1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 липня 2023 р. № 750
Київ
Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру нафтових та газових свердловин
Відповідно до частини п’ятої статті 5-1 Кодексу України про надра Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок ведення Державного реєстру нафтових та газових свердловин, що додається.
2. Пункт 19 Порядку державного обліку родовищ, запасів і проявів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 1995 р. № 75 (ЗП України, 1995 р., № 4, ст. 99; Офіційний вісник України, 2004 р., № 51, ст. 3345; 2020 р., № 2, ст. 62), виключити.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 75


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 липня 2023 р. № 750
ПОРЯДОК
ведення Державного реєстру нафтових та газових свердловин
1. Цей Порядок визначає процедуру функціонування та ведення Державного реєстру нафтових та газових свердловин, наповнення його відомостями про нафтові та газові свердловини та доступу до інформації Державного реєстру.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
адміністратор Державного реєстру нафтових та газових свердловин - підприємство, що визначене Держгеонадрами, належить до сфери управління Держгеонадр або щодо якого Держгеонадрами здійснюються повноваження з управління корпоративними правами держави (включаючи його дочірні підприємства), що забезпечує функціонування та здійснює адміністрування Державного реєстру;
Державний реєстр нафтових та газових свердловин (далі - Державний реєстр) - інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, захист, облік, відображення, оброблення та надання інформації про нафтові та газові свердловини;
заявник - власник або користувач нафтової та газової свердловини, який проводить роботи з буріння такої свердловини, веде спостереження за її станом, здійснює видобуток вуглеводнів і подає в електронній формі заяву, інформацію, зазначену у пункті 24 цього Порядку, та електронну копію паспорта нафтової та газової свердловини для реєстрації нафтової та газової свердловини в Державному реєстрі;
публічний реєстратор Державного реєстру - посадова особа, визначена держателем та адміністратором Державного реєстру, яка здійснює реєстраційні дії в Державному реєстрі;
технічний адміністратор Державного реєстру - підприємство, що визначене Держгеонадрами, належать до сфери управління Держгеонадр або щодо якого Держгеонадрами здійснюються повноваження з управління корпоративними правами держави (включаючи його дочірні підприємства), що забезпечує в межах та обсягах, визначених договором, супровід, функціонування та адміністрування Державного реєстру.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі України про надра, Законах України "Про нафту і газ", "Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг", "Про національну інфраструктуру геопросторових даних", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", "Про електронні комунікації", "Про електронні довірчі послуги", "Про публічні електронні реєстри", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про захист персональних даних".
3. Власником Державного реєстру та виключних майнових прав на його програмне забезпечення є держава в особі Держгеонадр, що забезпечують захист інформації в Державному реєстрі та контроль за нею відповідно до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".
4. Метою створення та ведення Державного реєстру є забезпечення ведення обліку нафтових та газових свердловин за єдиним порядком, забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадськості необхідними даними про такі свердловини.
5. Державний реєстр є складовою частиною єдиної державної електронної геоінформаційної системи користування надрами.
6. Основними завданнями функціонування Державного реєстру є:
ведення обліку нафтових та газових свердловин;
створення, збирання, одержання, зберігання, використання, розпорядження, поширення, охорона, захист інформації у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр;
забезпечення електронної взаємодії між фізичними та юридичними особами, фізичними особами - підприємцями, органами державної влади, органами місцевого самоврядування з метою виконання визначених законодавством завдань у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, зокрема обробки інформації, що формується у процесі діяльності користувачів надр;
виявлення недіючих нафтових та газових свердловин, проведення оцінки їх подальшого використання, а також вжиття заходів до ліквідації або ремонту таких свердловин, визначення стану та можливості розвитку мінерально-сировинної бази нафтогазової промисловості, планування робіт з геологічного вивчення нафтогазоносних надр, проведення оцінки реліквідації і розконсервації нафтових та газових свердловин;
підвищення прозорості та оперативності виконання завдань, пов’язаних із геологічним вивченням та раціональним використанням надр;
обробка інформації про нафтові та газові свердловини, що формується у процесі діяльності користувачів надр;
отримання, розгляд та опрацювання електронних документів, поданих заявниками, з автоматичною фіксацією часу надсилання та отримання, забезпечення цілісності та автентичності електронних документів;
систематизація та узагальнення інформації, перетворення її у формат, придатний для проведення подальшого аналізу;
забезпечення доступності інформації, яка міститься в Державному реєстрі, для осіб з інвалідністю згідно з вимогами ДСТУ ЕN 301549:2022 "Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ";
збереження, автоматичне резервування і відновлення інформації, внесеної до Державного реєстру, забезпечення безперебійного доступу до Державного реєстру;
забезпечення електронної інформаційної взаємодії з іншими електронними інформаційними ресурсами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів надання вихідних даних з метою здійснення визначених законодавством повноважень у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.
7. Формування витягу з Державного реєстру забезпечується виключно за допомогою електронного інтерфейсу Державного реєстру із зазначенням назви джерела, дати і часу формування витягу з урахуванням вимог Закону України "Про захист персональних даних".
8. Захист інформації в Державному реєстрі здійснюється відповідно до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".
9. Фінансування заходів щодо технічної підтримки Державного реєстру здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, міжнародної технічної допомоги, а також інших джерел, не заборонених законом.
10. Держателем Державного реєстру є Держгеонадра.
Держатель Державного реєстру:
забезпечує здійснення організаційних заходів, пов’язаних із створенням та забезпеченням функціонування Державного реєстру, а також здійснює нормативно-правове, методологічне та інформаційне забезпечення його ведення;
інформує адміністратора Державного реєстру про виявлені недоліки у його роботі, вносить пропозиції щодо їх усунення та вдосконалення роботи Державного реєстру;
надає роз’яснення щодо ведення Державного реєстру (крім технічного та програмного забезпечення Державного реєстру);
здійснює фінансування заходів щодо супроводження, технічної підтримки Державного реєстру;
здійснює контроль за функціонуванням Державного реєстру.
11. Адміністратор та технічний адміністратор Державного реєстру забезпечують виконання організаційних та технічних завдань щодо його функціонування.
12. Адміністратор Державного реєстру:
здійснює заходи із створення, впровадження, ведення та адміністрування Державного реєстру;
здійснює технічні і технологічні заходи для забезпечення роботи Державного реєстру, забезпечення хостингу;
здійснює заходи із створення, модифікації, впровадження та супроводження програмного забезпечення Державного реєстру;
відповідає за збереження та захист Державного реєстру, реєстрових даних та інформації;
забезпечує технічну взаємодію з іншими реєстрами;

................
Перейти до повного тексту