1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 20 серпня 2008 р. N 767
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 605 від 06.06.2011 )
Про затвердження Порядку проведення державної експертизи з питань техногенної безпеки проектів будівництва об'єктів, що можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру та вплинути на стан захисту населення і територій, та переліку зазначених об'єктів
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок проведення державної експертизи з питань техногенної безпеки проектів будівництва об'єктів, що можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру та вплинути на стан захисту населення і територій;
перелік об'єктів, що можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру та вплинути на стан захисту населення і територій, проекти будівництва яких підлягають державній експертизі з питань техногенної безпеки.
2. Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади подати пропозиції про внесення до актів Кабінету Міністрів України змін, що випливають з цієї постанови.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 серпня 2008 р. N 767
ПОРЯДОК
проведення державної експертизи з питань техногенної безпеки проектів будівництва об'єктів, що можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру та вплинути на стан захисту населення і територій
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення державної експертизи проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення, що можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру та вплинути на стан захисту населення і територій, зокрема проектних рішень у сфері техногенної безпеки.
Дія Порядку не поширюється на проекти будівництва шляхів сполучення, тунелів, естакад, мостів, шляхопроводів, судноплавних гідротехнічних споруд, вокзалів, залізничних та автобусних станцій, об'єктів систем зв'язку, навігації і керування рухом транспортних засобів.
2. Державна експертиза з питань техногенної безпеки проектів будівництва об'єктів, що можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру та вплинути на стан захисту населення і територій (далі - державна експертиза), що є складовою комплексної державної експертизи, проводиться згідно з Порядком затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. N 1269 (Офіційний вісник України, 2007 р., N 84, ст. 3106), Державною інспекцією цивільного захисту та техногенної безпеки МНС і її територіальними інспекціями із залученням фахівців науково-дослідних, дослідно-конструкторських та проектних установ, а також експертно-технічними центрами цивільного захисту і техногенної безпеки.
3. Основними завданнями державної експертизи є:
виявлення у проектах будівництва порушення вимог державних будівельних норм та правил, що діють у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки, та інших нормативних актів;
проведення перевірки обґрунтованості проектних рішень у сфері техногенної безпеки;
підготовка експертного висновку за її результатами.
4. Державній експертизі підлягають проекти або робочі проекти.
Замовниками державної експертизи є заінтересовані у її проведенні підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (зокрема іноземні) та громадяни України, що провадять підприємницьку діяльність.
Виконавцями робіт з проведення державної експертизи є фахівці у сфері техногенної безпеки.
5. Замовник:
має право отримувати інформацію про хід проведення державної експертизи;
зобов'язаний надавати у разі необхідності письмові або усні пояснення щодо прийнятих проектних рішень, додаткові матеріали і відомості, що стосуються проекту будівництва.
6. Виконавець:
має право отримувати в установленому порядку необхідні для підготовки експертного висновку матеріали;
забезпечує дотримання вимог щодо конфіденційності (нерозголошення без письмової згоди замовника) відомостей, пов'язаних з підготовкою та проведенням державної експертизи;
несе персональну відповідальність за обґрунтованість експертного висновку і достовірність відомостей, що в ньому містяться.
7. Строк проведення державної експертизи не повинен перевищувати 40 календарних днів.
8. Експертний висновок оформляється за формою згідно з додатками 1 і 2, підписується керівником органу державного нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки і виконавцем та скріплюється гербовою печаткою.
9. У разі незгоди з експертним висновком замовник може оскаржити його в місячний строк у судовому порядку.
10. Облік виданих експертних висновків ведеться шляхом внесення відповідних відомостей до журналу обліку експертних висновків на проекти будівництва за формою згідно з додатком 3.
11. Державна експертиза проводиться безоплатно.
Додаток 1
до Порядку
Замовникові експертизи
_____________________________________
(найменування підприємства, установи,
_____________________________________
організації, іншої юридичної особи
_____________________________________
(зокрема іноземної), прізвище, ім'я
та по батькові громадянина України,
що провадять підприємницьку
діяльність)
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК
__________________________________________________________________
(найменування установи, організації, яка проводить державну експертизу)
За результатами державної експертизи правильності та повноти
виконання вимог державних будівельних норм і правил та інших
нормативних актів у сфері цивільного захисту з питань техногенної
безпеки у проектній документації на ______________________________
(найменування об'єкта)
виявлено порушення вимог техногенної безпеки: ____________________
(зауваження і пропозиції

................
Перейти до повного тексту