1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 24 вересня 2015 р. № 736
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 376 від 08.06.2016 )
Деякі питання Державної служби України з питань Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Положення про Державну службу України з питань Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, що додається.
2. Додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. № 85 "Деякі питання затвердження граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів" (Офіційний вісник України, 2014 р., № 29, ст. 814) доповнити такою позицією:
"Державна служба з питань Автономної Республіки Крим та міста Севастополя 30 30 5 5".
Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК
Інд. 58
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 вересня 2015 р. № 736
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу України з питань Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
1. Державна служба України з питань Автономної Республіки Крим та міста Севастополя (далі - Служба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику з питань, пов'язаних з Автономною Республікою Крим та м. Севастополем.
2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
3. Основними завданнями Служби є:
1) забезпечення формування і реалізація державної політики з питань, пов'язаних з Автономною Республікою Крим та м. Севастополем, зокрема щодо:
захисту прав і свобод громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території України;
захисту прав і свобод осіб, які порушені внаслідок тимчасової окупації частини території України;
захисту державних активів;
2) створення умов для вільного розвитку кримськотатарської мови, мов інших корінних народів та національних меншин, що проживають на тимчасово окупованій території України;
3) сприяння задоволенню національно-культурних, освітніх потреб, розвитку етнічної самобутності корінних народів та національних меншин, що проживають на тимчасово окупованій території України.
4. Служба відповідно до покладених на неї завдань:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення, готує проекти законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабінету Міністрів України;
2) погоджує проекти законів, інших актів законодавства, які надходять для погодження від інших центральних органів виконавчої влади, готує в межах повноважень, передбачених законом, висновки і пропозиції до проектів законів, інших актів законодавства, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, та проектів законів, внесених на розгляд Верховної Ради України іншими суб'єктами права законодавчої ініціативи;
3) сприяє відшкодуванню Російською Федерацією збитків, завданих державі Україна внаслідок тимчасової окупації частини території України;
4) готує пропозиції щодо здійснення водо- і електропостачання на тимчасово окуповану територію України;
5) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, залучення інвестицій і реалізацію інфраструктурних проектів в районах компактного проживання громадян України, які вимушено залишили територію Кримського півострова внаслідок тимчасової окупації;
6) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, захист конституційних прав і законних інтересів громадян України у зв'язку з тимчасовою окупацією частини території України;
7) здійснює заходи щодо підготовки та виконання програм і реалізації проектів міжнародної технічної допомоги, залучення інвестицій і кредитів, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій, з питань, що належать до компетенції Служби;
8) здійснює взаємодію з Меджлісом кримськотатарського народу та Курултаєм кримськотатарського народу, неурядовими організаціями іноземних держав, які представляють інтереси кримських татар, міжнародними неурядовими організаціями, засобами масової інформації;
9) проводить разом з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування моніторинг впливу тимчасової окупації частини території України на соціально-економічний розвиток держави, окремі галузі економіки;
10) надає організаційно-методичну та консультаційну допомогу центральним та місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування у вирішенні питань, що належать до компетенції Служби;
11) проводить моніторинг стану дотримання прав і свобод людини і громадянина на тимчасово окупованій території України, взаємодіє з Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини, Уповноваженим Президента України у справах кримськотатарського народу та Урядовим уповноваженим з питань Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;
12) вживає в межах повноважень, передбачених законом, заходів щодо захисту прав та законних інтересів суб'єктів господарювання, які порушені внаслідок тимчасової окупації частини території України;
13) здійснює комплекс заходів, спрямованих на забезпечення та поновлення гарантованих Конституцією та законами України, міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, майнових та немайнових прав осіб, які порушені внаслідок тимчасової окупації частини території України;
14) бере участь у розробленні проектів Державного бюджету України, Державної програми економічного і соціального розвитку України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України з урахуванням особливостей їх виконання на тимчасово окупованій території України;
15) здійснює міжнародне співробітництво, бере участь у підготовці міжнародних договорів України, готує пропозиції щодо укладення, денонсації таких договорів, у межах повноважень, передбачених законом, укладає міжнародні договори України та забезпечує виконання зобов'язань України за міжнародними договорами з питань, що належать до компетенції Служби;
16) разом з іншими державними органами розробляє і здійснює заходи щодо створення умов для повернення в Україну осіб, що були депортовані за національною ознакою;
17) вивчає та аналізує тенденції етнонаціонального, релігійного і культурного розвитку корінних народів та національних меншин, що проживають на тимчасово окупованій території України, розробляє поточні та довгострокові прогнози із зазначених питань;
18) розробляє і здійснює заходи щодо створення умов для відродження та розвитку культури корінних народів та національних меншин, що проживають на тимчасово окупованій території України;
19) сприяє проведенню благодійних заходів, спрямованих на розвиток етнічної самобутності корінних народів та національних меншин, що проживають на тимчасово окупованій території України, сприяє залученню в установленому порядку коштів міжнародних організацій, неурядових організацій іноземних держав, міжнародних неурядових організацій для проведення благодійних акцій та виконання програм, спрямованих на забезпечення захисту прав і свобод осіб, які порушені внаслідок тимчасової окупації частини території України;
20) надає роз'яснення з питань, пов'язаних з діяльністю Служби, її територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Служби;
21) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов'язаних з діяльністю Служби, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;
22) організовує проведення наукових досліджень із залученням міжнародних спеціалістів з питань, що належать до компетенції Служби;
23) здійснює інші повноваження, визначені законом.

................
Перейти до повного тексту