1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 червня 2025 р. № 766
Київ
Про реалізацію експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства соціальної політики стосовно реалізації протягом двох років експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог (далі - експериментальний проект).
2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог, що додається.
3. Установити, що:
1) координатором експериментального проекту є Міністерство соціальної політики;
2) учасниками експериментального проекту є:
як суб’єкти звернення за адміністративною послугою - громадяни України; іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України; установи (заклади), у яких особи перебувають на повному державному утриманні (далі - одержувачі державної допомоги);
як відповідальні за організацію та забезпечення реалізації експериментального проекту - обласні, районні, районні у мм. Києві та Севастополі державні адміністрації (військові адміністрації), виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі утворення) рад (за згодою) через свої структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, Пенсійний фонд України;
3) джерелами фінансування експериментального проекту є кошти державного бюджету, благодійної допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством.
4. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
5. Обласним і Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям) забезпечити:
1) координацію роботи районних державних адміністрацій (військових адміністрацій), органів місцевого самоврядування з передачі структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - структурні підрозділи)/центрами з нарахування та здійснення соціальних виплат, які відповідають вимогам пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (далі - центри з нарахування), головним управлінням Пенсійного фонду України в областях та м. Києві згідно з актами приймання-передачі:
пакетів документів щодо звернень за призначенням державної допомоги за переліком згідно з додатком до Порядку реалізації експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог, затвердженого цією постановою (далі - державна допомога), рішення щодо яких не прийнято станом на 30 червня 2025 р., - до 15 липня 2025 р.;
особових справ одержувачів державної допомоги в паперовій та електронній формі з відповідними списками, а саме:
- особових справ у електронній формі - до 25 червня 2025 р.;
- особових справ у паперовій формі, за якими здійснюється виплата державної допомоги, та архівних особових справ у паперовій формі, крім особових справ у паперовій формі, знищених внаслідок збройної агресії Російської Федерації (у разі знищення - засвідчених копій відповідних актів), - до 1 червня 2026 р. або протягом місяця після відновлення роботи, якщо структурний підрозділ не виконує своїх функцій, або протягом трьох робочих днів на запити головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві;
сформованих відомостей на виплату державної допомоги у липні 2025 р. - до 25 червня 2025 р.;
2) передачу структурними підрозділами державному підприємству "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" інформації про особові справи в електронній формі одержувачів державної допомоги, яким нараховувалися і виплачувалися належні кошти з лютого 2022 р. по червень 2025 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 214 "Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1301, ст. 1340), із накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, керівника структурного підрозділу - до 25 червня 2025 р.;
3) передачу Пенсійному фонду України списків та актів звіряння розрахунків з виплати пенсій, грошової допомоги за результатами звіряння з відомостями виплатних об’єктів організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги, про виплату державної допомоги за червень 2025 р. - до 15 серпня 2025 року.
6. Міністерству соціальної політики забезпечити:
1) технічне доопрацювання інформаційних систем у частині забезпечення призначення, нарахування, виплати державної допомоги, а також для забезпечення технічної можливості отримання, накопичення, зберігання, обліку та моніторингу обробленої інформації про одержувачів державної допомоги, яким розраховано, призначено та здійснено відповідні виплати;
2) до 1 липня 2025 р. - технічну можливість передачі особових справ в електронній формі одержувачів державної допомоги структурними підрозділами/центрами з нарахування органам Пенсійного фонду України;
3) до 1 липня 2025 р. - формування/збирання і передачу Пенсійному фонду України:
списків особових справ в електронній формі одержувачів державної допомоги, яким належні кошти нараховувалися і виплачувалися з лютого 2022 р. по червень 2025 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 214 "Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану", на підставі інформації, поданої структурними підрозділами/центрами з нарахування;
інформації (списків) одержувачів державної допомоги, яким належні кошти нараховувалися і виплачувалися з лютого 2022 р. по червень 2025 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 215 "Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1302);
4) передачу державним підприємством "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" Пенсійному фонду України до 10 вересня 2025 р. інформації (списків) одержувачів державної допомоги за період з 24 лютого 2022 р. по 31 серпня 2025 р. та далі щомісяця до 10 числа - за попередній виплатний період щодо проведеного нарахування та виплати державної допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 215 "Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану" за відповідними категоріями одержувачів державних допомог, за яких не було проведено нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для сплати такого внеску та не подано звітність відповідно до Порядку нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за деякі категорії застрахованих осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2011 р. № 178 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 16, ст. 666);
