1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 15 липня 1997 р. N 766
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 2016 від 26.12.2003 )
Про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1065 від 25.09.97 N 1775 від 04.12.2000 N 1161 від 13.09.2001 )
Відповідно до статті 26 Закону України "Про рекламу" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 39, ст. 181) Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити при Кабінеті Міністрів України Раду з питань координації діяльності в галузі реклами у складі згідно з додатком.
( Пункт 1 втратив чинність в частині персонального складу Ради на підставі Постанови КМ N 1775 від 04.12.2000 )
2. Затвердити Положення про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами, що додається.
3. Затвердити головою Ради з питань координації діяльності в галузі реклами Віце-прем'єр-міністра України Рогового Василя Васильовича.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1065 від 25.09.97, N 1775 від 04.12.2000, N 1161 від 13.09.2001 )
( Пункт 4 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1775 від 04.12.2000 )
Виконуючий обов'язки
Прем'єр-міністра України

В. ДУРДИНЕЦЬ
( Склад Ради з питань координації діяльності в галузі реклами втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1775 від 04.12.2000 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 липня 1997 р. N 766
ПОЛОЖЕННЯ
про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами
1. Рада з питань координації діяльності в галузі реклами (далі - Рада) є постійно діючим координаційно-консультативним органом при Кабінеті Міністрів України, створеним для координації діяльності міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з питань розроблення і реалізації правових, організаційних та економічних заходів, спрямованих на регулювання рекламної діяльності.
2. У своїй діяльності Рада керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. На Раду покладається:
розроблення пропозицій щодо формування єдиної державної політики у сфері регулювання рекламної діяльності;
координація дій центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з питань забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України щодо реклами;
підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавчої, нормативної та методичної бази, що регулює рекламну діяльність і забезпечує її розвиток;
прийняття рішень з питань:
узгодження нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з питань регулювання рекламної діяльності;
захисту інтересів споживачів реклами, рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами;

................
Перейти до повного тексту