1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 14 серпня 2019 р. № 725
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 124 від 06.02.2024 )
Про внесення змін до Порядку і правил здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до Порядку і правил здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2017 р. № 676 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 74, ст. 2272), зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності через 30 днів після її опублікування.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 725
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку і правил здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації
( Див. текст )
1. У пункті 5:
1) абзац дванадцятий викласти в такій редакції:
"Залежно від виду страхування в страховому свідоцтві (полісі, сертифікаті) додатково зазначається:";
2) доповнити пункт абзацом такого змісту:
"У договорах страхування страхові суми (ліміти відповідальності) за необхідності можуть встановлюватися в інших валютах, ніж визначені мінімальні страхові суми (ліміти відповідальності) у цих Порядку і правилах. У такому випадку страхувальник самостійно повинен контролювати розміри цих страхових сум (лімітів відповідальності) та забезпечувати страхування не нижче рівнів, визначених цими Порядком і правилами.".
2. В абзацах першому і другому пункту 14 слова "на день укладення договору страхування" виключити.
3. В абзаці четвертому пунктів 28 та 67 слово "(оригінал)" замінити словами "(оригінал, можливе надання копії до отримання оригіналу)".
4. Пункт 74 викласти в такій редакції:
"74. Мінімальна страхова сума (ліміт відповідальності):
для експлуатантів аеропорту (аеродрому, вертодрому, постійного злітно-посадкового майданчика):
Страхувальник Мінімальна страхова сума (ліміт відповідальності), гривень
Експлуатант постійного злітно-посадкового майданчика 130 000
Експлуатанти аеропорту (аеродрому), що використовують аеродроми за класифікацією ІСАО з кодовими літерами "А" чи "В" -"-
Експлуатант вертодрому 5 000 000
Експлуатанти аеропорту (аеродрому), що використовують аеродроми за класифікацією ІСАО з кодовими літерами "С" чи "D" -"-
Експлуатанти аеропорту (аеродрому), що використовують аеродроми за класифікацією ІСАО з кодовими літерами "Е" чи "F" без права пасажирських перевезень 5 000 000
Експлуатанти аеропорту (аеродрому), що використовують аеродроми за класифікацією ІСАО з кодовими літерами "Е" чи "F" 1 624 000 000
для сертифікованих суб’єктів наземного обслуговування:
Загальна річна кількість повітряних суден (відправлені та прибулі) в аеропорту (на аеродромі, вертодромі, постійному злітно-посадковому майданчику), в якому надає послуги сертифікований суб’єкт наземного обслуговування Мінімальна страхова сума (ліміт відповідальності), гривень
До 1000 одиниць (включно) 523 000
Понад 1000 одиниць 5 000 000
У разі коли суб’єкт наземного обслуговування надає послуги в аеропортах (на аеродромах, вертодромах, постійних злітно-посадкових майданчиках) із загальною річною кількістю повітряних суден (відправлені та прибулі) з різних груп, мінімальна страхова сума (ліміт відповідальності) визначається згідно з групою, в якій розміри мінімальної страхової суми (ліміту відповідальності) найбільші.
Страхувальники самостійно повинні оцінювати розміри ризиків та забезпечувати страхування на відповідному рівні, але не нижче рівня, визначеного в цьому пункті.".
5. В абзаці четвертому пунктів 75 та 83 слово "(оригінал)" замінити словами "(оригінал, можливе надання копії до отримання оригіналу)".
6. У додатках до Порядку і правил:
1) у додатку 1:
пункт 9 викласти в такій редакції:
"9. Застраховані ризики, які пов’язані з повною втратою або пошкодженням повітряного судна, та виникають:
під час руління, що відбувається з моменту початку руху повітряного судна під дією своїх двигунів (але не у польоті) для виконання руління, включаючи тимчасову зупинку під час руління;

................
Перейти до повного тексту