5) з 1 липня 2025 р. - надання Пенсійному фонду України та його територіальним органам доступу до інформаційних систем Міністерства соціальної політики в частині забезпечення призначення, нарахування, виплати державної допомоги;
6) до 1 жовтня 2025 р. - надання Національній соціальній сервісній службі та її територіальним органам доступу до інформації про призначення, нарахування та виплату державної допомоги, що здійснюється засобами інформаційних систем Міністерства соціальної політики в частині здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства щодо реалізації права на державну допомогу;
7) протягом строку дії експериментального проекту інформування один раз на рік до 1 січня Кабінету Міністрів України про стан його реалізації;
8) подання Кабінету Міністрів України не пізніше ніж через два місяці після завершення реалізації експериментального проекту звіту про результати його реалізації, а також у разі потреби пропозицій щодо внесення змін до законодавчих актів.
7. Пенсійному фонду України забезпечити:
1) до 1 липня 2025 року:
технічну можливість реалізації положень Порядку реалізації експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог, затвердженого цією постановою;
укладення договорів про виплату і доставку державних допомог з уповноваженими банками, визначеними відповідно до Порядку відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1231 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 39, ст. 1762; 2020 р., № 6, ст. 278), організацією, визначеною відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2021 р. № 277 "Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України" (Офіційний вісник України, 2021 р., № 29, ст. 1624);
2) починаючи з 1 липня 2025 р. призначення та виплату державних допомог;
3) протягом трьох місяців починаючи з 1 липня 2025 р. продовження виплати державних допомог, які до 30 червня 2025 р. здійснювалися структурними підрозділами на підставі електронних списків одержувачів станом на 1 липня 2025 р., за винятком одержувачів, стосовно яких наявна інформація про обставини, що є підставою для припинення або зупинення виплат, або у яких закінчився строк призначення державних допомог згідно із законодавством;
4) протягом:
10 робочих днів з дати отримання від структурних підрозділів/центрів з нарахування пакетів документів з усіма необхідними заявами/ відомостями щодо звернень за призначенням державної допомоги, за якими не прийнято рішень станом на 30 червня 2025 р., їх розгляд і прийняття рішень щодо призначення/відмови у призначенні державної допомоги;
не більше ніж 60 календарних днів з дати отримання від структурних підрозділів/центрів з нарахування неповних пакетів документів з необхідними заявами/відомостями щодо звернень за призначенням державних допомог, за якими не прийнято рішень станом на 30 червня 2025 р., їх розгляд і прийняття рішень щодо призначення/відмови у призначенні державної допомоги;
5) з 1 липня 2025 р. продовження утримання сум надміру виплаченої державної допомоги, обчисленої структурними підрозділами згідно з актами приймання-передачі особових справ одержувачів державної допомоги;
6) прийняття рішень про утримання сум надміру виплачених коштів і проведення відповідного утримання за переданими структурними підрозділами згідно з актами приймання-передачі особовими справами одержувачів державної допомоги, якщо виявлено факт надміру сплачених коштів, але відповідне рішення не прийнято;
7) прийняття рішень про виплату сум державної допомоги, не отриманої з вини структурних підрозділів;
8) до 1 жовтня 2025 р. надання Національній соціальній сервісній службі та її територіальним органам доступу до інформації про призначення, нарахування та виплату державних допомог, що здійснюється органами Пенсійного фонду України в частині здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства щодо реалізації права на державну допомогу;
9) починаючи з 1 жовтня 2025 р. проведення нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та подання звітності відповідно до Порядку нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за деякі категорії застрахованих осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2011 р. № 178, на підставі наданої державним підприємством "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" інформації (списків) за відповідними категоріями осіб за період з 24 лютого 2022 р. по 30 серпня 2025 р. щодо нарахування та виплати грошової допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 215 "Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану" за відповідними категоріями осіб, яким виплата державної допомоги проводиться органами Пенсійного фонду України;
10) на підставі поданої державним підприємством "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" інформації (списків) одержувачів державної допомоги, яким належні кошти нараховувалися і виплачувалися з лютого 2022 р. по червень 2025 р. відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 214 "Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану" та від 7 березня 2022 р. № 215 "Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану", до 1 жовтня 2025 р. проведення ідентифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем державної допомоги особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання. Органи Пенсійного фонду України можуть забезпечити проведення ідентифікації особи за допомогою відеоконференцзв’язку з дотриманням законодавства у сфері електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг. Під час сеансу такого відеоконференцзв’язку пред’являються документи, що посвідчують особу, відповідно до порядку, визначеного правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Міністерством соціальної політики та Міністерством цифрової трансформації.
