- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 липня 2009 р. N 733 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 55 від 17.01.2018 )
Про електронний обмін службовими документами в органах виконавчої влади
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 675 від 21.07.2010
N 938 від 07.09.2011 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок надсилання електронною поштою службових документів, що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям здійснювати починаючи з 1 вересня 2009 р. надсилання електронною поштою службових документів відповідно до Порядку, затвердженого цією постановою.
( Пункт 3 виключено на підставі Постанови КМ
N 675 від 21.07.2010 )
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 липня 2009 р. N 733
ПОРЯДОК
надсилання електронною поштою службових документів
1. Цей Порядок визначає механізм надсилання та одержання електронною поштою електронних копій службових документів, підготовлених у паперовому вигляді (далі - службові документи), для їх використання у роботі міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - органи виконавчої влади) та Секретаріату Кабінету Міністрів України.
2. Надсилання та одержання службових документів електронною поштою (далі - електронний обмін службовими документами) здійснюється для прискорення:
1) попереднього погодження проектів нормативно-правових актів;
2) доведення інформації про порядок денний засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів і нарад та відповідних матеріалів;
3) оперативного доведення інформації, що передбачає вжиття невідкладних заходів, а її доставка в паперовому вигляді не може бути своєчасно забезпечена поштою, телеграфом чи службою фельдзв'язку;
4) обміну інформацією між органами виконавчої влади та Секретаріатом Кабінету Міністрів України, яка стосується роботи з документами, надісланими до Кабінету Міністрів України, Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України, Міністра Кабінету Міністрів України та Секретаріату Кабінету Міністрів України (крім надання остаточних відповідей на питання, які містяться у службових документах).
3. Для здійснення електронного обміну службовими документами створюються електронні поштові скриньки:
в органах виконавчої влади - kabmin_doc@;
у кожному структурному підрозділі Секретаріату Кабінету Міністрів України - ind**@kmu.gov.ua (де ind** - індекс структурного підрозділу).
4. В органах виконавчої влади визначаються особи, що відповідають за здійснення електронного обміну службовими документами (далі - відповідальні особи), - по два працівники у службах, що забезпечують діяльність керівників органів виконавчої влади, і у структурних підрозділах з питань інформаційних технологій апаратів органів виконавчої влади.
У Секретаріаті Кабінету Міністрів України визначаються по одній відповідальній особі в кожному структурному підрозділі та дві відповідальні особи в структурному підрозділі з питань інформаційних технологій.
................Перейти до повного тексту