1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 жовтня 2016 р. № 768
Київ
Про утворення Офісу реформ
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1089 від 21.10.2021 № 518 від 03.05.2022 № 1206 від 17.11.2023 )
Відповідно до статті 48 Закону України "Про Кабінет Міністрів України" та з метою забезпечення належної організації впровадження реформ Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Утворити Офіс реформ.
2. Затвердити Положення про Офіс реформ, що додається.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 71


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 768
ПОЛОЖЕННЯ
про Офіс реформ
1. Офіс реформ (далі - Офіс) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України, що утворюється з метою забезпечення на належному рівні організації та координації впровадження реформ, зокрема щодо планування відповідних заходів, проведення моніторингу та аналізу стану їх виконання.
2. Офіс у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями Офісу є:
забезпечення на належному рівні організації та координації впровадження реформ;
підготовка пропозицій до проектів нормативно-правових актів з питань впровадження реформ, у тому числі стратегічних та програмних документів Кабінету Міністрів України із зазначених питань, а також планів заходів;
( Пункт 3 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 1089 від 21.10.2021 )
підготовка пропозицій щодо плану заходів із впровадження реформ на відповідний рік (далі - план заходів) та механізмів реалізації таких реформ;
проведення моніторингу стану виконання міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади завдань, передбачених планом заходів;
проведення аналізу результатів виконання міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади завдань, передбачених планом заходів;
інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності робочих груп, утворених при Національній раді з відновлення України від наслідків війни, утвореній Указом Президента України від 21 квітня 2022 р. № 266 "Питання Національної ради з відновлення України від наслідків війни";
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 518 від 03.05.2022 )
підготовка пропозицій (інформації) для виконання завдань, покладених на утворені при Національній раді з відновлення України від наслідків війни робочі групи, зокрема з урахуванням позицій міжнародних партнерів, експертів, дипломатичних установ, профільних асоціацій, фінансових інституцій;
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 518 від 03.05.2022 )
виконання функцій української частини Секретаріату Багатосторонньої координаційної платформи донорів для України.
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1206 від 17.11.2023 )
4. Офіс відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує пропозиції щодо планування реформ у відповідних сферах та подає їх на розгляд Прем’єр-міністра України;
2) бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань впровадження реформ, у тому числі стратегічних та програмних документів Кабінету Міністрів України із зазначених питань, а також планів заходів;
3) здійснює, в тому числі із залученням провідних вітчизняних та іноземних учених, фахівців, експертів, опрацювання проектів планів заходів, проектів актів законодавства та готує відповідні пропозиції і рекомендації;
4) забезпечує інформування міністерств та інших центральних органів виконавчої влади з питань розроблення проектів галузевих планів заходів, надає таким органам консультативно-методичну допомогу;
5) готує пропозиції з питань організації підготовки та впровадження реформ, які подає Прем’єр-міністрові України, міністрам, керівникам центральних органів виконавчої влади;
6) проводить моніторинг та аналіз стану здійснення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади заходів із впровадження реформ у відповідних сферах;
7) розробляє пропозиції та рекомендації з питань визначення механізмів здійснення заходів із впровадження реформ, які подає міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади;
8) готує пропозиції та рекомендації щодо актуалізації заходів із впровадження реформ, строків їх здійснення і механізмів проведення реформ у відповідних сферах, які подає міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади для опрацювання під час підготовки відповідних проектів планів заходів;
9) бере участь у плануванні та проведенні моніторингу міжнародної допомоги, залученої для підтримки реформ у відповідних сферах;
10) здійснює на постійній основі співпрацю з Національною радою реформ шляхом обміну інформацією про хід підготовки та впровадження реформ, опрацьовує пропозиції Національної ради реформ щодо коригування напрямів та пріоритетів реформ, завдань і строків виконання, передбачених планами заходів;
11) взаємодіє на постійній основі із проектними офісами реформ, утвореними міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, з метою забезпечення на належному рівні організації та координації впровадження реформ, зокрема щодо планування відповідних заходів, проведення моніторингу та аналізу стану їх виконання;
12) готує щомісяця та щокварталу доповіді про хід впровадження реформ і подає їх Прем’єр-міністрові України;
13) проводить аналіз практики застосування законодавства, готує пропозиції щодо його вдосконалення;
14) забезпечує інформування громадськості та міжнародної спільноти про стан організації підготовки та впровадження реформ;
15) виконує відповідно до актів законодавства інші функції.

................
Перейти до повного тексту