До фізичної ідентифікації прирівнюється:
авторизація в особистому електронному кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою віддаленого кваліфікованого електронного підпису "Дія.Підпис" ("Дія ID"), створеного за допомогою мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія);
засвідчення в установленому порядку за зверненням одержувача державної допомоги, який тимчасово проживає за кордоном, відповідною закордонною дипломатичною установою України факту, що особа є живою.
Для ідентифікації особи також можуть бути використані відомості, отримані Пенсійним фондом України, про видачу таким одержувачам державної допомоги медичних висновків про тимчасову непрацездатність.
Якщо ідентифікація особи не була проведена до 1 жовтня 2025 р., нарахування державної допомоги припиняється;
11) передачу до інформаційної системи Міністерства соціальної політики даних про одержувачів державної допомоги, результати призначення, нарахування та/або виплати державної допомоги.
8. Рекомендувати акціонерному товариству "Укрпошта" забезпечити передачу виплатними об’єктами до 30 червня 2025 р. структурним підрозділам звітів про виплату державної допомоги за червень 2025 р. та повернення невиплачених одержувачам державної допомоги коштів і актів звіряння розрахунків з виплати державної допомоги.
9. Пенсійному фонду України, Національній соціальній сервісній службі, обласним та Київській міській державним адміністраціям (військовим адміністраціям) за участю органів місцевого самоврядування забезпечити інформування громадян про передачу Пенсійному фонду України функцій з призначення та виплати державної допомоги, порядок реалізації права на отримання зазначених видів державної допомоги та порядок захисту інтересів у разі його порушення.
10. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пунктів 1-4, підпункту 3 пункту 5, підпунктів 4-8 пункту 6, підпунктів 2-11 пункту 7 цієї постанови, які набирають чинності з 1 липня 2025 року.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 26


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 червня 2025 р. № 766
ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог
1. Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог (далі - експериментальний проект) за переліком згідно з додатком.
Метою експериментального проекту є встановлення механізму призначення та централізованого нарахування і виплати державної допомоги органами Пенсійного фонду України.
2. Для призначення державної допомоги заяви з необхідними документами та/або відомостями (далі - заяви з необхідними документами) подаються незалежно від зареєстрованого/задекларованого місця проживання (перебування) одержувача державної допомоги:
до органу Пенсійного фонду України, зокрема у разі надсилання їх засобами поштового зв’язку або в електронній формі (за допомогою засобів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільного додатка Пенсійного фонду України);
до уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі утворення) ради, адміністратора центру надання адміністративних послуг;
в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) або засобами Соціального веб-порталу електронних послуг Мінсоцполітики (за технічної можливості).
Заяви з необхідними документами, сформовані за допомогою засобів Порталу Дія, засобів Соціального веб-порталу електронних послуг Мінсоцполітики, засобів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільного додатка Пенсійного фонду України з накладеним електронним підписом заявника відповідно до Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", передаються до відповідної інформаційної системи шляхом електронної інформаційної взаємодії.
