- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 19 вересня 2018 р. № 765 Київ |
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру
1. Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 19 вересня 2018 р. № 765
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру
1. До критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю, належать:
види виконуваних топографо-геодезичних і картографічних робіт;
додержання вимог законодавства у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
2. Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності визначено у додатку 1.
3. Вичерпний перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, їх показники та кількість балів за кожним показником визначено у додатку 2.
4. Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними у додатку 2, за такою шкалою:
від 41 до 100 балів – до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів – до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів – до незначного ступеня ризику.
5. Планові заходи державного нагляду (контролю) за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю здійснюються з такою періодичністю:
з високим ступенем ризику – не частіше одного разу на два роки;
із середнім ступенем ризику – не частіше одного разу на три роки;
з незначним ступенем ризику – не частіше одного разу на п’ять років.
6. У разі коли за результатами планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) (за наявності) протягом останніх шести років для суб’єктів господарювання, які віднесені до середнього ступеня ризику, та протягом останніх десяти років для суб’єктів господарювання, які віднесені до незначного ступеня ризику, у суб’єкта господарювання не виявлено суттєвих порушень вимог законодавства у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, наступний плановий захід державного нагляду (контролю) щодо такого суб’єкта господарювання здійснюється не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений в 1,5 раза.
Додаток 1
до критеріїв
РИЗИКИ
настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Цілі державного нагляду (контролю) (код) |
Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності |
Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) |
подія, що містить ризик настання негативних наслідків |
негативний наслідок |
Навколишнє природне середовище (О4) |
порушення вимог нормативно-правових актів у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності під час виконанні робіт на об’єктах, що становлять підвищену екологічну небезпеку, – атомної енергетики; видобування нафти і природного газу; вугільної, гірничодобувної промисловості; будівництва гідроенергетичних та гідротехнічних споруд і меліоративних систем; будівництва аеропортів, залізничних вузлів і вокзалів, автовокзалів, річкових і морських портів, залізничних і автомобільних магістралей, метрополітенів |
екологічна шкода (пошкодження, руйнування або знищення об’єктів, споруд, будівель, що завдало шкоди навколишньому природному середовищу через виконання топографо-геодезичних вишукувань з порушенням вимог законодавства) |
провадження діяльності, пов’язаної з виконанням певних видів топографо-геодезичних і картографічних робіт |
Національна безпека держави (О5) |
розголошення інформації з обмеженим доступом щодо місцезнаходження об’єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави |
загроза національній безпеці та обороні: небезпека техногенного, у тому числі ядерного та біологічного, тероризму; викриття дислокації об’єктів оборонного значення |
провадження діяльності, пов’язаної з виконанням певних видів топографо-геодезичних і картографічних робіт |
Інші суспільні інтереси (О6) |
виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення, які фінансуються за рахунок державного бюджету, з порушенням вимог нормативно-правових актів у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності |
збільшення витрат державних коштів |
–" – |
|
виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт спеціального призначення для забезпечення кадастрової та містобудівної діяльності: створення, розвиток і підтримка в робочому стані геодезичних мереж спеціального призначення; створення і оновлення картографічної основи державних кадастрів (земельного, водного, лісового, містобудівного кадастрів, кадастру родовищ і проявів корисних копалин, кадастру природних лікувальних ресурсів, кадастрів тваринного і рослинного світу); створення місцевих систем координат; створення геодезичних та картографічних матеріалів і даних для планування території; проектування, будівництво і реконструкція об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; створення інженерної та транспортної інфраструктури, які фінансуються за рахунок органів місцевого самоврядування, з порушенням вимог нормативно-правових актів у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності |
збільшення витрат коштів органів місцевого самоврядування |
–" – |
|
систематичне порушення законодавства у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності |
погіршення якості топографо-геодезичних робіт, збільшення витрат замовника |
додержання вимог законодавства у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності |
................Перейти до повного тексту