- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 1 червня 1998 р. N 762 Київ |
Про затвердження Порядку надання спілці професійних творчих працівників статусу творчої спілки як суб'єкта творчої діяльності
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 633 від 15.06.2011
N 839 від 07.10.2015 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Міністерству культури і мистецтв згідно з пунктами 3 і 4 зазначеного Порядку в місячний термін затвердити порядок діяльності експертних комісій.
Міністерству культури і мистецтв, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям забезпечувати в разі необхідності утворення експертних комісій.
2. Міністерству юстиції та відповідним управлінням юстиції за заявами Всеукраїнської музичної спілки, Спілки архітекторів, Спілки дизайнерів, Спілки журналістів, Спілки кінематографістів, Спілки композиторів, Спілки майстрів народного мистецтва, Спілки письменників, Спілки театральних діячів, Спілки художників, Спілки фотохудожників, Всеукраїнської спілки кобзарів, Національної Ліги українських композиторів, Спілки рекламістів та їх територіальних осередків відповідно до пункту 4 Прикінцевих положень Закону України "Про професійних творчих працівників та творчі спілки" провести без перереєстрації заміну свідоцтв про їх реєстрацію на свідоцтва про реєстрацію творчої спілки та територіального осередку творчої спілки як суб'єкта творчої діяльності.
Прем'єр-міністр України | В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 червня 1998 р. N 762
ПОРЯДОК
надання спілці професійних творчих працівників статусу творчої спілки як суб'єкта творчої діяльності
1. Відповідно до статті
8 Закону України
"Про професійних творчих працівників та творчі спілки" питання про надання спілці професійних творчих працівників статусу творчої спілки як суб'єкта творчої діяльності вирішується під час реєстрації спілки Мін’юстом, відповідними територіальними управліннями юстиції.
................Перейти до повного тексту