Передбачені цим пунктом органи та посадові особи на підставі поданої в паперовій формі заяви з необхідними документами не пізніше трьох робочих днів з дати її надходження формують в інформаційній системі електронну справу (за технічної можливості) або шляхом електронної інформаційної взаємодії і не пізніше наступного робочого дня передають до відповідної підсистеми інформаційної системи у формі електронної справи скановані копії заяви та додані до неї необхідні документи із накладенням на електронну справу електронного підпису посадової особи.
3. Визначення права на отримання державної допомоги, строку надання та проведення її розрахунку здійснюється відповідно до законодавства, що регламентує порядок надання відповідної державної допомоги.
Інформація щодо кожного одержувача державної допомоги із зазначенням способу виплати та відповідних виплатних реквізитів, строку призначення (виплати) державної допомоги та її розміру (частин) зазначається органом Пенсійного фонду України у відповідній інформаційній системі.
Якщо із суми державної допомоги стягуються аліменти, інформація про особу, на користь якої проводиться стягнення, а також відсоток частини виплати нарахованої суми зазначаються органом Пенсійного фонду України в особовій справі одержувача відповідного виду державної допомоги, облік якої ведеться у відповідній інформаційній системі. Особа, на користь якої здійснюється стягнення аліментів, також є одержувачем коштів державної допомоги.
4. Призначення (продовження виплати), нарахування та виплата державної допомоги здійснюються у такій послідовності:
1) органи Пенсійного фонду України за місцем проживання (перебування) одержувача державної допомоги до 20 числа кожного місяця:
розраховують суми державної допомоги за поточний місяць (у тому числі кошти державної допомоги, виплата якої проводиться одноразово) кожному одержувачу за видами державної допомоги з урахуванням повернутих і невиплачених сум державної допомоги за попередні місяці (за наявності) та потреби в бюджетних коштах на оплату послуг, пов’язаних із виплатою та доставкою державної допомоги;
за результатами нарахування державної допомоги складають окремі списки нарахувань за кожним видом державної допомоги та способом її виплати, які надсилаються до Пенсійного фонду України із накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника органу Пенсійного фонду України або уповноваженої ним особи;
2) Пенсійний фонд України на підставі списків нарахувань за кожним видом державної допомоги та способом її виплати щомісяця до 23 числа (у грудні - до 20 числа) формує та подає Мінсоцполітики заявку щодо потреби в бюджетних коштах для виплати державної допомоги за формою, встановленою Мінсоцполітики (із зазначенням кількості одержувачів державної допомоги та нарахованої суми (частини суми) державної допомоги та потреби в коштах на оплату послуг, пов’язаних з її виплатою та доставкою).
Кошти для виплати державної допомоги та оплати послуг, пов’язаних з її виплатою і доставкою, перераховуються Мінсоцполітики на окремий рахунок Пенсійного фонду України, відкритий в АТ "Ощадбанк".
Пенсійний фонд України перераховує бюджетні кошти для виплати державної допомоги на поточні рахунки одержувачів державної допомоги, відкриті в уповноважених банках, або через відділення організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги (далі - уповноважена організація), не пізніше наступного робочого дня з дати отримання бюджетних коштів.
Плата за розрахунково-інформаційне обслуговування під час оброблення електронних розрахункових документів у системі електронних платежів Національного банку не справляється.
Формування документів для виплати соціальних допомог, їх виплата і доставка, обмін інформацією між Пенсійним фондом України, уповноваженими банками/уповноваженою організацією, а також повернення незарахованих/невиплачених сум здійснюються згідно з Порядком виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 р. № 1596 (Офіційний вісник України, 1999 р., № 35, ст. 1803; 2016 р., № 79, ст. 2636), або Порядком виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1279 "Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги" (Офіційний вісник України, 2021 р., № 1, ст. 43), якщо інше не передбачено законодавством про надання відповідного виду державної допомоги.
Уповноважений банк забезпечує виконання умов відповідно до Закону України "Про санкції" стосовно фізичних осіб, щодо яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), інформація щодо яких є у володінні такого банку.
5. Інформація про виплату/повернення на поточний рахунок Пенсійного фонду України суми державної допомоги завантажується Пенсійним фондом України до інформаційної системи Мінсоцполітики або Пенсійного фонду України.
