( Підпункт 5 пункту 3 в редакції Постанови КМ № 700 від 20.09.2017 ) ( Підпункт 6 пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ № 120 від 21.02.2018 )
7) проведення інформаційно-аналітичних досліджень та інших комплексних заходів інформаційного характеру (в тому числі розроблення стратегії, визначення цільової аудиторії та рівнів задоволеності, вибір комунікаційних інструментів);

................
Перейти до повного тексту