Суми державної допомоги, не виплаченої станом на 26 грудня поточного року, що надійшли до Пенсійного фонду України від уповноважених банків/уповноваженої організації, повертаються Пенсійним фондом України на реєстраційний рахунок Мінсоцполітики, відкритий у Казначействі. Пенсійний фонд України інформує щомісяця до 10 числа Мінсоцполітики про обсяг використаних бюджетних коштів.
Установам (закладам), іншим юридичним особам, на рахунок яких перераховано загальною сумою кошти державної допомоги, передбаченої згідно із законодавством окремим особам, надається можливість доступу до списків осіб, яким призначено та виплачено кошти такої державної допомоги, із зазначенням частини, що підлягала виплаті на користь установи (закладу)/юридичної особи, у разі реєстрації в інформаційній системі адміністраторів установ (закладів)/юридичних осіб, яким перераховуються кошти державної допомоги згідно із законодавством, та підключення робочих місць посадових осіб таких установ (закладів)/юридичних осіб до функціоналу електронного кабінету в інформаційній системі та/або налагодження електронної інформаційної взаємодії (за технічної можливості).
6. Пенсійний фонд України розподіляє та спрямовує кошти для оплати послуг уповноваженої організації на рахунки органів Пенсійного фонду України, відкриті в АТ "Ощадбанк".
Оплата послуг з виплати і доставки державної допомоги здійснюється органом Пенсійного фонду України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок уповноваженої організації згідно з договором.
7. Не виплачені одержувачу кошти державної допомоги враховуються органами Пенсійного фонду України під час розрахунку державної допомоги на наступний період.
Кошти надміру перерахованої (виплаченої) державної допомоги повертаються одержувачем соціальної допомоги на рахунок Пенсійного фонду України, відкритий в АТ "Ощадбанк".
Кошти державної допомоги за минулі бюджетні періоди, повернуті на рахунок Пенсійного фонду України, відкритий в АТ "Ощадбанк", не пізніше 10 числа наступного за кварталом місяця та не пізніше 26 грудня поточного року повертаються на реєстраційний рахунок Мінсоцполітики, відкритий у Казначействі.
Кошти, які надійшли у звітному періоді на реєстраційний рахунок Мінсоцполітики, відкритий у Казначействі, за операціями, що були проведені у минулих бюджетних періодах, спрямовуються в дохід державного бюджету.
Інформація про повернуті суми коштів державної допомоги вноситься Пенсійним фондом України до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.
Повернуті кошти поточного періоду Мінсоцполітики використовує з дотриманням бюджетного законодавства.
8. З метою встановлення права на призначення, продовження та підтвердження актуальності права на отримання державної допомоги Пенсійний фонд України використовує, зокрема, результати верифікації, проведеної Мінфіном відповідно до Закону України "Про верифікацію та моніторинг державних виплат".
За результатами проведеної верифікації державної допомоги Мінфін передає рекомендації Пенсійному фонду України для подальшого завантаження до функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.
Орган Пенсійного фонду України опрацьовує отримані від Мінфіну рекомендації у строк, визначений Законом України "Про верифікацію та моніторинг державних виплат".
9. Пенсійний фонд України починаючи із серпня 2025 р. щомісяця (до 20 числа місяця, наступного за місяцем виплати державної допомоги), щокварталу (не пізніше ніж через 40 днів після закінчення звітного кварталу), щороку (не пізніше 5 березня, наступного за звітним року) подає Мінсоцполітики звіт про нарахування та виплату державної допомоги за формою, встановленою Мінсоцполітики.
10. Органи Пенсійного фонду України формують податкову інформацію за формою згідно з додатком 4 ДФ "Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору" до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Мінфіном, та забезпечують її подання до ДПС.
11. Електронна інформаційна взаємодія, передбачена цим Порядком, здійснюється безоплатно засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта".
Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної інформаційної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 "Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів" (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216; 2023 р., № 11, ст. 721).
У разі відсутності технічної можливості передачі даних з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" електронна інформаційна взаємодія суб’єктів електронної взаємодії здійснюється з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із дотриманням вимог щодо захисту інформації відповідно до статті 8, пункту 1-1 статті 13 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".

................
Перейти до повного тексту